Κάποια από τα παλαιά μοντέλα της Nissan.

    To 2021 είναι έτος-ορόσημο για την Nissan-Nικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. που συμπληρώνει 60 έτη αντιπροσώπευσης της Nissan και μιας συνεργασίας που ξεκίνησε το 1961. Με αυτή λοιπόν την αφορμή, η εταιρεία εξέδωσε (αν αυτή είναι η σωστή λέξη επί ψηφιακών λευκωμάτων) ένα τέτοιο 242 σελίδων.

    Ο Νίκος Θεοχαράκης σε νεαρή ηλικία.

    Η αντιπροσώπευση των αυτοκινήτων της ιαπωνικής μάρκας ήταν μάλιστα η πρώτη για τη Nissan σε ολόκληρη την Ευρώπη. Συνέβαλε δε όχι μόνο στη διάδοση των ιαπωνικών αυτοκινήτων, αλλά και στην προσλαμβανόμενη από το κοινό υπεροχή της Nissan (το γένος Datsun) ως συνωνύμου αξιοπιστίας, ασφάλειας και τεχνολογικής υπεροχής μεταξύ των ιαπωνικών μαρκών και όχι μόνο.

    Το εργοστάσιο στον Βόλο λειτούργησε για 15 χρόνια (1980-1995) αποτελώντας πρότυπο για τη Nissan παγκοσμίως.

    Μέσα σε αυτά τα 60 χρόνια, η εταιρεία υπήρξε αναμφίβολα καινοτόμος. Δραστηριότητες όπως το εργοστάσιο στον Βόλο που, πριν πέσει και αυτό θύμα «αγώνων» και «κινητοποιήσεων», λειτούργησε για 15 χρόνια (1980-1995) αποτελώντας πρότυπο για τη Nissan παγκοσμίως, ή η μακρόχρονη παρουσία της στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου, επιβεβαιώνουν το πρωτοποριακό επιχειρηματικό πνεύμα της εταιρείας σε όλη της την πορεία.

    Το παλαιό showroom της Nissan N.I. Θεοχαράκης. Το Bluebird 1200 και το Cedric Custom πλαισιώνουν το pickup 320.

    O Νίκος Θεοχαράκης (στο κέντρο) με τους γιους του, Γιάννη (δεξιά του) και Βασίλη (αριστερά του).

    Παράλληλα, η εταιρεία συγκρότησε και το δικό της μουσείο ιστορικών μοντέλων από Datsun και Nissan που έχει στην κατοχή της και φυλάσσονται στις εγκαταστάσεις της στον Ασπρόπυργο – ορισμένα δε από αυτά εκτίθενται κατά καιρούς στην κεντρική της έκθεση. Χαρακτηριστικότερο δε όλων είναι το Nissan pickup 320 του 1962, ένα σπάνιο, συλλεκτικό μοντέλο, καθώς είναι το πρώτο που ήρθε όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε όλη την Ευρώπη.

    Αξίζει τέλος να σημειωθεί πως η επέτειος αυτών των 60 ετών συνεργασίας συμπίπτει με εκείνη των 10 ετών από τότε που η Nissan παρουσίασε το LEAF, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής στον κόσμο που μέχρι σήμερα έχει «πουλήσει» πάνω από 500.000 κομμάτια.

    Η συνεργασία με το Ladies Run, «παιδί» του Andro.

    Ξεφυλλίστε το επετειακό λεύκωμα με τα σημαντικότερα landmarks της εταιρείας στην 60χρονη πορεία της –ανάμεσά τους, διατί να το κρύψωμεν άλλωστε; (στις σελ. 150-151) και η συνεργασία με το Ladies Run, «παιδί» του Andro– εδώ.

     

    Διαβάστε ακόμα: Νέο Nissan Juke. Δέκα χρόνια μετά, το γνωστό SUV έγινε ομορφότερο.

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Button to top