Μπορεί όλοι σχεδόν οι δείκτες της οικονομίας να βρίσκονται στο κόκκινο και η διαφημιστική δαπάνη να έχει φτάσει στο ναδίρ στη χώρα μας, ωστόσο το τρέξιμο είναι μια τάση που ξεχωρίζει, που αφήνει θετικό ίχνος στον τρόπο ζωής μας και αναπόφευκτα προσελκύει το ενδιαφέρον πολλών brands.
Ο Κλασικός Μαραθώνιος της Αθήνας έχει εξελιχθεί στο μεγαλύτερο μαζικό event της χώρας με πολλούς και σημαντικούς χορηγούς, ενώ μόλις πριν λίγα χρόνια θεωρούνταν -αδίκως βέβαια- μια εκδήλωση για… μαζοχιστές που εμπόδιζε την κυκλοφορία των οχημάτων.
Ο πρώτος “lifestyle” αγώνας στην Ελλάδα με χορηγούς έξω από τα στενά αθλητικά πλαίσια ήταν ο Spetses Mini Marathon που γεννήθηκε το 2011, με εμπνευστή τον Κίμωνα Φραγκάκη. Ο ίδιος διατέλεσε ιδρυτικός Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του αγώνα αυτού που γίνεται στις Σπέτσες, προτού λανσάρει το Ladies Run, το 2012.
Ο αγώνας Ladies Run που φιλοξενείται κάθε χρόνο στον Αστέρα Βουλιαγμένης είναι σήμερα ίσως το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα δραστήριου marketing στο δρομικό κίνημα, και φέτος γιορτάζει την 5η του επέτειο μαζί με τα κορυφαία brands που το στηρίζουν.
Στα πέντε χρόνια του θεσμού, το Ladies Run έχουν στηρίξει ένα “μπουκέτο” από πολυεθνικές μάρκες αναφοράς, από τα προϊόντα περιποίησης της Dove (Unilever) που μπαίνουν σε εκατομμύρια σπίτια παγκοσμίως μέχρι τον πιο exclusive οίκο του διαχρονικού στυλ, Hermès.
Φέτος, το χορό ανοίγει η Samsung ως χρυσός χορηγός και ακολουθούν η αυτοκινητοβιομηχανία της Nissan, τα αθλητικά είδη της adidas, το Γαλλικό νερό Contrex του ομίλου της Nestlé, η ασφαλιστική Ergo, η λαμπερή Links of London, ο κολοσσός των φρούτων Fyffes κ.α.
Εταιρείες από την Κορέα, την Ιαπωνία, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ελβετία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία και φυσικά την Ελλάδα, στηρίζουν έναν αγώνα στον οποίο πρωταγωνιστούν η θηλυκότητα, η άμιλλα (με την ενεργή συμμετοχή κορυφαίων πρωταθλητριών του στίβου) και η κοινωνική προσφορά, σε ισόποσες δόσεις.
Το Ladies Run είναι μια διοργάνωση της New Run, “αδελφάκι” της Sophisticated Media που εκδίδει το Andro.gr. Aς δούμε αναλυτικά ποιές εμβληματικές εταιρείες το στηρίζουν φέτος:
Οι νέοι
Μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο, η Samsung έρχεται στην Αθηναϊκή Ριβιέρα και παρουσιάζει τους ιδανικούς «συναθλητές» του Ladies Run: Το Gear Fit2 και το Gear IconX είναι τα gadgets που θέλουν να μας κρατήσουν σε φόρμα καθώς συγχρονίζονται με το smartphone μας και συντονίζουν το προπονητικό μας πρόγραμμα. Ενισχύοντας την τάση της διασύνδεσης των ηλεκτρονικών αξεσουάρ που μας περιβάλλουν και της “οργανικής” ενσωμάτωσής τους στον τρόπο ζωής μας.
Τη διαδρομή του φετινού αγώνα θα «ανοίξει» το Nissan Juke ως Official Car. Φτιαγμένο για να ξεχωρίζει, το σπορ crossover της Nissan είναι το καταλληλότερο πλοηγό αυτοκίνητο για το Ladies Run αφού “γεφυρώνει” την κατηγορία των θηλυκών, στιλάτων super mini με αυτή των μικρών SUV.
