«Τα τελευταία χρόνια αναπτυσσόμαστε σαν τρελοί, είμαστε μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον τομέα της πολυτέλειας», σημειώνει ο Georges Kern στο Andro.

Το 2017 κάνατε μια τολμηρή κίνηση και αφήσατε τον όμιλο Richemont (με πολλά γνωστά luxury brands), και μετακινηθήκατε στην Breitling, μια ιστορική εταιρεία που ανήκει στην CVC Private equity (PE), ένα επενδυτικό κεφάλαιο που δεν συνδέεται ειδικά με τον χώρο των αγαθών πολυτελείας.

Αυτό έγινε πριν από τέσσερα χρόνια, είναι μεγάλο χρονικό διάστημα, μια ολόκληρη ζωή! Θα μιλήσω μόνο για τα πλεονεκτήματα της συνεργασίας με την CVC. Όταν είσαι ανεξάρτητος είσαι πολύ πιο γρήγορος, έχεις εντελώς διαφορετική ταχύτητα. Επειδή η CVC είναι ένας οικονομικός επενδυτής, είναι πολύ διαφορετικό από το να ανήκεις σε έναν όμιλο πολυτελείας. Δεν παρεμβαίνουν στην επιχείρηση καθεαυτή οι άνθωποι της CVC. Φυσικά έχουμε συνεδριάσεις του διοικητικού συμβουλίου, έχουμε πολύ έντονες και ενδιαφέρουσες και εποικοδομητικές επαφές, αλλά αυτές αφορούν το όραμα της εταιρείας, το πού θέλεις να την πάς. Δεν αφορούν τα προϊόντα. Έτσι είμαστε πολύ πιο ανεξάρτητοι, υπάρχει περισσότερη επιχειρηματικότητα, μεγαλύτερη ταχύτητα. Και τα αποτελέσματα το δείχνουν αυτό: κατά τη διάρκεια της κρίσης της πανδημίας, η Breitling ήταν ένας από τους νικητές.

«Κατά τη διάρκεια της κρίσης της πανδημίας, η Breitling ήταν ένας από τους νικητές».

«Η μέση τιμή μας έχει αυξηθεί δραματικά. Ήμασταν πάντα πολύ δυνατοί στα τμήματα μεταξύ τριών και εννέα χιλιάδων δολαρίων και τώρα μπαίνουμε στα τμήματα μεταξύ εννέα και τριάντα χιλιάδων».

– Συνεπώς η πανδημία δεν ήταν ένα πισωγύρισμα για σας.

Τα τελευταία χρόνια αναπτυσσόμαστε σαν τρελοί, είμαστε μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον τομέα της πολυτέλειας. Είμαστε πολύ επιτυχημένοι, ίσως ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα εμπορικά σήματα σε όλον τον κλάδο, υπάρχουν πολλές αναφορές για εμάς από το Business News, τη Morgan Stanley, το Bloomberg. Yπήρξαν πλείστες αναφορές και στον ελβετικό Τύπο σχετικά με το πόσο γρήγορα έχουμε αναπτυχθεί.

– Η ανάπτυξή σας προέρχεται από την πώληση περισσότερων ρολογιών ή και άλλων προϊόντων;

Πουλάμε μόνο ρολόγια.

– Περισσότερα ρολόγια ή ακριβότερα ρολόγια;

Και τα δύο.  Η μέση τιμή μας έχει αυξηθεί δραματικά. Ήμασταν πάντα πολύ δυνατοί στα τμήματα μεταξύ τριών και εννέα χιλιάδων δολαρίων και τώρα μπαίνουμε στα τμήματα μεταξύ εννέα και τριάντα χιλιάδων. Φέτος λανσάραμε δύο σειρές που είναι πάνω από δέκα χιλιάδες ευρώ και οι οποίες πηγαίνουν πολύ καλά, το Premier Heritage και το Superchronomat. Και επίσης η ανάπτυξη των γυναικείων σειρών σε αυτά τα σημεία τιμών πηγαίνει πολύ καλά.

«Είμαστε προσιτοί ως brand, σε ό,τι αφορά τον τρόπο που χειριζόμαστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή τον τρόπο που επικοινωνούμε».

