Μόνο αυτή η κατάργηση της πλαστικής μεμβράνης  μειώνει τη χρήση του πλαστικού κατά 540 τόνους ετησίως.

    Υπάρχουν επιχειρηματικές ειδήσεις ή πρωτοβουλίες που εμάς, τους μη επαΐοντες, δεν μας λένε τίποτα, ακόμη κι αν με έμμεσο τρόπο μας αφορούν. Υπάρχουν, όμως, κι άλλες που έχουν άμεση σχέση με την ποιότητα της ζωής μας. Εξήγηση: τα τελευταία χρόνια, απότοκο της έντονης ανησυχίας για την κλιματική κρίση, ολοένα και περισσότερες εταιρίες ανακοινώνουν μέτρα που κατατείνουν στη βιωσιμότητα.

    Πολλές φορές αυτά τα σχέδια μένουν επί χάρτου. Να γιατί όταν ακούς ότι η Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Τρία Έψιλον και Coca-Cola Hellas) αποφάσισε να καταργήσει πλήρως την πλαστική μεμβράνη από τις πολυσκευασίες αλουμινίου δεν γίνεται να μην επιχαίρεις.

    Mόνο αυτή η κατάργηση της πλαστικής μεμβράνης  μειώνει τη χρήση του πλαστικού κατά 540 τόνους ετησίως.

    Αυτή η πρωτοποριακή συσκευασία KeelClip™ που βρίσκεται ήδη στα ράφια των σούπερ μάρκετ, εμφανίζεται για πρώτη φορά στη χώρα μας είναι από 100% ανακυκλώσιμο χαρτόνι, ελαφριά και πρακτική και επιτρέπει τη χρήση λιγότερων υλικών συσκευασίας συνολικά.

    Για να καταλάβουμε την ουσία της κίνησης: μόνο αυτή η κατάργηση της πλαστικής μεμβράνης  μειώνει τη χρήση του πλαστικού κατά 540 τόνους ετησίως. Το επίσης θετικό είναι ότι αυτές οι νέες συσκευασίες παράγονται στη χώρα μας και συγκεκριμένα στο Σχηματάρι Mega Plant της Coca-Cola Τρία Έψιλον, μετά την επένδυση ύψους 4 εκατομμυρίων ευρώ στην παραγωγική μονάδα, που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της για «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα».

    Η εταιρεία έχει δεσμευτεί για συλλογή και ανακύκλωση κάθε συσκευασίας που διαθέτει στην αγορά μέχρι το 2030.

    Οι δεσμεύσεις της εταιρείας για ένα μέλλον με λιγότερα απορρίμματα.

    Επομένως, εδώ έχουμε να κάνουμε με μια στρατηγική απόφαση της εταιρίας που έχει να κάνει ευθέως με τη βιωσιμότητα. Τη στιγμή, μάλιστα, που το σχέδιο της Coca Cola στην Ελλάδα είναι να μειώσει συνολικά τα υλικά συσκευασίας που κυκλοφορεί στην αγορά, αυξάνοντας τη χρήση ανακυκλωμένων συσκευασιών και μειώνοντας παράλληλα τις συσκευασίες από πρωτογενή υλικά.

    Παράλληλα, η Coca-Cola στην Ελλάδα και η ΑΒ Βασιλόπουλος στηρίζουν από κοινού την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης για τη δημιουργία ενός σύγχρονου ψηφιακού οδηγού στην εφαρμογή Novoville, η οποία γεφυρώνει το κενό ανάμεσα στους πολίτες και τους Δήμους που ζουν.

    Σκοπός του οδηγού, που θα περιλαμβάνει σημεία  ανακύκλωσης, επισκευής και επαναχρησιμοποίησης σε όλη την Ελλάδα, καθώς και όλα τα κέντρα Ανακύκλωσης που θα βρούμε στα καταστήματα ΑΒ, είναι να ενθαρρύνει και να διευκολύνει τους καταναλωτές να υιοθετήσουν έναν πιο βιώσιμο τρόπο ζωής.

    Η εταιρεία έχει δεσμευτεί για συλλογή και ανακύκλωση κάθε συσκευασίας που διαθέτει στην αγορά μέχρι το 2030, προώθηση της κυκλικής οικονομίας, καθώς και για ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα μέχρι το 2040, με στόχο την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και ένα πιο βιώσιμο μέλλον για όλους.

     

    Διαβάστε ακόμα: Coca-Cola Τρία Έψιλον. Επιπλέον δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης.

     

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Button to top