Το οραμα μου

    Ο Γιάννης Κυρίτσης θέλει να αναλάβει όλες τις κρατήσεις στα ελληνικά ξενοδοχεία

    Ο πλανήτης επιλέγει ξενοδοχεία online. Η νέα ελληνική εταιρεία Axia Hospitality φιλοδοξεί να βοηθήσει χιλιάδες μικρούς ή μεγαλύτερους Έλληνες ξενοδόχους να το εκμεταλλευτούν.

     
    _DSC6126

    Αναλαμβάνοντας να διαχειριστούμε τις πωλήσεις/κρατήσεις του εκάστοτε ξενοδοχείου, προσφέρουμε τη δυνατότητα για περισσότερες διανυκτερεύσεις και μεγαλύτερο τζίρο, σε όλη τη διάρκεια της σεζόν.

    Ποιο είναι, με δυο λόγια, το motto και ο σκοπός της επιχείρησής σας;
    Το motto είναι «Your Reservation Manager», καθώς ενεργούμε ως ο υπεύθυνος πωλήσεων/κρατήσεων, σαν να δουλεύουμε μέσα στο ξενοδοχείο, φροντίζοντας να διαθέτουμε το προϊόν μας (δωμάτια) σε ολόκληρο το τουριστικό κύκλωμα (πρακτορεία, online travel agents κ.τ.λ.).

    Τι είναι το reservation management και πώς μπορεί να βοηθήσει μικρούς και μεσαίους ξενοδόχους να αναπτυχθούν;
    Απευθύνεται σε ξενοδόχους με μικρά ή και μεγαλύτερα καταλύματα, δεν υπάρχει περιορισμός. Με την επαγγελματική προσέγγιση της τουριστικής αγοράς, δηλαδή τη διάθεση των τιμών και δωματίων μας στους κατάλληλους συνεργάτες, πετυχαίνουμε την πολυμέτωπη παρουσία του τουριστικού καταλύματος, τόσο στο Internet, όσο και στα τουριστικά γραφεία ανά το κόσμο.

    Pylaia boutique -Αστυπάλαια

    “Pylaia boutique” στην Αστυπάλαια.

    Ποιες καινοτόμες παροχές προσφέρει η εταιρεία σας;
    Προσφέρουμε υπηρεσίες που έως τώρα κάποιοι ξενοδόχοι θεωρούσαν προνόμιο των μεγάλων ξενοδοχείων ή διεθνών αλυσίδων. Αναλαμβάνοντας να διαχειριστούμε τις πωλήσεις/κρατήσεις του εκάστοτε ξενοδοχείου, ουσιαστικά αυξάνουμε τις διανυκτερεύσεις και το τζίρο, σε όλη τη διάρκεια της σεζόν.

    Ο τρόπος που ο κόσμος κλείνει τις διακοπές του ολοένα και αλλάζει, στρεφόμενος στο Ιnternet. Στόχος είναι η άμεση επιβεβαίωση και η μείωση του χρόνου που απαιτεί η διαδικασία κράτησης.

    Ο κόσμος κλείνει ξενοδοχεία online. Αυτό θέλετε να εκμεταλλευτείτε;
    Το ηλεκτρονικό marketing κερδίζει συνεχώς έδαφος σε όλες τις επιχειρηματικές δραστηριότητες, πόσω μάλλον στον τουρισμό, ο οποίος από τη φύση του είναι άυλη παροχή υπηρεσιών. Ο τρόπος που ο κόσμος κλείνει τις διακοπές του ολοένα και αλλάζει, στρεφόμενος όπως λέτε στο Ιnternet. Στόχος είναι η άμεση επιβεβαίωση και η μείωση του χρόνου που απαιτεί η διαδικασία κράτησης. Έτσι, κάθε ξενοδόχος που θέλει να προβάλει το κατάλυμά του σε αυτό το κοινό, το οποίο δεν είναι νέο, απλώς είναι πελάτες που άλλαξαν τις αγοραστικές τους συνήθειες, οφείλει κινηθεί γρήγορα.

    Ποιες δυσκολίες συναντήσατε στη δημιουργία της επιχείρησης σας;
    Με δεδομένο ότι υπήρχε η γνώση και ότι η ομάδα που πλαισίωσε αυτήν την προσπάθεια αποτελείται από πολύπειρα στελέχη, η δυσκολία ήταν κυρίως να δημιουργήσουμε ένα όνομα στην αγορά, να μας μάθει ο ξενοδόχος. Κάποιες φορές αντιμετωπίσαμε δυσκολίες στο να εξηγήσουμε γιατί μια επαγγελματική προσέγγιση των πωλήσεων/κρατήσεων είναι μόνον επωφελής για τον εκάστοτε επιχειρηματία. Στην εποχή του Ιnternet, η ερασιτεχνική προβολή θα δείχνει πάντοτε ερασιτεχνική και η επαγγελματική θα είναι πάντοτε πιο ισχυρή.

    _DSC6174

    Πολιτεία και ιδιώτες πρέπει να συγχρονίσουν το βηματισμό τους και να κινηθούν προς την ίδια κατεύθυνση. Η κατεύθυνση αυτή δεν μπορεί να είναι άλλη από τη μελέτη των πραγματικών αναγκών των επισκεπτών μας, άρα και η ικανοποίησή τους.

