6

Το Eolab κινείται από υβριδική μονάδα ισχύος, η οποία αποτελείται από έναν 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,0 λίτρου και 75 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 68 ίππων, τοποθετημένο μέσα στο κιβώτιο ταχυτήτων!

6. Renault Eolab

Το «εργαστήρι του Αιόλου». Είναι η απάντηση της Renault στο «αυτοκίνητο του ενός λίτρου (κατανάλωσης καυσίμου) στα 100 χλμ., που ξεκίνησε με το VW XL1. Αυτό το γαλλικό «εργαστήρι» συγκεντρώνει κάθε τεχνολογική καινοτομία και ιδέα -συνολικά 100- που θα βάλει η Renault στα αυτοκίνητά της στο εγγύς μέλλον: ιδιαίτερα προηγμένη αεροδυναμική (με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,235), ενεργητικές αναρτήσεις τριών ρυθμίσεων και χρήση υλικών -ελαφριά κρύσταλλα και καθίσματα, οροφή μαγνησίου- που κρατούν το βάρος μόλις στα 955 κ., καθώς με συμβατικά υλικά θα ζύγιζε 400 κ. παραπάνω. Φυσικά, το Eolab κινείται από υβριδική μονάδα ισχύος, η οποία αποτελείται από έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,0 λίτρου και 75 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 68 ίππων, τοποθετημένο μέσα στο κιβώτιο ταχυτήτων! Το υβριδικό σύστημα επιτρέπει την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για 60 χλμ., ενώ η εκπομπή CO2 δεν ξεπερνά τα 22 γρ./χλμ.!

Στην επόμενη σελίδα: Auto RS5 TDI Concept – Η λύση στο πρόβλημα των κινητήρων diesel.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top