Ο George Clooney ξεκίνησε κατά λάθος μια εταιρία ποτού και τώρα την πούλησε για 1 δισ. δολάρια

    Η τεκίλα Casamigos που έφτιαξε με τον φίλο του -και σύζυγο της Cindy Crawford- Rande Gerber, μπαίνει στο πορτφόλιο του κολοσσού της Diageo.

     

    «Αν με ρωτούσες πριν τέσσερα χρόνια ότι κάποια στιγμή θα είχα μια εταιρία που θα άξιζε 1 δισ., σίγουρα θα σου απαντούσα όχι» ήταν η δήλωση του 56χρονου σταρ του Hollywood. (Φωτογραφία: Yayoi Kusama / W Magazine)

    Εδώ και περίπου 20κατι χρόνια που βρίσκεται στο προσκήνιο πολλά έχουν ακουστεί τόσο για το ταλέντο του όσο και για την προσωπική του ζωή. Από θετικά μέχρι πολύ αρνητικά. Έχει ουκ ολίγες φορές κερδίσει μια θέση στις λίστες των μεγάλων περιοδικών ως «Ένας από τους πιο επιδραστικούς ανθρώπους της εποχής μας», έχει κατακτήσει δύο φορές το βραβείο Όσκαρ, ενώ από απλός ηθοποιός εξελίχθηκε σε έναν επιτυχημένο σκηνοθέτη και παραγωγό του Hollywood. Όσο για την εξωτερική του εμφάνιση; Ποτέ κανείς δεν αμφισβήτησε ότι είναι από τους πιο ωραίους άνδρες.

    Αυτό το τελευταίο ωστόσο στάθηκε και αφορμή για πολλούς ώστε να αμφισβητήσουν το ταλέντο του, καθώς θεωρούν ότι η εμφάνιση του άνοιξε πολλές πόρτες. Ενώ η επιλογή του για πάνω από μια 20ετια να αλλάζει τις συντρόφους του πιο συχνά και από τα πουκάμισά του, χωρίς να παίρνει την απόφαση να δεσμευτεί, έκαναν τις κακές γλώσσες να οργιάζουν για τις σεξουαλικές του προτιμήσεις.

    Ωστόσο, κανείς μα κανείς, δεν μπορεί να αποκαλέσει τον George Clooney χαζό. Το αντίθετο ίσως, καθώς είναι από τους πιο επιτυχημένους σταρ του Hollywood αυτή τη στιγμή. Από το 1994, όταν είδε το όνομά του να ακούγεται σιγά-σιγά μέσα από την τηλεοπτική σειρά ER μέχρι σήμερα, όχι απλά έχει εκτοξεύσει τις μετοχές του, αλλά έχει στρογγυλοκαθίσει στη λίστα με την ελίτ της 7ης Τέχνης.

    «Δεν είχαμε σκοπό να μπούμε στην βιομηχανία του ποτού. Αλλά μας άρεσε τόσο πολύ αυτή η τεκίλα, που θέλαμε να συνεχίσουμε να την πίνουμε».

    Δεν είναι τυχαίο πώς είναι από τους ελάχιστους ηθοποιούς που τη δεκαετία του ’90 όχι μόνο κατάφερε να μεταπηδήσει από την τηλεόραση στον κινηματογράφο, αλλά να εξελιχθεί σε ένα από τα μεγαλύτερα αστέρια του. Και πιστέψτε με, στα nineties οι τηλεοπτικοί θεωρούνταν 2ης διαλογής ηθοποιοί – μην βλέπετε τι γίνεται σήμερα με το Game of Thrones και τη μανία με τις σειρές.

    Και το σημαντικότερο; Δεν έμεινε στην υποκριτική. Ναι μεν, από εκεί έρχεται ένα μεγάλο μέρος των χρημάτων που γεμίζει το τραπεζικό του λογαριασμό (για την τελευταία του ταινία Money Monster εισέπραξε 20 εκ. δολάρια), αλλά «επένδυσε» από τα διαφημιστικά όπου εμφανίζεται και την παραγωγή ταινιών μέχρι την αγορά ακινήτων.

    Ωστόσο η μεγαλύτερη επένδυσή του ήρθε από εκεί που δεν το περίμενε: την τεκίλα Casamigos.

    Ο Clooney με τον Rande Gerber, που κατά λάθος ίδρυσαν μια εταιρία ποτού. (Φωτογραφία: Casamigos Tequila)

    Τεκίλα… κατά λάθος

    Η ιστορία ξεκινάει περίπου το 2011, όταν ο Clooney μαζί με τον φίλο του Rande Gerber αποφάσισαν να χτίσουν δίπλα-δίπλα τις βίλες τους στο Μεξικό. Και όπως είπε ο Gerber σε συνέντευξή του στο CNBC «όταν είσαι στο Μεξικό τι κάνεις; Μα φυσικά πίνεις τεκίλα».

    Η αρχή έγινε όταν έχοντας δοκιμάσει πολλές και διαφορετικές τεκίλες ο Clooney του πρότεινε να φτιάξουν τη δικιά τους. «Θέλαμε μια τεκίλα που να την πίνεις και να μην σε καίει στο λαιμό, να πίνετε εύκολα σκέτη ή έστω με πάγο και το πρωί να μην έχεις πονοκέφαλο από το αλκοόλ». Μετά από αρκετούς μήνες, έχοντας πειραματιστεί αλλά και δοκιμάσει τεκίλες από διάφορους ποτοποιούς, στο τέλος βρήκαν την ιδανική για τον ουρανίσκο τους.