– Μιλώντας για τα πιο ακριβά τμήματα, στο παρελθόν τα ρολόγια θαυμάζονταν για τη μηχανική τους. Αλλά σήμερα, η βιομηχανία ρολογιών αφορά κυρίως την πολυτέλεια;

Νομίζω ότι ο ορισμός της πολυτέλειας έχει αλλάξει πολύ. Στην Breitling μιλάμε για νεο-πολυτέλεια (neo-luxury). Υπάρχουν τρία στοιχεία που είναι σημαντικά για εμάς. Το να είσαι χωρίς αποκλεισμούς, το να είσαι βιώσιμος και το να είσαι casual. Xωρίς αποκλεισμούς (inclusive) με την έννοια ότι είμαστε προσιτοί ως brand, σε ό,τι αφορά τον τρόπο που χειριζόμαστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή τον τρόπο που επικοινωνούμε. Δεν είμαστε στη Formula 1, δεν είμαστε στο τένις, δεν είμαστε στο γκολφ, στα παραδοσιακά πεδία. Είμαστε στο σέρφινγκ, είμαστε στο τρίαθλο, έχουμε συνεργασίες με πολύ ωραίες εταιρείες που αφορούν στον ελεύθερο χρόνο, όπως η Deus Εx Μachina, η οποία είναι μια αυστραλιανή εταιρεία μοτοσικλετών και σερφ, και τώρα έχουμε υπογράψει με την Triumph.

– Τι μπορούμε να πούμε για το casual στοιχείο της σημερινής πολυτέλειας; 

Το δεύτερο στοιχείο λοιπόν είναι η casual αντίληψη. Μιλάμε για την «καθημερινοποίηση» της πολυτέλειας, ειδικά μετά την πανδημία, όταν οι άνθρωποι κλείστηκαν στο σπίτι. Σήμερα, αν κοιτάξετε την μπουτίκ μας, θα δείτε ότι έχει πολύ βιομηχανικό στυλ, loft design, χωρίς αποκλεισμούς, είναι πολύ casual. Ο Μπραντ Πιτ, ο πρεσβευτής της μάρκας μας, είναι επίσης ένας πολύ casual τύπος. Πιστεύω πάρα πολύ στην καθημερινοποίηση, την casualisation της πολυτέλειας -απλά δείτε στους δρόμους, πώς οι άνθρωποι φορούν πλέον τα αγαθά πολυτελείας.

Κόβωντας την κορδέλα στα εγκαίνια της Breitling Boutique, με τον Σάκη Ρουβά και την Έλενα Δεδούση (Marketing Manager της Breitling Hellas).

– Ενδιαφέρεστε σοβαρά για τη βιωσιμότητα ως εταιρεία; 

Το τρίτο στοιχείο αυτού του πλαισίου νεο-πολυτέλειας ή neo-luxury είναι η βιωσιμότητα. Έχουμε αλλάξει τη συσκευασία μας, είναι εξ ολοκλήρου ανακυκλωμένη από πλαστικά μπουκάλια, δεν προσφέρουμε το ακριβό ξύλινο κουτί. Πουλάμε ρολόγια, όχι συσκευασίες. Και έχουμε εισαγάγει το blockchain, το οποίο θα μας επιτρέψει όχι μόνο να διασφαλίσουμε την ιχνηλασιμότητα και την αυθεντικότητα, αλλά και να τροφοδοτήσουμε τον καταναλωτή με πληροφορίες σχετικά με την αλυσίδα εφοδιασμού: από πού προέρχεται ο χάλυβας, από πού προέρχεται ο χρυσός, ποιο είναι το αποτύπωμα CO2. Θέλουμε να είμαστε πολύ βιώσιμοι, δεν μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο, αλλά θέλουμε να είμαστε μέρος της λύσης και όχι του προβλήματος. Νομίζω ότι αυτό είναι το  game-changer που αλλάζει τον κλάδο: ο ορισμός της πολυτέλειας αλλάζει και η πανδημία ήταν ο επιταχυντής αυτών των αλλαγών.