    Μπορούν κινήσεις όπως η δική σας να βοηθήσουν και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου;
    Τα πλεονεκτήματα της Ελλάδας κατά τους καλοκαιρινούς μήνες είναι αδιαμφισβήτητα έναντι των ανταγωνιστών. Κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει το χειμώνα, όπου άλλες χώρες έχουν εδώ και χρόνια εδραιώσει την παρουσία τους στο χειμερινό τουρισμό. Η αρχή πάντοτε πρέπει να γίνει από την πλευρά της Πολιτείας, η οποία έχει την υποχρέωση να αναπτύξει βασικές υποδομές. Υπάρχουν περιοχές όπου τα αεροδρόμια είναι πολύ μικρά, βγαλμένα από άλλες εποχές, ενώ άλλα μέρη της χώρας μας συνδέονται με κακό οδικό δίκτυο. Προορισμοί που διαθέτουν ήδη καλές υποδομές, πρέπει να ρίξουν το βάρος τους στην αλλαγή νοοτροπίας των ιδιωτών. Για παράδειγμα η Σαντορίνη, ενώ τα τελευταία χρόνια έχει αναπτύξει το χειμερινό τουρισμό και κάποια ξενοδοχεία λειτουργούν 12 μήνες, τα εστιατόρια, μπαρ και λοιπές επιχειρήσεις κατεβάζουν ρολλά το χειμώνα.

    Στην εποχή του Ιnternet, η ερασιτεχνική προβολή θα δείχνει πάντοτε ερασιτεχνική και η επαγγελματική θα είναι πάντοτε πιο ισχυρή.

    Πώς βλέπετε το τουριστικό μέλλον της χώρας μας; Ποιους θετικούς και ποιους αρνητικούς παράγοντες έχετε διακρίνει τα χρόνια της κρίσης;
    Τα τελευταία χρόνια η Ελλάδα παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη στον τουρισμό. Αυτή η ανάπτυξη αναπόφευκτα θα ακολουθηθεί από μια περίοδο διόρθωσης. Δεν είμαι σε θέση να προσδιορίσω ποια θα είναι τα αίτια που θα οδηγήσουν σε αυτή. Όμως με ακρίβεια σας αναφέρω ότι η ιστορία έχει αποδείξει πως ακολουθούνται πιστά όλες οι φάσεις του κύκλου. Πάντως, μια βασική απειλή που βλέπω στην ανάπτυξή μας, είναι η απώλεια του μέτρου, καθώς οι συνεχείς αυξήσεις τιμών θα οδηγήσουν τους ανταγωνιστές μας (Ισπανία, Τουρκία, Ιταλία κ.τ.λ.) να προσφέρουν λύσεις πιο οικονομικές, όπου στην Ευρώπη της λιτότητας θα φανούν πιο ελκυστικές από τις ολοένα και ακριβότερες ελληνικές προτάσεις.

    Patmos Aktis Suites & Spa

    “Patmos Aktis Suites & Spa”.

    Ποιο θα έπρεπε να είναι, κατά τη γνώμη σας, το μοντέλο της τουριστικής ανάπτυξης της Ελλάδας;
    Στην Ελλάδα, δυστυχώς, παρατηρούμε συχνά να υπάρχουν μοντέλα ανάπτυξης πολλαπλών ταχυτήτων. Πολιτεία και ιδιώτες πρέπει να κινηθούν προς την ίδια κατεύθυνση. Η κατεύθυνση αυτή δεν μπορεί να είναι άλλη από τη μελέτη των πραγματικών αναγκών των επισκεπτών μας, άρα και η ικανοποίησή τους. Για να φέρω ένα παράδειγμα, μπορεί εμείς από πεποίθηση να θεωρούμε ότι ο επισκέπτης έρχεται στη χώρα μας για επαγγελματικούς κυρίως λόγους, επενδύοντας σε συνεδριακές υποδομές, ενώ η πραγματική ανάγκη των ταξιδιωτών με προορισμό την Ελλάδα είναι η απόλαυση των καθαρών ακτών και της θάλασσας, με μια ποιοτική διαμονή. Εάν εμείς κατασκευάζουμε συνεδριακά κέντρα γιατί θέλουμε να προσανατολίσουμε τους πελάτες μας εκεί, αδιαφορώντας για την κατάσταση που βρίσκονται οι παραλίες μας και τα ξενοδοχεία που προσφέρουν διακοπές ξεκούρασης, τότε έχουμε αγνοήσει το υπαρκτό και έχουμε επενδύσει σε προσδοκίες.

     

    Διαβάστε ακόμα: Η δεύτερη ζωή του ξενοδοχείου “Εμπορικόν”.

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή

    Ο συνιδρυτής της εταιρείας Kizi Design Studio μιλάει στο Andro για το νέο μετάλλιο του Αυθεντικού Μαραθωνίου που σχεδίασε αφιλοκερδώς, τις εξελίξεις στο design και την αρχιτεκτονική στην Ελλάδα, αλλά και το brand identity που πρέπει να αποκτήσει η χώρα.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Ιδιοκτήτης των Αθηναϊκών Θεάτρων και του Action24, κινείται καθημερινά μεταξύ ενημέρωσης και θεάτρου. Μιλάει στην Μία Κόλλια για τη σχέση του με την επιτυχία, το θεατρικό σανίδι, την τηλεοπτική αγορά, τον ΣΥΡΙΖΑ και τον φίλο του Ευάγγελο Βενιζέλο.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Λίγες ημέρες πριν από το κορυφαίο αθλητικό γεγονός της χρονιάς, τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας, η εταιρεία που ειδικεύεται στα σπορ του βουνού (κι όχι μόνο) θα παρουσιάσει στους επισκέπτες όλα τα νέα της είδη ένδυσης και υπόδησης.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Θεωρείτε πως σας αδικούν και δεν λαμβάνετε την αναγνώριση που σας αξίζει; Μπορεί να λέμε πως ο σεβασμός κερδίζεται μέσα στο χρόνο και δεν επιβάλλεται, όμως, υπάρχουν και ορισμένοι τυφλοσούρτες για άμεση εφαρμογή. Ακολουθούν συμβουλές που μπορεί να σας βοηθήσουν.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close

    Andro