Ενώ στο κλείσιμο, ένας ακόμα νέος συνεργάτης του Ladies Run θα βρίσκεται εκεί, οι μπανάνες Fyffes. Πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες και πιο παλιές εταιρείες φρούτων του κόσμου, με 125 χρόνια ιστορίας. Με επικεφαλής τον Θανάση Γκλίνο, πρώην global vice president ενός άλλου κορυφαίου οίκου φρούτων, η Fyffes ετοιμάζεται να κάνει “πρεμιέρα” στο Ladies Run της 16ης Οκτωβρίου.
Διαβάστε ακόμα: Οι πιο φανατικοί Έλληνες δρομείς εξομολογούνται πως το τρέξιμο τους άλλαξε τη ζωή, και μας εμπνέουν να ακολουθήσουμε το παράδειγμά τους!
Τέλος, το πλέον αξιόπιστο ιδιωτικό θεραπευτήριο ΙΑΣΩ General, με ένα σύγχρονο ασθενοφόρο και εξειδικευμένο ιατρικό προσωπικό, θα σταθμεύει στην εμβληματική είσοδο του Αστέρα που φιλοξενεί τον αγώνα, σε όλη τη διάρκεια του.
Οι γνώριμοι αγαπημένοι
Δίπλα στα κορίτσια του Ladies Run θα βρίσκεται για μια ακόμη φορά η adidas, που ηγείται της τάσης του running στην Ελλάδα, αρχικά με τα μαζικά adidas open runs και πλέον μέσα από το κλαμπ των “adidas runners”. Η κορυφαία αθλητική φίρμα θα προσφέρει στις Ladies το συλλεκτικό T-shirt της διοργάνωσης που φέτος θα έχει χρώμα “shock pink”, μεσάτη γραμμή και θηλυκή λαιμόκοψη.
Και οι μεγάλες συνεργασίες συνεχίζονται, καθώς τα βαρύτιμα μετάλλια που θα απονεμηθούν στις νικήτριες και το συλλεκτικό βραχιολάκι που θα λάβουν όλες οι Ladies στον τερματισμό είναι της Links of London. Η εταιρεία που πλέον ανήκει στο portfolio της Ελληνόκτητης Folli Follie, υπήρξε μεταξύ άλλων επίσημος προμηθευτής των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου και στηρίζει το Ladies Run από ιδρύσεως του θεσμού.
Βέβαια, μέχρι να φτάσουμε στα μετάλλια θα έχουν προηγηθεί δύο απαιτητικοί αγώνες, των 5 και των 10 χλμ. Γι’ αυτό και το φυσικό μεταλλικό νερό Contrex από τα γαλλικά βουνά των Βοσγίων θα είναι ο σύντροφος των Ladies σε κάθε μέτρο της διαδρομής. Τα θρεπτικά του συστατικά εφοδιάζουν τον οργανισμό με μαγνήσιο και ασβέστιο, προσφέροντας ενυδάτωση και μια ανάσα δροσιάς. Έτσι το Contrex προβάλλεται δικαιωματικά ως το νερό του γυναικείου fitness και της αθλητικής σιλουέτας.
Παράλληλα, ο όμιλος Ergo εγγυάται την ασφάλεια κάθε συμμετέχουσας, καλύπτοντας την αυτόματα με κάθε εγγραφή, για προσωπικό ατύχημα αλλά και αστική ευθύνη, για την ημέρα του αγώνα. Μετά και την απόκτηση της ΑΤΕ Ασφαλιστικής, η Ergo είναι ο μεγαλύτερος ασφαλιστικός όμιλος στην Ελλάδα και μια από τις εταιρείες που στηρίζουν το δρομικό κίνημα χορηγώντας εκτός από το Ladies Run (από το 2012), και τον Κλασικό Μαραθώνιο της Αθήνας.
Και οι… ωραίοι
Φυσικά όλα αυτά δεν θα μπορούσαν να γίνουν χωρίς τη συνεργασία με το Astir Palace, το κορυφαίο resort της χώρας, το οποίο για 5η χρονιά ανοίγει τις πόρτες του και δίνει τη δυνατότητα στις Ladies να απολαύσουν το «μυστικό του παράδεισο». Η οικογένεια του Αστέρα διά του Διευθύνοντος Συμβούλου Χρόνη Γριβέα, του PR manager Λευτέρη Βαρέλη και όλων των στελεχών και των συνεργατών τους, είναι ο πραγματικός “μαικήνας” του αγώνα των γυναικών.
