Ο κ. Δημήτρης Σκούρτας, Υπεύθυνος Διοργάνωσης των Business Days, συνομιλεί με έναν συμμετέχοντα κατά τη διάρκεια του γεύματος.

    Ο κ. Δημήτρης Σκούρτας (αριστερά), Υπεύθυνος Διοργάνωσης των Business Days, συνομιλεί με έναν από τους συμμετέχοντες.

    To τριήμερο Πολυσυνέδριο (20-22/3) απευθύνεται σε νέους και νέες, 18-35 ετών, ανεξαρτήτως εκπαιδευτικής κατεύθυνσης, με στόχο να ενημερώσει για τις τάσεις και για τις ευκαιρίες που προσφέρουν δεκαπέντε κλάδοι της οικονομίας (Ναυτιλία, Τουρισμός, Γεωργία, Design, Πληροφορική, Logistics, Νανοτεχνολογία, Τρόφιμα, Social Media, Διαφήμιση/Επικοινωνία, Mobile Services, Ασφάλειες, Εξαγωγές, Φαρμακευτικός χώρος). Ταυτόχρονα, μέσω του πολυεπίπεδου περιεχομένου του, να αναδείξει την Ελλάδα της καινοτομίας και της εξωστρέφειας.

    Ποιοι ακριβώς είναι οι στόχοι του Πολυσυνεδρίου «ΠΑΝΟΡΑΜΑ 2015», δεδομένων των τελευταίων εξελίξεων στην οικονομία;
    Ο στόχος του Πανοράματος είναι να ενημερώσει τους νέους για τις τάσεις και τις ευκαιρίες για επιχειρηματικότητα και απασχόληση σε 15 κλάδους της οικονομίας μας, όπως τουρισμός, ναυτιλία, γεωργία, τεχνολογία κ.λπ. Ταυτόχρονα, φιλοδοξία μας είναι να αναδείξουμε μια διαφορετική Ελλάδα, η οποία ακόμα και αυτήν τη δύσκολη εποχή, προσπαθεί να σταθεί στα πόδια της, να καινοτομήσει και να αναπτυχθεί. Ασφαλώς, γνωρίζουμε ότι το επιχειρείν έχει δυσκολέψει σημαντικά μετά και τις τελευταίες εξελίξεις στην οικονομία, όμως, πιστεύουμε ότι πρέπει να συνεχίσουμε να στέλνουμε μηνύματα αισιοδοξίας στους νέους μας, γιατί δεν έχουμε άλλη επιλογή. Ή θα μιζεριάσουμε ή θα δημιουργήσουμε.

    Ο κ. Ηλίας Σούσης, Head of Agencies and YouTube Partnerships, μας μίλησε για το "Google Brand".

    Ο κ. Ηλίας Σούσης, Head of Agencies and YouTube Partnerships, μιλάες για το “Google Brand”.

    Θα μπορούσε να το παρακολουθήσει ένας απλός ενδιαφερόμενος που δεν έχει σχέση με οικονομικά;
    Εξαρτάται. Υπάρχουν αρκετές εξειδικευμένες εισηγήσεις, ενώ κάποιες άλλες έχουν πιο γενικό προσανατολισμό, όπως το πάνελ: “Επιχειρηματικότητα: από το ξεκίνημα στην επιτυχία”.

    Στην Οικονομία επικρατούν διάφορες σχολές. Στο Συνέδριο θα παρουσιαστεί μια συγκεκριμένη πλευρά οικονομικών αναλύσεων ή θα υπάρξει «πολυφωνία», όπου θα ακουστούν διαφορετικές προσεγγίσεις;
    Ισχύει το δεύτερο, μιας και αγγίζουμε ένα μεγάλο εύρος θεμάτων. Βεβαίως, το Πανόραμα δεν επικεντρώνεται τόσο στην οικονομική ανάλυση όσο στην παρουσίαση ευκαιριών για επιχειρηματικότητα και απασχόληση.