– Πώς ακριβώς;

Επειδή ήσασταν στο σπίτι σας! Η Covid-19 ήταν επιταχυντής σε πολλούς τομείς. Ψηφιοποίηση – επανεξέταση της ζωής μας, του τρόπου που τρώμε, του τρόπου που αντιμετωπίζουμε το σώμα μας, των πάντων. Θα έχει ακόμα βαθύ αντίκτυπο. Φυσικά τώρα θέλετε να ανακτήσετε τον χαμένο χρόνο, να κάνετε πάρτι κ.λπ. αλλά ουσιαστικά κανείς μας δεν θα ξεχάσει αυτούς τους 18 μήνες, ούτε τα παιδιά μας, ούτε οι γονείς μας, ούτε εμείς οι ίδιοι. Ήταν ένας επιταχυντής, και ελπίζω προς τη σωστή κατεύθυνση.

«Υπάρχουν τρία στοιχεία που είναι σημαντικά για εμάς. Το να είσαι χωρίς αποκλεισμούς, το να είσαι βιώσιμος και το να είσαι casual».

– Υπήρχε κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο που σχεδιάστηκε κατά τη διάρκεια της covid;

Όχι. Προφανώς δεν αλλάξαμε τίποτα. Πολλοί μας ρωτούν, αλλάξατε τα σχέδιά σας; Όχι. Ξεκινήσαμε το Chronomat που είναι τώρα μαζί με το Navitimer η πιο επιτυχημένη σειρά προϊόντων μας, είναι ένα ακριβό κομμάτι των 8.900 και το λανσάραμε πέρυσι στο αποκορύφωμα της πανδημίας, όταν είχαμε το lockdown.  Ξεκινήσαμε όλα τα προϊόντα μας ακριβώς σύμφωνα με το πρόγραμμα. Αυτός είναι ίσως και ένας από τους λόγους της επιτυχίας μας. Η Breitling ήταν μία από τις πιο ενεργές εταιρείες στον κλάδο, ήμασταν σε συνεχή επαφή με τους πελάτες μας, με τον Τύπο, σε συναντήσεις zoom καθημερινά, οπότε ήμασταν πολύ ορατοί, και αλληλεπιδρούσαμε με τους πωλητές μας της λιανικής, με το e-commerce, κ.λπ. Eπίσης φτιάξαμε μια εφαρμογή ραντεβού για τους πελάτες μας κατά τη διάρκεια του μερικού lockdown. Ήμασταν εξαιρετικά δραστήριοι, προετοιμάζοντας τους καταναλωτές για την επαναλειτουργία. Έτσι, όταν τελείωσε το lockdown, πολλοί άνθρωποι ήρθαν am;esvw στις μπουτίκ μας για να δουν τα προϊόντα μας και μάλιστα να τα αγοράσουν.

«Πραγματικά πιστεύω ότι έχουμε τις ωραιότερες μπουτίκ στη βιομηχανία ρολογιών, το στυλ τους είναι πολύ ζεστό».

«M;oliw τελείωσε το lockdown, πολλοί άνθρωποι ήρθαν στις μπουτίκ μας για να δουν τα προϊόντα μας και μάλιστα να τα αγοράσουν».

– Τι σημαίνει το επαναλανσάισμα της Breitling Boutique στην Αθήνα; Δεν είναι εντελώς καινούργια, υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια.

Ναι, τη διαχειριζόταν ο αντιπρόσωπός μας, τώρα αναλάβαμε την μπουτίκ εμείς και την ανακαινίσαμε σύμφωνα με το νέο concept, όπως έχουμε κάνει σε όλο τον κόσμο. Πρώτον, είναι η μοναδική μπουτίκ που έχουμε στην Ελλάδα, έπειτα σε αυτήν είναι διαθέσιμα όλα τα προϊόντα και οι περιορισμένες σειρές, και τρίτον, αντιπροσωπεύει αυτό το casual, συμπεριεκτικό, βιώσιμο στυλ. Πραγματικά πιστεύω ότι έχουμε τις ωραιότερες μπουτίκ στη βιομηχανία ρολογιών, το στυλ τους είναι πολύ ζεστό, οι άνθρωποι πραγματικά μας ρωτούν «Μπορώ να μετακομίσω εδώ»;

– Υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που πρέπει να προσέξει κανείς όταν μπαίνει στη νέα μπουτίκ;

Είναι σαν μια όμορφη γυναίκα. Μετράει η συνολική εικόνα, όχι μια λεπτομέρεια – έτσι είναι και η μπουτίκ μας, πρέπει να την απολαύσετε ολόκληρη. Ποτέ δεν είναι ένα στοιχείο που κάνει ένα brand επιτυχημένο ή μια μπουτίκ ελκυστική, είναι πάντα μια συνολική αίσθηση. Όταν μπαίνεις μέσα, αισθάνεσαι άνετα και ευπρόσδεκτος- και στη συνέχεια έχεις υπέροχα προϊόντα και υπέροχη ομάδα. Το μόνο που έχω να προτείνω είναι να έχουν όλοι αυτή την εμπειρία, να μας επισκεφθούν όλοι και να γνωρίσουν την ομάδα μας στη μπουτίκ μας και τα ρολόγια μας.

«Η Breitling Boutique είναι σαν μια όμορφη γυναίκα. Μετράει η συνολική εικόνα, όχι μια λεπτομέρεια».

Ο άκρως ατμοσφαιρικός χώρος της Breitling Boutique.

– Ποια μοντέλα θα προτείνατε τώρα;

Το σχεδιαστικό “mantra” της Breitling είναι το “μοντέρνο ρετρό”. Έχουμε τρία τμήματα: Air, Land, Sea, τρία διαφορετικά τμήματα και λειτουργίες, καθώς και επαγγελματικά ρολόγια, αλλά πάντα κάτω από το σχεδιαστικό mantra. Μου αρέσει το Chronomat με αυτό το μπρασελέ που είναι εξαιρετικά αναγνωρίσιμο και πολύ χαρακτηριστικό της Breitling. Αυτό το μοντέλο έχει λανσαριστεί το 1992 και είναι πλέον εμβληματικό, είναι πολύ μοντέρνο από πλευράς τεχνολογίας, αλλά είναι και πολύ όμορφο από πλευράς σχεδιασμού.

«Η Porsche 911 είναι ένα σχέδιο που δεν έχει αλλάξει εδώ και 30 χρόνια. Εξακολουθεί να έχει την ίδια μορφή. Αλλά έχει εκσυγχρονιστεί. Αυτό κάνουμε και εμείς με τα ρολόγια μας».

 – Η ιδέα του «μοντέρνο ρετρό» δεν μας στρέφει λίγο στο παρελθόν;

Υπάρχει τεράστια διαφορά μεταξύ vintage -με την έννοια του παλιοκαιρισμένου- και μοντέρνου ρετρό. Εδώ έχετε μια ρετρό πινελιά. Όπως έχετε ρετρό πινελιά με πολλούς τρόπους, στα ρούχα, στα αυτοκίνητα, παντού. Αλλά πρέπει να είσαι και μοντέρνος. Η Porsche 911 είναι ένα σχέδιο που δεν έχει αλλάξει εδώ και 30 χρόνια. Εξακολουθεί να έχει την ίδια μορφή. Αλλά έχει εκσυγχρονιστεί. Κατά κάποιον τρόπο, αυτό κάνουμε και εμείς με τα ρολόγια μας. Έχουμε την ιστορία μας, τα εμβληματικά μας προϊόντα, αλλά τα έχουμε εκσυγχρονίσει. Δεν είναι vintage.

«Έχουμε προϊόντα που αναπτύχθηκαν πριν από 10-20 χρόνια, όπως το Avenger. Αλλά αν δείτε τη βιομηχανία ρολογιών και τα πάντα γύρω σας, όταν κάτι είναι καλό, παραμένει καλό» (Φωτογραφία: Papadakisnews.gr).