Φέτος ο Αστέρας επιφυλάσσει μία ακόμα έκπληξη, καθώς θα προσφέρει στις νικήτριες της γενικής κατάταξης ορειχάλκινα στεφάνια ελιάς, φιλοτεχνημένα από τον Valaes: Ο Κωνσταντίνος Βαλαής είναι ένας ξεχωριστός καλλιτέχνης που ειδικεύεται σε μνημειακές περιστάσεις. Mε έργα του έχουν τιμηθεί οι Πρόεδροι της Δημοκρατίας της Τσεχίας, της Ελλάδος και της Κύπρου, ο Μίκης Θεοδωράκης, και άλλες σημαίνουσες προσωπικότητες.
Οι σημαντικοί χορηγοί που εμπιστεύονται το Ladies Run το κάνουν γνωρίζοντας ότι έτσι στηρίζουν έμπρακτα και τη φιλανθρωπική του δράση. Μπορεί να μιλάμε για έναν λαμπερό αγώνα αλλά στο σκέλος της προσφοράς η διοργάνωση επιλέγει να ενισχύσει φορείς με ιδιαίτερα χαμηλό προφίλ και δύσκολη αποστολή, συχνά στο περιθώριο της κοινωνίας. Μακριά από τυπικότητες και “κοσμικότητες”, η κοινότητα του Ladies Run έχει στηρίξει από ξενώνες κακοποιημένων γυναικών, μέχρι φυλακισμένες μητέρες με τα μωρά τους.
Το 2012 προσφέρθηκαν 3.000 ευρώ στην Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία για την εκστρατεία της ενάντια στον καρκίνο του μαστού. Το 2013 το Ladies Run αγόρασε ένα σύγχρονο κολποσκόπιο πολύ μεγαλύτερης αξίας για τα ανοικτά πολυιατρεία των “Γιατρών του Κόσμου”. Το 2014 και με budget 4.000€, εκτός από τις επαγγελματικές ραπτομηχανές που αποκτήθηκαν για τον ξενώνα κακοποιημένων γυναικών ΦΟΙΒΗ, αγοράστηκαν και 10 βρεφικά κρεβάτια (κούνιες) και στρώματα στο Κατάστημα Κράτησης Γυναικών Ελαιώνα-Θήβας, για τα μωρά που μεγαλώνουν στη φυλακή με τις μαμάδες τους. Το 2015 προσφέρθηκαν είδη πρώτης ανάγκης (ρουχισμού, προσωπικής υγιεινής κ.α.) αξίας άνω των 3.500€ για ανήλικους πρόσφυγες και τις μητέρες τους μέσω του Δικτύου Μεταναστριών Ελλάδος Melissa Network. Δείτε εδώ τον αναλυτικό απολογισμό.
Φέτος, ο αγώνας θα στηρίξει 4 μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς με γυναικείο πρόσημο: Τον Ξενώνα Κακοποιημένων Γυναικών Πειραιά, που φιλοξενεί 18 γυναίκες με τα παιδιά τους. Την Amurtel Hellas, μια παγκόσμια οργάνωση ανακούφισης από καταστροφές που απαρτίζεται από γυναίκες και επικεντρώνεται αποκλειστικά στις ανάγκες γυναικών και παιδιών. Το Σύλλογο Ατόμων με Αναπηρία “Περπατώ” που με αφετηρία την Κομοτηνή έχει γίνει ο πιο δυναμικός φορέας συσπείρωσης και υποστήριξης ΑμΕΑ στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια. Και το Ειδικό Πρόγραμμα Εξαρτημένων Γυναικών (18 και άνω), στο οποίο προσφεύγουν εξαρτημένες γυναίκες και μητέρες για τη θεραπεία τους.
Διαβάστε ακόμα: Ο 10λογος του μάνατζερ από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Astir Palace, Πολυχρόνη Γριβέα.