Η επίμαχη σκηνή. Ολότελα αποκαλυπτική.

Αδήριτο αποτέλεσμα: όταν τρως κουκιά, αυτά θα μαρτυρήσεις. Ή, για να το πούμε αλλιώς, η δορά του δήθεν ποιοτικού, όσο πλουμιστή ή εύμορφη κι αν είναι, δεν μπορεί να κρύψει το χούι της εμπορικότητας (εκ του εμπορίου).

Ο Σάκης Ρουβάς ξεκίνησε την καριέρα του με τον Ηλία Ψινάκη, άρα στην πιο κρίσιμη ηλικία για την καλλιτεχνική του ανάπτυξη «ψινακίστηκε» δεόντως. Οπως συμβαίνει και με τα παιδιά: αν περάσουν μια βαριά ασθένεια, συνήθως κουβαλούν τα επίχειρά της και ως ενήλικες. Κάπως έτσι συμβαίνει και με τον εν λόγω καλλιτέχνη.

Ευγενής, ιδιαζόντως λαμπερός, σαφέστατα όμορφος, προσπάθησε -συν τω χρόνω- να κάνει ένα ολόκληρο άλμα μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα και από τα «μακαρόνια με κιμά» να τραγουδήσει Αξιον Εστί. Συνήθως, όμως, αυτού του είδους οι αλλαγές προκαλούν σύγχυση στην ταυτότητα. Δεν ξέρεις, τελικά, τι είσαι.

Προφανώς και δεν είναι για λιθοβολισμό. Εχουν υπάρξει κι άλλα λάθη από καλλιτέχνες μεγαλύτερου βεληνεκούς από τον Ρουβά.

Αλήθεια, τι είναι ο Σάκης Ρουβάς; Ενας προνομιούχος που κατάφερε να τραγουδήσει ακόμη και στο Ηρώδειο ή ένας αφελής που αποφάσισε μόνος του να τραβήξει μια φωτογραφία στον περίβολό του χώρου παρέα με ένα αυτοκίνητο;

Το ενσταντανέ με τον τραγουδιστή να ποζάρει με χάρη δίπλα σε ένα αυτοκίνητο της Mercedes στον χώρο του Ηρωδείου έχει κάνει το γύρο των social media και ανάγκασε το υπουργείο Πολιτισμού να εκδώσει ανακοίνωση. Εκ των υστέρων αποδείχθηκε πως η Mercedes δεν εμπλέκεται καθόλου και το όλο σκηνικό στήθηκε από τον ίδιο τον καλλιτέχνη που με τη σειρά του προχώρησε στις απαραίτητες διευκρινίσεις ζητώντας συγγνώμη.

Προφανώς και δεν είναι για λιθοβολισμό. Εχουν υπάρξει κι άλλα λάθη από καλλιτέχνες μεγαλύτερου βεληνεκούς από τον Ρουβά, τα οποία τα συγχωρήσαμε. Έτσι πρέπει να κάνουμε και σ’ αυτή την περίπτωση. Το να στήσεις λαϊκό δικαστήριο και να κρεμάσεις τον Ρουβά στα μανταλάκια δεν θα σου αποφέρει κανένα κέρδος.

Αντιθέτως, θα είναι και εμπαθές να τα βάλεις με έναν καλλιτέχνη που δεν φταίει κι αυτός, τόσος είναι (που έλεγε και ο Αναγνωστάκης). Από την άλλη, όμως, είναι μια καλή αφορμή να σκεφτούμε πως ο καθένας οφείλει να απλώνει το πάπλωμά του ως εκεί που μπορεί.

Οι φιλοδοξίες, το έχουμε ξαναγράψει με άλλη αφορμή, είναι το άλας του δημιουργικού ανθρώπου. Αν δεν διαθέτεις επαρκές φορτίο από δαύτες δύσκολα θα μπορέσεις να κάνεις υπέρβαση. Το θέμα, όμως, είναι ότι οι φιλοδοξίες είναι ευπαθείς οργανισμοί, εύκολα καταστρέφονται αν δεν έχεις το έρμα να τις ελέγξεις. Ο Ρουβάς τραγούδησε στο Ηρώδειο, αλλά αποδεικνύεται πως δεν κατάλαβε τη διαφορά να ερμηνεύεις ένα τραγούδι σ’ αυτόν τον χώρο από το να φωνασκείς ένα άσμα στην πίστα ενός μαγαζιού.

Μια παράπλευρη πτυχή του θέματος είναι φυσικά και η φύλαξη του Ηρωδείου. .

Είναι δικαίωμα του Σάκη να θέλει να τραγουδήσει κάτι άλλο, να πειραματιστεί, να μας αποδείξει (βρε αδελφέ) ότι δεν είναι μόνο για να σκίζει μπλούζες κι από κάτω να παραληρούν οι Ρουβίτσες. Καλό είναι, όμως, πρώτα να κάτσει στο θρανίο και με ταπεινότητα να σκεφτεί αν αυτό που θέλει να κάνει είναι σε θέση να το υποστηρίξει. Διότι είτε παπάς θα είσαι είτε ζευγάς. Και τα δύο δεν γίνονται.

Μια παράπλευρη πτυχή του θέματος είναι φυσικά και η φύλαξη του Ηρωδείου. Να δεχθούμε αυτό που λέει το υπουργείο ότι δεν έδωσε καμία έγκριση. Ετσι ακριβώς είναι. Πώς, όμως, ο Σάκης Ρουβάς μπήκε με την αυτοκινητάρα στον περίβολο του Ηρωδείου και άρχισε να φωτογραφίζεται; Κανένας φύλακας δεν του είπε πως αυτό απαγορεύεται; Έτσι μπαίνει ο καθένας όπου θέλει λες και είναι το ιδιωτικό του πάρκινγκ;

Διότι αν είναι έτσι τότε αύριο να μπούμε όλοι στην Ακρόπολη και να στήσουμε πανηγύρι. Ελπίζουμε μόνο να μην δώσαμε ιδέες σε κάποιον άλλον ευφάνταστο καλλιτέχνη. Στις μέρες μας δεν ξέρεις από πού θα σου έρθει η κατραπακιά.

 

Διαβάστε ακόμα: Γιατί αξίζει να ντυνόμαστε κομψά σε Ηρώδειο και Επίδαυρο.

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top