Ο μπαμπάς εντυπωσιάζει το γιό του με την Ferrari, με την ασορτί στολή – δώρο, όχι όμως και με το σάντουιτς που περιέχει το ίδιο αλλαντικό που του βάζει και η μαμά. Το μήνυμα είναι προφανές: Στην αγάπη κανείς δεν έχει το πάνω χέρι.

    Έχουμε συνηθίσει οι διαφημίσεις των προϊόντων που βρίσκουμε στα σούπερ μάρκετ να είναι αφόρητα κλισέ: Η ευτυχισμένη οικογένεια στην κουζίνα την ώρα του πρωινού, ο άνδρας που δεν χρειάζεται να προσπαθήσει πολύ, η γυναίκα που φοράει μια θαυματουργή σερβιέτα και απογειώνεται.

    Ή μήπως όχι; Τελευταία βλέπουμε όλο και συχνότερα διαφημίσεις όπως της Gilette που αναμετράται με τον σεξισμό ή της Lacta που αγκαλιάζει τη διαφορετικότητα, να πιάνουν με θάρρος φλέγοντα κοινωνικά θέματα. Τέτοιες καμπάνιες υπάγονται στην τάση του «Woke Capitalism», του αφυπνισθέντος καπιταλισμού δηλαδή, που θέλει τις μεγάλες εταιρείες να μην κρύβονται πίσω από μελίρρυτα κλισέ αλλά να παίρνουν θέση στα κοινωνικά ζητήματα.

    Η αγορά τροφίμων πατούσε ανέκαθεν σε αταβιστικά ένστικτα προστατευτικότητας και επιβίωσης (η στοργική μαμά, ο μπαμπάς κυνηγός, το χορτάτο παιδάκι).

    Παρά την (ευπρόσδεκτη) αυτή τάση, ομολογούμε ότι δεν περιμέναμε να δούμε μια Ελληνική εταιρεία, και δη από την παραδοσιακή Κρήτη, να παίρνει τη σκυτάλη και να ανατρέπει ίσως το τελευταίο ταμπού του μάρκετινγκ τροφίμων: Τη χωρισμένη οικογένεια. Τα προϊόντα διατροφής είναι μια ευαίσθητη αγορά που βασίζεται στην οικογενειακή εμπιστοσύνη και πατά επικοινωνιακά σε αταβιστικά ένστικτα προστατευτικότητας και επιβίωσης (η στοργική μαμά, ο μπαμπάς κυνηγός, το χορτάτο παιδάκι). Όλοι μας έχουμε δει εκατοντάδες εκνευριστικά σποτάκια με σέξι γιαούρτια, χαρούμενα κορν φλέηκς και κακομαθημένα… παριζάκια.

    Κι όμως, για το λανσάρισμα των νέων της προϊόντων της CRETA FARMS με το όνομα «Χωρίς» (αλλαντικά χωρίς συντηρητικά, χωρίς χρωστικές, χωρίς γλουτένη και με μόλις 0-3% λιπαρά), η διαφημιστική εταιρεία Pollen έστησε ένα σενάριο χωρίς χαρούμενη οικογένεια γύρω από το τραπέζι.

    Οι γονείς είναι διαζευγμένοι και ο 10χρονος γιος ετοιμάζεται να περάσει τη μέρα με τον πατέρα του. Τότε, ακούγεται ο βρηχυθμός της κατακόκκινης Ferrari που έχει νοικιάσει ο μπαμπάς για να εντυπωσιάσει τον πιτσιρικά. Τελικά οι δυό τους θα περάσουν μια «τέλεια ημέρα» στη διάρκεια της οποίας ο πατέρας κακομαθαίνει το γιό με δώρα και παιχνίδια. Ώσπου έρχεται η ώρα του κολατσιού.

    Η συνέχεια; Στο βίντεο.

     

    Διαβάστε ακόμα: Τι σημαίνει ποιοτικός τουρίστας;

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Button to top