Τι μπορείς πραγματικά να πεις γι’ αυτή την εικόνα;

Eίναι ζηλωτής της είδησης για την είδηση ακόμη κι όταν δεν υπάρχει είδηση. Είναι παροιμιώδεις οι αναλύσεις του για θέματα κοινωνικού περιεχομένου που συχνά ξεφεύγουν από την τρέχουσα λογική και εκτρέπονται σε πιθανολογήσεις που τον φέρνουν φάτσα φόρα με την γκάφα.

Αν υπάρχει μια δημοσιογραφική κριτική που θα του ταίριαζε είναι αυτή: «κάνει την τρίχα τριχιά». Ο Νίκος Ευαγγελάτος είναι γνωστός στον ελληνικό τηλεοπτικό αέρα, δεν θα τον μάθουμε τώρα. Καταφέρνει, όμως, πάντα να μας εκπλήσσει με τις «φαεινές» ιδέες της ομάδας του.

Τους νεκρούς τους αφήνεις να ησυχάσουν. Είναι μέρος του πολιτισμού μας, από αρχαιοτάτων χρόνων.

Η τελευταία, πάντως, ήταν, όντως, μακάβρια. Δεν υπήρχε καμία χρεία για το ρεπορτάζ, κανένας λόγος να μας εξηγήσει πράγματα που ξέρουμε ή, τυχόν, πιθανολογούμε, για να «αναστήσει» ολογραμματικά και με τη βοήθεια των 3D δυνατοτήτων που του προσφέρουν οι τεχνικοί του ΜΕGA, το ένα από τα τρία κοριτσάκια στην Πάτρα που έχασαν τη ζωή τους κάτω από αδιευκρίνιστες ακόμη συνθήκες.

Πρόκειται για ύβρι που δεν μπορεί δημοσιογραφικός (ου μην και ο ανθρώπινος) νους να επικροτήσει. Τι ποιο ουσιαστικό από αυτό; Τους νεκρούς τους αφήνεις να ησυχάσουν. Είναι μέρος του πολιτισμού μας (από την αρχαιότητα έως τις μέρες μας) να τιμούμε τους νεκρούς, να κάνουμε ό,τι χρειάζεται για να ησυχάσει η ψυχή τους.

Ο φτηνός εντυπωσιασμός προς άγραν λίγων ψιχίων τηλεθέασης είναι ωμότητα, κι ας νομίζουν όσοι καταφεύγουν σε αυτή ότι δεν κάνουν κάτι ανάρμοστο. Κι όμως, το κάνουν. Κατά βάθος, το ξέρουν.

Προ ολίγου καιρού, ο κύριος Ευαγγελάτος «αυτοκτόνησε» εκ παραδρομής την ηλικιωμένη γυναίκα που πιάστηκε να κλέβει τρόφιμα από ένα σούπερ μάρκετ. Μοιάζει, ωστόσο, απτόητος. Eίναι θέμα χρόνου να υποπέσει σε νέο ατόπημα. Δεν τον ακουμπάει τίποτα. Ούτε καν οι επιπλήξεις που δέχεται κατά καιρούς από το πειθαρχικό της ΕΣΗΕΑ (έχει δεχθεί ακόμη και καμπάνα προσωρινής διαγραφής), ούτε και τα πρόστιμα του ΕΣΡ.

Ίσως θεωρεί τον δημοσιογραφικό εαυτό του απρόσβλητο από τέτοιου είδους «προσκόμματα» της τηλεοπτικής του ορμής. Ίσως έχει έναν δικό του δεοντολογικό κώδικα (αυτός τον έφτιαξε, αυτός και τον τηρεί) και θα τον ακολουθήσει ακόμη κι αν ολόκληρο το Twitter πέσει πάνω του σαν τσουνάμι. Ίσως το χαίρεται κιόλας. Διότι ως γνωστόν: καλύτερα να σε βρίζουν παρά να σε αγνοούν.

Ελλάδα 2022: Όλα τα παρασέρνει ο τηλεοπτικός αέρας, όλα τα σκουπίζει και τα σκορπάει στους πέντε ανέμους. Από συνειδήσεις έως συγγνώμες.

Δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψεις το σκηνικό: το κοριτσάκι να στέκει όρθιο στη μέση του στούντιο και ο παρουσιαστής να γέρνει το σώμα του λες και θέλει να το αγκαλιάσει και δήθεν να το προστατεύσει. Η λέξη «λαϊκισμός» ωχριά. Αλίμονο: έβαλε πίξελ στο πρόσωπο του άμοιρου κοριτσιού θέλοντας έτσι να μας δείξει ότι το σέβεται.

Σήμερα, ενδεχομένως, θα χαίρεται με τα νούμερα της AGB για τη χθεσινή του εκπομπή (τι φετίχ κι αυτό), θα καπνίζει την πίπα του αμέριμνος και, ίσως, να πει μια ακόμη συγγνώμη για να ηρεμήσουν τα πνεύματα γνωρίζοντας πως κι αυτό θα ξεχαστεί όπως και άλλα στο παρελθόν. Ολα τα παρασέρνει ο τηλεοπτικός αέρας, όλα τα σκουπίζει και τα σκορπάει στους πέντε ανέμους. Από συνειδήσεις έως συγγνώμες.

 

Διαβάστε ακόμα: Κατερίνα Σακελλαροπούλου H Πρόεδρος μας δικαιώνει μέρα με τη μέρα.

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top