(Aπό αριστερά): Βασιλική Αδαμίδου, Head of Corporate Communications & Responsibility της Lidl Ελλάς και Aγγελική Κοσμοπούλου, Εκτελεστική Διευθύντρια του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη.

    Η δυναμική μιας εταιρίας φαίνεται σε βάθος χρόνου και από τη δυνατότητα που έχει να δρα στην καθημερινότητα των ανθρώπων και ταυτόχρονα να μετεξελίσσει το προφίλ της. Η Lidl Hellas έγινε αρχικά γνωστή ως μια εταιρία σούπερ μάρκετ στα οποία μπορούσαν να έχουν πρόσβαση άνθρωποι με χαμηλό βαλάντιο. Έχει όμως μετεξελιχθεί σε κεντρικό παίκτη της αγοράς που εμφορείται από αξίες και στηρίζει ποικίλες πρωτοβουλίες (καλλιτεχνικές, οικολογικές, ανθρωπιστικές) έξω από το άμεσο πεδίο του αντικειμένου της. Και αυτό εκτιμάται από την αγορά και από την κοινωνία.

    Είναι η έκτη συνεχόμενη χρονιά που η εταιρεία βραβεύεται στα Hellenic Responsible Business Awards.

    Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, που η Lidl διακρίθηκε με πέντε βραβεία στο πλαίσιο των Hellenic Responsible Business Awards 2021, τον θεσμό που επιβραβεύει τις εταιρείες που προωθούν τις αξίες της υπεύθυνης επιχειρηματικότητας και επενδύουν στη βιώσιμη ανάπτυξη. H εταιρεία κατέκτησε και τη μεγάλη διάκριση της βραδιάς για την ανάδειξή της ως CSR Corporate Brand της Χρονιάς, καθώς τα προγράμματα εταιρικής υπευθυνότητας της εταιρείας συγκέντρωσαν την υψηλότερη βαθμολογία.

    Είναι η έκτη συνεχόμενη χρονιά που η εταιρεία βραβεύεται στα Hellenic Responsible Business Awards, γεγονός που καταδεικνύει τη σημασία που αποδίδει στην υπεύθυνη επιχειρηματικότητα αλλά και τη συνέπεια που επιδεικνύει στην υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών «υπεύθυνου επιχειρείν», με κεντρικό πρόσωπο αυτής της προσπάθειας τη Βασιλική Αδαμίδου, Head of Corporate Communications & Responsibility της Lidl Ελλάς.

    Η Lidl απέσπασε χρυσό έπαθλο και για το SUP Free hackathon, την πρώτη δράση ανοιχτής καινοτομίας στο πλαίσιο της εθνικής καμπάνιας «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης».

    O Περικλής Αντωνιάδης, Team Manager, Head of HR Marketing της Lidl Ελλάς.

    Αναλυτικά,  Lidl aπέσπασε τα εξής βραβεία:

    – Βραβείο Gold στην κατηγορία Επικοινωνία / Καμπάνια Δέσμευσης Εργαζομένων για το Employee Brand Ambassador πρόγραμμα, το Lidlwood, ένα συνεχιζόμενο project, με πάνω από 60 παραγωγές στους 6 μήνες ζωής του, που δίνει την ευκαιρία στο #teamLidl να λάμψει κάτω από τα φώτα HR καμπανιών αναζητώντας όλους εκείνους που έχουν όρεξη να βρεθούν μπροστά – ή και πίσω – από τις κάμερες σε όποιο μέρος της Ελλάδας κι αν βρίσκονται.

    – Βραβείο Gold  στην κατηγορία Ποιοτική Εκπαίδευση για την παράσταση μουσικού θεάτρου «Τέσσερις Εποχές» σε συνεργασία με την Εθνική Λυρική Σκηνή, μία παράσταση για μικρούς και μεγάλους, βασισμένη στις Τέσσερις εποχές του Αντόνιο Βιβάλντι η οποία πραγματεύεται με έξυπνο και ευφάνταστο τρόπο τους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας.

    – Βραβείο Gold  στην κατηγορία Βιομηχανία, Καινοτομία και Υποδομές για το SUP Free hackathon, την πρώτη δράση ανοιχτής καινοτομίας στο πλαίσιο της εθνικής καμπάνιας «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης», με την υποστήριξη της Lidl Ελλάς, του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη, τη διοργάνωση της εταιρείας τεχνολογίας και καινοτομίας Crowdpolicy, την τεκμηρίωση σε όλα τα στάδια από τον Σωτήρη Δανέζη και υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

     Βραβείο Silver στην κατηγορία Επικοινωνία / Καμπάνια Δέσμευσης Εργαζομένων για την Diversity καμπάνια. Η Lidl Ελλάς δεσμεύεται να ενδυναμώνει καθημερινά τη μοναδικότητα των ανθρώπων της, να ενθαρρύνει τη διαφορετικότητά τους και να διασφαλίζει ότι θα βρίσκονται σε ένα εργασιακό περιβάλλον φιλικό, χωρίς διακρίσεις για όλους. Για την επικοινωνία δημιουργήθηκαν πάνω από 30 παραγωγές προβάλλοντας τις αληθινές ιστορίες των γυναικών της Lidl Ελλάς.

    H Βασιλική Αδαμίδου, Head of Corporate Communications & Responsibility της Lidl Ελλάς και Αλέξανδρος Ευκλείδης, Καλλιτεχνικός Διευθυντής της Εναλλακτικής Σκηνής της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.

    Τα βραβεία από την πλευρά της Lidl Ελλάς παρέλαβαν ο Περικλής Αντωνιάδης, Team Manager, Head of HR Marketing και η Βασιλική Αδαμίδου, Head of Corporate Communications & Responsibility, η οποία δήλωσε: «Στο πλαίσιο του υπεύθυνου και βιώσιμου επιχειρείν, συμπληρώνουμε διαρκώς τη στρατηγική μας και εξελίσσουμε τις εταιρικές μας διαδικασίες, ώστε να υπηρετούμε καλύτερα και αποτελεσματικότερα, αυτό που ονομάζουμε Stakeholder Εconomy. Για τη Lidl Ελλάς ο δρόμος για ένα καλύτερο αύριο είναι γεμάτος προκλήσεις. Αλλά και πολλή ικανοποίηση, γιατί αυτό το όμορφο ταξίδι το μοιραζόμαστε κάθε φορά με όλες και όλους εσάς».

     

     

    Διαβάστε ακόμα: Ολοκληρώθηκε ο 1ος μαραθώνιος καινοτομίας για μία Ελλάδα χωρίς πλαστικά μίας χρήσης.

     

     

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Button to top