Παύλος Χαϊκάλης: από άντρας παλιάς κοπής έγινε κουτσαβάκι (Menelaos Myrillas / SOOC).

Είναι να το έχει η κούτρα σου. Ό,τι και να κάνεις, όπου και να σταθείς την κουτουράδα θα την κάνεις. Ο ηθοποιός Παύλος Χαϊκάλης φαίνεται πως δεν μπορεί να ξεφύγει από την αμετάστρεπτη σύγχυσή του. Θέλει να δηλώνει κάτι που δεν έχει το έρμα να το επιβεβαιώνει. Επιδιώκει να γίνει κάτι άλλο από αυτό που είναι ταγμένος να ενδυθεί. Τίποτα το φοβερό, τίποτα το τόσο σπουδαίο.

Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ταγμένοι για τα φωτεινά σημάδια των καιρών κι ας λούζονται από τα φώτα. Το πέρασμά του από την πολιτική, με το ψεκασμένο κόμμα των ΑΝΕΛ, αποδείχθηκε αρκούντως καταστροφικό. Τελικά, έφυγε πριν τον φύγουν. Το λες και ύστατη πρόνοια. Έπειτα από χρόνια ουδείς θα θυμάται το πέρασμά του από τα έδρανα της Βουλής. Δεν άφησε, άλλωστε, το ελάχιστο στίγμα.

Τώρα αποδεικνύεται λίγος και ως δάσκαλος θεάτρου και ως άνθρωπος. Ο ίδιος, βέβαια, βαφτίζει τις πράξεις του με τον έωλο χαρακτηρισμό «άντρας παλιάς κοπής». Οι πρόσφατες αποκαλύψεις της ηθοποιού Ηλιάνας Αραβή για τις άσεμνες προτάσεις του ενόσω ήταν μαθήτριά του στη σχολή που δίδασκε δεν φανερώνουν άντρα ούτε παλιάς ούτε νέας κοπής. Αντιθέτως, εμφανίζουν έναν άκοπο άντρα, ανώριμο συναισθηματικά, σωματικά χτυπημένο από τα πάθη του, σκλάβο των ορέξεών του.

Η παρουσία του στην τηλεόραση όπου προσπάθησε να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, ήταν πέρα για πέρα τραγική.

Τι σημαίνει, άραγε, άντρας παλιάς κοπής; Μήπως σημαίνει εκείνους τους άντρες που πίστευαν πως οι γυναίκες πρέπει να δέχονται τις ορέξεις τους δίχως διαμαρτυρία; Εκείνους που θεωρούσαν πως η θέση της γυναίκας είναι στην κουζίνα, να μαγειρεύει, να πλένει πιάτα, να μεγαλώνει τα παιδιά, ενώ εκείνος, ως άλλος σατράπης, να έχει το ελεύθερο να ακολουθεί τη βούλησή του δίχως να δίνει λογαριασμό;

Το κακό με τον Παύλο Χαϊκάλη είναι τις τελευταίες ώρες είδε το φως της δημοσιότητας κι άλλη καταγγελία για το πρόσωπό του. Αυτή τη φορά με sms αρκούντως αποκαλυπτικά από την ελληνοαμερικανίδα ηθοποιό και σεναριογράφο Sky Maddas. Φαίνεται πως ο εν λόγω ηθοποιός εύκολα ερωτεύεται και ακόμη πιο εύκολα φανερώνει με τρόπο ιταμό τις σεξουαλικές του κάψες. Τον ασταμάτητο έχει, εν ολίγοις.

Η παρουσία του στην τηλεόραση όπου προσπάθησε να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, ήταν πέρα για πέρα τραγική. Με γλώσσα δικηγορίστικη (που δεν το έχει), με λέξεις που στραμπουλούσαν τα πόδια τους στις σημασίες και με ύφος εγκάρδιου θωπευτή που δεν ορρωδεί μπρος στο «όχι» μιας γυναίκας που ποθεί, απέδειξε πόσο λίγος είναι. Καμία σχέση με άντρα παλιάς κοπής, όπως εκείνος καμώνεται πως είναι.

Ο Παύλος Χαϊκάλης είναι ένας κυνηγός δίχως σκάγια.

Η έλλειψη σεβασμού προς μια γυναίκα. Η αδιαφορία του για τις δικές της ανάγκες. Το διάτρητο πρόσχημά του για δήθεν έρωτα. Τα ψεγάδια των πράξεών του. Ο αναβρασμός του μυαλού και του σώματός του αδιαφορώντας αν αυτά προσβάλλουν κάποιον άνθρωπο. Όλα τούτα δείχνουν έναν άνθρωπο αγκυροβολημένο στις εσχατιές μιας εγωιστικής σεξουαλικότητας, σχεδόν αταβιστικής.

Ουδεμία σχέση με το μεγαλείο της συνύπαρξης δύο σωμάτων. Της λατρείας που το ένα προσφέρει στο άλλο επειδή το επιθυμεί κι όχι επειδή του επιβάλλεται με επιθετικό τρόπο. Ο Παύλος Χαϊκάλης είναι ένας κυνηγός δίχως σκάγια. Καλό είναι, λοιπόν, να σταματήσει να βγαίνει στις ρούγες προς άγραν θηραμάτων.

Το καλό με το ελληνικό #MeToo είναι ότι φανέρωσε στο πανελλήνιο την πραγματική οντότητα ενός εκάστου. Βγαίνουν τα άπλυτα στη φόρα. Και όπως πολύ σωστά είπε και ο ηθοποιός Άλκης Κούρκουλος, δεν θα μας λείψουν αν εξαφανιστούν από προσώπου γης. Το θέατρο δεν τους χρειάζεται. Κανένας δεν χρειάζεται τέτοιους άντρες παλιάς κοπής.

 

Διαβάστε ακόμα: Bία κατά των γυναικών – το κακό θέατρο της πατριαρχίας.

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top