Αναρτήσεις
Το website του stylish άνδρα εγκαινίασε έναν νέο θεσμό: To Gentlemen’s Style Banquet θα λαμβάνει χώρα κάθε Δεκέμβρη και όλα τα χρήματα από κάθε συμμετοχή κατατίθενται -όπως έγινε φέτος- απευθείας στο σωματείο ΔΕΣΜΟΣ, για τη στήριξη κακοποιημένων γυναικών. Δείτε όσα συνέβησαν στο πρώτο μας black tie… συμπόσιο!
Η Ερμούπολη είχε χαρακτηριστεί ως το πιο φιλόξενο μέρος στην Ελλάδα και αν ακολουθήσεις τις συμβουλές μας, τότε θα το διαπιστώσεις ιδίοις... στόμασι! Γράφει η Αγάπη Μιχελή