    Υπάρχει ένας κεντρικός άξονας και ποιος; Το ΠΑΝΟΡΑΜΑ 2015 είναι ένα μέσο νέων αναζητήσεων;
    Ο κεντρικός άξονας είναι η παρουσίαση των τάσεων και των ευκαιριών για επιχειρηματικότητα και απασχόληση και η ανάδειξη καλών case studies, τα οποία θα αποτελέσουν παραδείγματα προς μίμηση.

    Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, θα παρουσιαστεί το “Setting the Deal”, στο οποίο ένας πεπειραμένος venture capitalist και ένας επιτυχημένος startupper διαπραγματεύονται ενώπιον κοινού τους όρους μίας χρηματοδότησης.

    Σήμερα το μεγαλύτερο, το άμεσο πρόβλημα είναι η ανεργία. Ένας στους δύο νέους είναι άνεργος/η. Στο σύνολο του πληθυσμού, το ποσοστό είναι ένας στους τέσσερις. Το Συνέδριο απευθύνεται σε αυτούς, καλύπτει αυτό το θέμα;
    Η ανεργία είναι αναμφισβήτητα μια οδυνηρή πραγματικότητα και κανένα συνέδριο δεν θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι μπορεί να παρουσιάσει τη λύση στο πρόβλημα αυτό. Παρ’ όλα αυτά, στόχος μας είναι να παρουσιάσουμε εκείνους τους τομείς που προσφέρουν τις περισσότερες ευκαιρίες για απασχόληση και πολλές φορές δεν είναι ευρέως γνωστοί, όπως είναι ο φαρμακευτικός τομέας ή το consulting. Πέραν αυτού, κάνουμε μια σημαντική προσπάθεια να αναδείξουμε την επιχειρηματικότητα ως διέξοδο στο ζήτημα της ανεργίας. Ασφαλώς, δεν μπορούν να γίνουν όλοι επιχειρηματίες, ωστόσο όσοι γίνουν – και χρειαζόμαστε πολλούς περισσότερους – δυνητικά μπορούν να δημιουργήσουν θέσεις εργασίας, συμβάλλοντας στην άμβλυνση της ανεργίας.

    Ο κ. Στέλιος Στάρρας, Head of Packaging, μας ξενάγησε στο χώρο της συσκευασίας.

    Ο κ. Στέλιος Στάρρας, Head of Packaging, σε ξενάγηση στους χώρους όπου γίνεται η διαδικασία της συσκευασίας.

    Πριν από μερικά χρόνια είχε γίνει μια οικονομική ανάλυση που έλαβε μεγάλη δημοσιότητα, η μελέτη της Mc Kinsey «Η Ελλάδα 10 χρόνια μπροστά». Την έχετε λάβει υπ’ όψιν ως προς την επιλογή των κλάδων με προοπτική; Θα γίνει κάποια updated εισήγηση γι’ αυτήν στο Πανόραμα;
    Βεβαίως την έχουμε λάβει υπ’ όψιν και θα καλύψουμε ή έχουμε καλύψει στο πρόσφατο παρελθόν σχεδόν όλους τους κλάδους που ανέδειξαν ως rising stars, όπως τα logistics, τα τρόφιμα, τα γενόσημα κ.τ.λ.

    Ο κύριος Νικόλας Μοσχάτος, Human Resources, Senior Manager, συνομιλεί με τον καθηγητή Ιορδάνη Λαδόπουλο, Διοργανωτή των Business Days.

    Ο καθηγητής ΑΣΟΕΕ Ιορδάνης Λαδόπουλος, εμπνευστής της όλης ιδέας και ιδρυτής του “Πανοράματος”.

