Public και Media Markt γίνονται μια εταιρεία

    Αυτό που δεν έγινε πριν από μια δεκαετία μεταξύ Γερμανού και FNAC παίρνει τώρα σάρκα και οστά με την ένωση των δύο εταιριών και τη δημιουργία μιας νέας (κοινής) εταιρίας που φιλοδοξεί να κυριαρχήσει στο λιανικό εμπόριο.

     

    Mε τη συνεργασία των δύο εταιριών δημιουργείται ο μεγαλύτερος retailer ειδών τεχνολογίας, ψυχαγωγίας, πολιτισμού και οικιακών συσκευών στην Ελλάδα.

    Το 2019 δεν είναι 2010. Τότε, η πιθανή ένωση των Public του Πάνου Γερμανού με τη εταιρεία γαλλικών συμφερόντων Fnac δεν περπάτησε. Οι Γάλλοι αποχώρησαν σχετικά σύντομα από τη χώρα μας και κατά τη ρευστοποίηση της, απόλυτα ωφελημένα βγήκαν τα Public που στα κατοπινά χρόνια γιγαντώθηκαν.

    Τώρα, μια σημαντική επιχειρηματική συνένωση ξεκίνησε ήδη να υλοποιείται. Τα Public ενώνουν τις δυνάμεις τους με τη Media Markt φιλοδοξώντας να δημιουργήσουν μια νέα, κοινή εταιρεία στο λιανικό εμπόριο.

    Όπως τονίζεται στην επίσημη ανακοίνωση, η συμφωνία αυτή, συνολικά επωφελής για την αγορά και το καταναλωτικό κοινό, δημιουργεί τον μεγαλύτερο retailer ειδών τεχνολογίας, ψυχαγωγίας, πολιτισμού και οικιακών συσκευών στην Ελλάδα, μετασχηματίζοντας τον κλάδο ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.

    Η συνεργασία των δυο εταίρων διασφαλίζει και ενδυναμώνει περαιτέρω την παρουσία της Media Markt στη χώρα, έχοντας ως αποτέλεσμα τη διατήρηση πολλών θέσεων εργασίας στον κλάδο της λιανικής. Παράλληλα, η νέα εταιρεία που θα προκύψει από τη σύμπραξη της Public με τη Media Markt ωφελεί σημαντικά τους συνεργάτες και τους προμηθευτές παρέχοντάς τους διευρυμένες ευκαιρίες ανάπτυξης.

    Στόχος θα είναι η περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας επώνυμων brands που αναζητά ο καταναλωτής στα καταστήματα της Media Markt, με έμφαση κυρίως σε εταιρείες-κατασκευαστές που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά, με δικά τους γραφεία ή μέσω διανομέων. Η επέκταση της προϊοντικής γκάμας είναι στρατηγική προτεραιότητα που θα εφαρμοστεί και στα δύο brands.

    Παράλληλα, η νέα εταιρεία θα ενδυναμώσει ακόμη περισσότερο την κοινή, πελατοκεντρική φιλοσοφία των δύο μαρκών. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση έπειτα από τη συμφωνία, όραμα των δύο εταίρων είναι η ανάπτυξη ενός πρωτοποριακού μοντέλου πωλήσεων λιανικής, που θα διαμορφώσουν τον retailer του αύριο. Σε αυτήν τη νέα εποχή, στόχος θα είναι η συνεχής βελτίωση της ζωής του καταναλωτή μέσα και έξω από το σπίτι, μέσω της προσφοράς της μεγαλύτερης γκάμας κορυφαίων προϊόντων και αξεπέραστων υπηρεσιών, αλλά και μιας μοναδικής πολυκαναλικής εμπειρίας.

    H συνεργασία Public και MediaMarkt οδηγεί στη δημιουργία του μεγαλύτερου omnichannel retailer οικιακών/καταναλωτικών ηλεκτρικών, ηλεκτρονικών ειδών και ειδών ψυχαγωγίας σε Ελλάδα και Κύπρο.

    Ο κ. Χρήστος Καλογεράκης, ο οποίος από σήμερα αναλαμβάνει τη θέση του CEO στη νέα εταιρεία που θα περιλαμβάνει και τις δύο μάρκες, δήλωσε: «Με τη συνεργασία των δύο πολύ ισχυρών brands -Public και Media Markt- εισάγουμε στην πραγματικότητα ένα νέο μοντέλο retail, το οποίο βασίζεται στην προσφορά της πλέον ολοκληρωμένης πρότασης για τους καταναλωτές και παράλληλα στη δημιουργία αξίας για τους συνεργάτες και τους εργαζομένους μας, οι οποίοι θα ωφεληθούν πολλαπλά από τις συνέργειες που προκύπτουν».

    H συνεργασία Public και Media Markt οδηγεί στη δημιουργία του μεγαλύτερου omnichannel retailer οικιακών/καταναλωτικών ηλεκτρικών, ηλεκτρονικών ειδών και ειδών ψυχαγωγίας σε Ελλάδα και Κύπρο. Η νέα εταιρεία, με συνολικό κύκλο εργασιών που αναμένεται να ξεπεράσει τα 460 εκατ. ευρώ το 2019, διαθέτει 67 φυσικά και 4 online καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ η ενοποιημένη βάση της αριθμεί 100 εκατ. επισκέπτες.

    Δίνοντας έμφαση στο πολυκαναλικό εμπόριο, που υποστηρίζεται από το πυκνό δίκτυο των καταστημάτων της, τη διευρυμένη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών στην καλύτερη σχέση ποιότητας/τιμής, αλλά και τη μοναδική για τα ελληνικά δεδομένα πλατφόρμα Public Marketplace, στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει στο καταναλωτικό κοινό την καλύτερη αγοραστική εμπειρία στην καλύτερη τιμή.

    Ο νέος εταιρικός φορέας σημειώνει πως το νέο σχήμα επιφυλάσσει για τους εργαζόμενους μακροπρόθεσμα μεγάλες ευκαιρίες εξέλιξης σε προσωπικό και σε επαγγελματικό επίπεδο.

    Να σημειωθεί πως ως αποκλειστικός χρηματοοικονομικός σύμβουλος της Media Saturn Holding GmbH για τη συναλλαγή ενήργησε η PricewaterhouseCoopers Business Solutions S.A. (PwC), ενώ ως αποκλειστικός χρηματοοικονομικός σύμβουλος της Olympia Group/Public για τη συναλλαγή ενήργησε η Deloitte Greece.

     

    Διαβάστε ακόμα: Διονύσης Παναγιωτάκης – «Πριν ξεκινήσω το Action24 μου την έπεσαν όλοι ότι θα αποτύχω, αλλά εγώ πείσμωσα».

     

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close