    «Ο σκοπός μας δεν ήταν ποτέ να φτιάξουμε μια τεκίλα που θα πουλάμε. Θέλαμε μια για να πίνουμε εμείς και οι φίλοι μας, τίποτα περισσότερο. Για αυτό και την ονομάσαμε μεταξύ μας casamigos, που σημαίνει “σπίτι των φίλων”». Και αυτό συνέβη για περίπου δύο χρόνια. Παράγγελναν μπουκάλια και τα έπιναν με τους φίλους τους. Πολλά μπουκάλια. Χιλιάδες.

    Η Diageo ανακοίνωσε ότι ήρθε σε συμφωνία με τους Clooney, Gerber και Meldman, για την εξαγορά της Casamigos έναντι 1 δισ. δολαρίων.

    Μέχρι που μια μέρα, σύμφωνα με τον Gerber, τους τηλεφώνησε ο ποτοποιός. «Παιδιά, έχουμε πρόβλημα. Τα τελευταία δύο χρόνια σας έχω στείλει πάνω από 2.000 μπουκάλια τεκίλα. Είτε τα πουλάτε, είτε πίνετε πάρα πολύ. Όπως και να έχει, με αυτές τις ποσότητες, πρέπει να βγάλετε άδεια παραγωγής ποτού».

    Αρχικά προβληματίστηκαν, καθώς ο Clooney ήταν ηθοποιός και σκηνοθέτης, ο Gerber ήταν ιδιοκτήτης μπαρ και εστιατορίων και δεν ήθελε κανείς τους να μπλέξει με τη βιομηχανία ποτού. «Αλλά μας άρεσε τόσο πολύ αυτή η τεκίλα, που θέλαμε να συνεχίσουμε να την πίνουμε».

    «Θέλαμε μια τεκίλα για να πίνουμε εμείς και οι φίλοι μας, τίποτα περισσότερο. Για αυτό και την ονομάσαμε μεταξύ μας casamigos, που σημαίνει “σπίτι των φίλων”» δήλωσε ο Gerber. (Φωτογραφία: Casamigos Tequila)

    Έτσι το 2013, μαζί με τη βοήθεια του Michael Meldman, παρουσίασαν στον κόσμο την Casamigos. Και από τη μια μέρα στην άλλη βρέθηκαν να έχουν στην κατοχή τους μια από τις πιο γνωστές τεκίλες του πλανήτη. Και ίσως μια από τις πιο επιτυχημένες επιχειρήσεις.

    Η Diageo ανακοίνωσε πριν λίγες μέρες ότι ήρθε σε συμφωνία με τους Clooney, Gerber και Meldman, για την εξαγορά της Casamigos έναντι 1 δισ. δολαρίων. «Αν με ρωτούσες πριν τέσσερα χρόνια ότι κάποια στιγμή θα είχα μια εταιρία που θα άξιζε 1 δισ., σίγουρα θα σου απαντούσα όχι» ήταν η δήλωση του 56χρονου σταρ του Hollywood.

    Η συμφωνία ανάμεσα στις δύο πλευρές αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2017. Η Diageo θα πληρώσει 700 εκ. δολάρια, ενώ τα υπόλοιπα 300 εκ. θα δοθούν σταδιακά τα επόμενα χρόνια μέσα από τις πωλήσεις. Αν σκεφτεί κανείς ότι οι Clooney, Gerber και Meldman έχουν από μερίδιο στην εταιρία έκαστος, αυτομάτως καταλαβαίνει ότι χωρίς κόπο ο καθένας τους θα βάλει στην τράπεζα περί τα 233 εκ. δολάρια.

    Καθόλου άσχημα για ένα ποτό που ξεκίνησε απλά και μόνο για να το πίνουν οι ίδιοι. Καθόλου άσχημα.

     

    Διαβάστε ακόμα: Πέντε συνήθειες των επιτυχημένων ανθρώπων

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή

    Ο συνιδρυτής της εταιρείας Kizi Design Studio μιλάει στο Andro για το νέο μετάλλιο του Αυθεντικού Μαραθωνίου που σχεδίασε αφιλοκερδώς, τις εξελίξεις στο design και την αρχιτεκτονική στην Ελλάδα, αλλά και το brand identity που πρέπει να αποκτήσει η χώρα.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Ιδιοκτήτης των Αθηναϊκών Θεάτρων και του Action24, κινείται καθημερινά μεταξύ ενημέρωσης και θεάτρου. Μιλάει στην Μία Κόλλια για τη σχέση του με την επιτυχία, το θεατρικό σανίδι, την τηλεοπτική αγορά, τον ΣΥΡΙΖΑ και τον φίλο του Ευάγγελο Βενιζέλο.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Λίγες ημέρες πριν από το κορυφαίο αθλητικό γεγονός της χρονιάς, τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας, η εταιρεία που ειδικεύεται στα σπορ του βουνού (κι όχι μόνο) θα παρουσιάσει στους επισκέπτες όλα τα νέα της είδη ένδυσης και υπόδησης.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Θεωρείτε πως σας αδικούν και δεν λαμβάνετε την αναγνώριση που σας αξίζει; Μπορεί να λέμε πως ο σεβασμός κερδίζεται μέσα στο χρόνο και δεν επιβάλλεται, όμως, υπάρχουν και ορισμένοι τυφλοσούρτες για άμεση εφαρμογή. Ακολουθούν συμβουλές που μπορεί να σας βοηθήσουν.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close

    Andro