Ο νέος κινητήρας της Opel πετυχαίνει μέση κατανάλωση μόλις 4,3 λίτρων ανά 100 χλμ. και κρατά τους ρύπους στα 99 γρ. CO2 ανά χλμ. – όπερ σημαίνει ότι εξαιρείται των τελών κυκλοφορίας.

Ο νέος κινητήρας της Opel πετυχαίνει μέση κατανάλωση μόλις 4,3 λίτρων ανά 100 χλμ. και κρατά τους ρύπους στα 99 γρ. CO2 ανά χλμ. – όπερ σημαίνει ότι εξαιρείται των τελών κυκλοφορίας.

3. Opel Corsa

Το Corsa είναι ένα τοτέμ στις άκρες του σύγχρονου ελληνικού αυτοκινητόδρομου κι έτσι η έλευση της πέμπτης γενιάς του είναι από μόνη της κάτι που μπορεί να μπει σε μια ρεαλιστική κουβέντα για αυτοκίνητα. Αλλά στη λίστα των αυτοκινήτων που φέρνουν το μέλλον, το βάζει ο καινούργιος turbo κινητήρας βενζίνης 1,0 Ecotec Direct Injection της Opel (που πρωτοεμφανίστηκε στο μικρό Adam): από τρεις κυλίνδρους γεννά 90 ή 115 ίππους και έχει περισσότερη ροπή στις χαμηλές στροφές από έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,6 λίτρου! Με εκτενή χρήση αλουμινίου και μαζί με το καινούργιο 6τάχυτο κιβώτιο της Opel, πετυχαίνει μέση κατανάλωση μόλις 4,3 λίτρων ανά 100 χλμ. και κρατά τους ρύπους στα 99 γρ. CO2 ανά χλμ. – όπερ σημαίνει ότι εξαιρείται των τελών κυκλοφορίας. Παράλληλα, ένας πρωτοποριακός αντικραδασμικός άξονας σβήνει τους κραδασμούς και τον ήχο της «τράτας», τα οποία συνηθίζονται στα τρικύλινδρα μοτέρ.

Στην επόμενη σελίδα: Το Nissan Qashqai κι οι πολύπλευρες νέες τεχνολογίες.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top