7

Με τον καινούργιο ντιζελοκινητήρα, το peak της ροπής είναι σχεδόν άμεσα διαθέσιμο στον οδηγό, στα πρότυπα ενός βενζινοκινητήρα!

7. Auto RS5 TDI Concept

Το κύριο πρόβλημα των κινητήρων diesel, το οποίο τους κάνει κουραστικούς και πιο ενεργοβόρους στις συνθήκες της πόλης ή τους κάνει να «κρεμάνε» σ’ έναν σπειροειδή επαρχιακό δρόμο, είναι η βραδυφλογία και αδυναμία στις χαμηλές στροφές – κάτω από το όριο που είναι εφικτό να μπει το Turbo. Η Audi, ωστόσο, με το πρωτότυπο RS5 TDI που παρουσίασε την Άνοιξη προωθεί τη λύση του προβλήματος, φέρνοντας στην παραγωγή τον ηλεκτρικό υπερτροφοδότη (Turbo), ο οποίος αυξάνει την πίεση των καυσαερίων του 3λιτρου V6 κινητήρα από τις πολύ χαμηλές στροφές κιόλας. Έτσι, το peak της ροπής είναι σχεδόν άμεσα διαθέσιμο στον οδηγό, στα πρότυπα ενός βενζινοκινητήρα! Παράλληλα, με αυτήν την καινοτομία, η Audi εξελίσσει και την μπαταρία ιόντων-λιθίου 48V, η οποία θα είναι ικανή να παρέχει ενέργεια σε καινούργια, «βαριά» σε κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, ηλεκτρονικά συστήματα ψυχαγωγίας ή ελέγχου της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου, τα οποία θα έρθουν τα προσεχή χρόνια.

Στην επόμενη σελίδα: Volvo V60 plug-in Hybrid – Το πρώτο diesel υβριδικό που μπαίνει στην πρίζα.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top