– Πράγματι, η Breitling έχει επενδύσει πολλά στην αναβίωση μοντέλων. Το ρολόι πιλότου είναι μια ιδέα που αναπτύχθηκε τη δεκαετία του 30-40, το σύγχρονο σπορ ρολόι με την περιστρεφόμενη στεφάνη προέρχεται από τη δεκαετία του 60. Υπάρχει κάτι που η σύγχρονη ωρολογοποιία μπορεί να κάνει πραγματικά καινούργιο, είναι δυνατόν να δημιουργηθεί κάτι πραγματικά του 21ου αιώνα;

Έχουμε το Avenger. Έχουμε προϊόντα που αναπτύχθηκαν πριν από 10-20 χρόνια, όπως το Avenger. Αλλά αν δείτε τη βιομηχανία ρολογιών και τα πάντα γύρω σας, όταν κάτι είναι καλό, παραμένει καλό. Ένα τραγούδι των Rolling Stones παραμένει καλό. Ένας μοντέλο αυτοκινήτου όπως η Porsche 911 παραμένει καλό. Η τέχνη παραμένει καλή. Έχετε σπουδαία σύγχρονη τέχνη, αλλά ο Miro ή ο Picasso παραμένουν καλοί.  Όσο δεν γίνεται γηρασμένο, είναι τέλειο. Αν πάρετε τα κορυφαία προϊόντα στη βιομηχανία ρολογιών οποιασδήποτε μάρκας, τα 5 ή τα 10 κορυφαία, όλα αυτά τα σχέδια είναι εξήντα-εβδομήντα ετών. Γνωρίζω μόνο ένα design που είναι καινούργιο, από τον ανεξάρτητο Richard Mille. Όλα τα άλλα είναι 60-70 ετών.

«Σήμερα δεν μπορείτε να διοικήσετε μια εταιρεία σε οποιονδήποτε τομέα, μεγάλο ή μικρό, σε οποιονδήποτε κλάδο, χωρίς πολιτική για το περιβάλλον».

– Ποιος είναι ο ρόλος των πρεσβευτών της Breitling, των brand ambassadors;

Έχουμε μια πολύ συγκεκριμένη διαφημιστική ιδέα, η οποία είναι βασικά η ιδέα της ομάδας. Έχουμε μια ομάδα σέρφινγκ, μια ομάδα πιλότων, μια ομάδα τριάθλου, μια ομάδα ηθοποιών. Ανάλογα με το προϊόν, χρησιμοποιούμε μια ομάδα. Αυτό που είναι σημαντικό για εμάς είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι είναι επιτυχημένοι και οι καλύτεροι στον τομέα τους. Έχουμε μια ομάδα εξερευνητών με τον Bertrand Piccard για παράδειγμα, ο οποίος έκανε ένα τεράστιο πρότζεκτ για την Breitling πριν από πολλά χρόνια, το Breitling Orbiter, ένα αερόστατο, το πρώτο που πέταξε γύρω από τον κόσμο χωρίς στάση, και στη συνέχεια έκανε το Solar Impulse, οπότε είναι ο καλύτερος στον τομέα του. Ο Kelly Slater είναι ο καλύτερος στον τομέα του στο σέρφινγκ, ο Jan Frodeno είναι ο καλύτερος στο τρίαθλο. Μπορεί να μην τους γνωρίζετε όλους αυτούς, αλλά το θέμα είναι ότι όλοι είναι οι νούμερο 1 – φυσικά θα γνωρίζετε τον Brad Pitt, τη Charlize Theron ή τον Adam Driver, επειδή είναι ηθοποιοί, αλλά γενικά θέλουμε επαγγελματίες και ειδικούς που είναι κορυφαίοι και επιτυχημένοι.

Η Breitling Boutique φέρνει στο νου χώρο από κάποιο private club (Φωτογραφία: Papadakisnews.gr)

– Θα ήθελα να επανέλθω στην έννοια της βιωσιμότητας. Συνδέετε τα ρολόγια Superocean με τα λουράκια ECONYL από επαναχρησιμοποιημένα νάιλον απόβλητα σε ένα πρότζεκτ για την προστασία των ωκεανών. Ποια είναι η σημασία της οικολογικής ευθύνης για μια εταιρεία όπως η Breitling;