    Σε τι θα βοηθήσει το Συνέδριο κάποιον που προσπαθεί να ξεκινήσει μια επιχείρηση προηγμένης τεχνολογίας;
    Έχουμε προγραμματίσει αρκετά πάνελ που θα ενδιέφεραν έναν υποψήφιο επιχειρηματία στο χώρο της προηγμένης τεχνολογίας. Δύο παραδείγματα: “Πώς να χτίσετε μια επιτυχημένη εταιρεία τεχνολογίας στοχεύοντας στην παγκόσμια αγορά” και “Η ζωή πριν και μετά τη χρηματοδότηση”. Επίσης, θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα το “Setting the Deal”, στο οποίο ένας πεπειραμένος venture capitalist και ένας επιτυχημένος startupper, μαζί με τη νομικό του σύμβουλο, διαπραγματεύονται ενώπιον κοινού τους όρους μίας χρηματοδότησης αρχικού σταδίου πάνω σε ένα υποθετικό σενάριο εταιρείας και επένδυσης.

    Είναι ο πέμπτος χρόνος του Συνεδρίου. Υπάρχει αύξηση προσέλευσης; Είστε ευχαριστημένοι από το ενδιαφέρον των νέων;
    Ναι, είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με την προσέλευση του κόσμου και την αυξητική του πορεία κάθε χρόνο. Πέρυσι επισκέφτηκαν το Πανόραμα περίπου 3.000 νέοι σε σχέση με τους 2.800 το 2013 και τους 2.500 το 2012. Φέτος περιμένουμε περαιτέρω αύξηση και πραγματικά ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι μας τιμούν με την παρουσία τους κάθε χρόνο.

    Στο εντυπωσιακό ορυχείο της Αγγεριάς. Εκεί μείναμε για περίπου 45 λεπτά με μία ώρα όπου οι μηχανικοί της S&B μας εξήγησαν τα πάντα για τις εργασίες εκεί.

    Στο εντυπωσιακό ορυχείο της Αγγεριάς. Οι μηχανικοί της S&B εξηγούν τα πάντα για τις απαιτούμενες εργασίες.

    Μιλήστε μας για τις Βusiness Days.
    Για τρίτη χρονιά συνεχίζουμε δυναμικά τον πολύ επιτυχημένο θεσμό των «Business Days», ο οποίος ξεκίνησε πριν από πολλά χρόνια κατά τη διάρκεια των μαθημάτων του κ. Ιορδάνη Λαδόπουλου στην ΑΣΟΕΕ.
    Πρόκειται για εκπαιδευτικές επισκέψεις φοιτητών και απόφοιτων διαφόρων πανεπιστημίων (Πολυτεχνείο, Οικονομικές Σχολές, Σχολές Θετικών Επιστημών κ.λπ.) σε πολυεθνικές επιχειρήσεις, οι οποίες συνοδεύονται από παρουσιάσεις-σεμινάρια ανώτατων στελεχών των επιχειρήσεων (πολύ συχνά των ίδιων των Διευθύνοντων Συμβούλων) στις οποίες γίνονται οι επισκέψεις.
    Φέτος θα διοργανώσουμε 24 «Business Days» (πέντε παραπάνω σε σχέση με πέρυσι και δώδεκα με πρόπερσι). Όλες οι «Business Days» θα πραγματοποιηθούν μετά το Πανόραμα 2105 και συγκεκριμένα μεταξύ 20 Απριλίου και 5 Ιουνίου 2015. Για να συμμετάσχει κάποιος θα πρέπει να κάνει αίτηση ενδιαφέροντος κατά τη διάρκεια του Πανοράματος και μόνον τότε. Δεν υπάρχει έξτρα κόστος για τις επισκέψεις αυτές.

     

    //Το «Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας», η μεγαλύτερη εκδήλωση για την επιχειρηματικότητα και τον επαγγελματικό προσανατολισμό των νέων, διοργανώνεται από τις 20 έως τις 22 Μαρτίου στο Μέγαρο, Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών (στάση Μετρό: Μέγαρο Μουσικής). Θα περιλαμβάνει 33 θεματικές εισηγήσεις, 160 εισηγητές, 9 συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης, 7 workshops και 20 συζητήσεις χωρίς ατζέντα, 23 Business Days.

     

    Διαβάστε ακόμα: Aν θέλεις να πετύχεις, σκέψου ανθρώπινες ανάγκες!

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Button to top