Σήμερα δεν μπορείτε να διοικήσετε μια εταιρεία σε οποιονδήποτε τομέα, μεγάλο ή μικρό, σε οποιονδήποτε κλάδο, χωρίς αυτό που ονομάζουμε ESG –  environment, social and governance, δηλαδή πολιτική για το περιβάλλον, την κοινωνία και τη χρηστή διακυβέρνηση. Θα σας σκότωναν οι ίδιοι οι επενδυτές σας, ο Τύπος, όλοι. Επιπλέον πρέπει να αντιμετωπίσουμε την πραγματικότητα ότι ο πλανήτης μας καταρρέει. Εδώ και 25 χρόνια ασχολούμαι με τη διατήρηση του περιβάλλοντος και μετέτρεψα τις πρώτες μου εταιρείες σε ουδέτερες ως προς τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, οπότε είμαι πολύ χαρούμενος που τώρα υπάρχει ένα ισχυρό πολιτικό πλαίσιο που ασκεί πίεση σε όλους σε αυτή την κατεύθυνση. Στις εταιρείες που είχα προηγουμένως ήμασταν πραγματικά μπροστά από την τάση και συμμετείχαμε σε αυτές τις διαδικασίες ήδη πριν από είκοσι χρόνια. Τώρα κάνουμε ό,τι μπορούμε στην Breitling όσον αφορά το αποτύπωμα CO2, τις συσκευασίες, τα πλαστικά κ.λπ. Νομίζω ότι ο ρόλος όλων μας είναι ότι θα πρέπει να κάνουμε όλοι ό,τι μπορούμε στη σφαίρα επιρροής μας, είτε ως ιδιώτες, είτε ως κυβέρνηση, είτε ως εταιρεία.

«Κάναμε μια δραστική στροφή 180 μοιρών από μια καθαρά σκληροπυρηνική macho εταιρεία ρολογιών πιλότων σε μια εταιρεία για όλο το κοινό».

– Εκτός από τη μείωση του αποτυπώματος CO2, για ποια άλλα επιτεύγματα είστε περήφανος από τότε που αναλάβατε την Breitling;

Νομίζω ότι εκσυγχρονίσαμε πλήρως την εικόνα της εταιρείας. Είμαστε μια εντελώς σύγχρονη εταιρεία, χτυπήσαμε πραγματικά κέντρο όσον αφορά το τι θέλουν οι καταναλωτές, όσον αφορά το σχεδιασμό των προϊόντων, την εκτίμηση και την εικόνα, και κάναμε μια δραστική στροφή 180 μοιρών από μια καθαρά σκληροπυρηνική macho εταιρεία ρολογιών πιλότων σε μια εταιρεία για όλο το κοινό, με σωστές αξίες, με όμορφα σχέδια, με όμορφες δημιουργίες και όμορφο περιβάλλον για τα προϊόντα μας.

«Είμαστε μια εντελώς σύγχρονη εταιρεία, χτυπήσαμε πραγματικά κέντρο όσον αφορά το τι θέλουν οι καταναλωτές, όσον αφορά το σχεδιασμό των προϊόντων, την εκτίμηση και την εικόνα».

– Από μηχανικής άποψης, υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο επίτευγμα τα τελευταία χρόνια;

Και εδώ τα πράγματα άλλαξαν εντελώς τα τελευταία είκοσι χρόνια. Σήμερα αγοράζετε πρώτα το brand, μετά το σχεδιασμό και μετά το μηχανισμό. Πριν από είκοσι χρόνια, οι άνθρωποι αγόραζαν μηχανισμούς, μετά σχεδιασμό και μετά μάρκα. Επομένως, έχει αλλάξει εντελώς. Σήμερα αυτό που θέλουν οι άνθρωποι είναι η άνεση. Όπως στη βιομηχανία αυτοκινήτων, όπου έχουμε αυτό που ονομάζω νεο-κανονικότητα. Έχετε τετρακίνηση, κλιματισμό, ραδιόφωνο, αερόσακο, αυτό είναι φυσιολογικό, σωστά; Τι είναι λοιπόν φυσιολογικό για τη βιομηχανία ρολογιών σήμερα; Τί για το μέλλον; Πέντε έως δέκα χρόνια εγγύηση, πυρίτιο, δεύτερη ζώνη ώρας, αποθεματικό ισχύος… Το ερώτημα είναι ποιο θα είναι το «νέο κανονικό» στο εξής για τη βιομηχανία ρολογιών.

– Τι απαντάτε επ’ αυτού; 

Στο τέλος της ημέρας, τι θέλουν οι άνθρωποι; Σκεφτείτε το αυτοκίνητο: θέλουν ένα όμορφο αυτοκίνητο, να βάλουν το κλειδί μέσα, να οδηγήσουν και να μην έχουν κανένα πρόβλημα, σωστά; Και αυτό ακριβώς είναι η Breitling. Είναι ένα ρολόι χωρίς προβλήματα. Έχουμε μία από τις μεγαλύτερες κατασκευές μηχανισμών χρονογράφων στον κόσμο, και τώρα εργαζόμαστε στην ανάπτυξη του in house αυτόματου μηχανισμού μας, και αυτό είναι που έχουμε να προσφέρουμε: πολύ σταθερούς, αξιόπιστους, χωρίς προβλήματα μηχανισμούς, οι οποίοι λειτουργούν και προσφέρουν ευχαρίστηση και ακρίβεια στον χρήστη.

«Έχουμε πέντε χρόνια εγγύηση, και σύντομα θα επεκταθούμε σε δέκα».

– Ποια είναι τα συγκεκριμένα πλεονεκτήματα για τον καταναλωτή από την κατασκευή όλων των μηχανισμών in house;

Είναι αυτό που περιμένει ο κόσμος. Σε αυτή την τιμή, είναι conditio sine qua non. Πριν από 30 χρόνια η Volkswagen είχε μια διαφήμιση: Δουλεύει, δουλεύει, δουλεύει και ακόμα δουλεύει. Αυτή είναι η φιλοσοφία και της Breitling. Δεν έχουμε αναπτύξει super – slim μηχανισμούς, ούτε υπερβολικά περίπλοκους μηχανισμούς, φτιάχνουμε μηχανισμούς χωρίς προβλήματα. Και αυτό είναι το όφελος για κάθε καταναλωτή. Να είστε σίγουροι ότι αυτό το ρολόι έχει αναπτυχθεί in house, έχει σχεδιαστεί μέσα στην εταιρεία, και έχει όλα τα χαρακτηριστικά ενός σωστού ρολογιού. Και στη συνέχεια υπάρχουν και άλλα οφέλη, έχουμε πέντε χρόνια εγγύηση, σύντομα θα επεκταθούμε σε δέκα, και ούτω καθεξής.

H φωτεινή βιτρίνα της Breitling Boutique (Φωτογραφία: Papadakisnews.gr).

– Ποιο είναι το κοινό στο οποίο απευθύνεται η Breitling Boutique στην Αθήνα;

Ελπίζω ότι θα απευθύνεται στο ελληνικό κοινό. Είμαστε μια τοπική μάρκα, δεν εξαρτόμαστε από τους Κινέζους. Η κινεζική αγορά αντιπροσωπεύει για εμάς το 6%, είναι και πρόβλημα και όχι, επειδή αυτή τη στιγμή αναπτύσσουμε την κινεζική αγορά, αλλά δεν είμαστε για τουρίστες, θέλουμε να είμαστε μια τοπική μάρκα, Γάλλοι για Γάλλους, Άγγλοι για Άγγλους, Αμερικανοί για Αμερικανούς κ.λπ. Για μένα αν ο τουρίστας μπει και αγοράσει ένα ρολόι, αυτό είναι καλό, είναι ένα κερασάκι στην τούρτα.  Αλλά για την Ισπανία, την Πορτογαλία, την Ελλάδα, τη Γαλλία, θέλουμε να είμαστε μια μάρκα για τους ντόπιους.

– Έχετε σκεφτεί να φτιάξετε κάποια ειδική έκδοση για την Ελλάδα;

Ναι, υπάρχει ένα σχέδιο για το επόμενο έτος! Θα υπάρξει ένα ρολόι αποκλειστικά για την Ελλάδα.

 

Διαβάστε ακόμα: Επίσκεψη στη μπουτίκ της Breitling. Ένα… bachelor pad στο Σύνταγμα.

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top