screenshot1

    Η νέα πλατφόρμα καλεί τους δημιουργικούς επαγγελματίες, από υπαίθριους καλλιτέχνες, τεχνίτες, tattoo artists, επαγγελματίες της μόδας, σεφ και baristas από όλον τον κόσμο να εκθέσουν σε αυτήν το έργο τους, κάνοντας τα πρώτα βήματα στη δημιουργία ενός ισχυρού brand name που θα τους συνοδεύει σε όλη τη σταδιοδρομία τους.

    Η απόσταση ανάμεσα στον δημιουργό και στο κοινό του δεν είναι εύκολο να γεφυρωθεί στην εποχή όπου όλα συμβαίνουν ταυτόχρονα. Το Qrator φιλοδοξεί να ανοίξει δρόμους ανάμεσα στους δύο, κάνοντας χρήση όλων των διαθέσιμων μέσων και πηγών κοινωνικής δικτύωσης.

    Σκοπός του είναι να διευκολύνει τους δημιουργούς να αναδείξουν τη δουλειά τους, ενώ οι χρήστες μπορούν να κάνουν εύκολη αναζήτηση ανά τοποθεσία, αντικείμενο εργασίας, ενδιαφέροντα και με τη χρήση hashtags. Έτσι με ένα γρήγορο browsing “εντοπίζουμε” ήδη το σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη (“Η Νήσος”) στα Χανιά ή το φωτογράφο Πάνο Γεωργίου στην Αθήνα αλλά και την Busyman Bicycles στην Αυστραλία, που φιλοτεχνεί δερμάτινες σέλες ποδηλάτων.

    q-logo

    Το κλειδί είναι η δημιουργικότητα και η νέα πλατφόρμα μετατρέπεται σε ένα εν εξελίξει έργο τέχνης, χωρίς στεγανά όρια, με πολυσυλλεκτική ταυτότητα.

    Η νέα αυτή πλατφόρμα καλεί τους δημιουργικούς επαγγελματίες, υπαίθριους καλλιτέχνες, τεχνίτες, tattoo artists, σχεδιαστές μόδας, μακιγιέρ, κομμωτές, σεφ, mixologists κ.ο.κ. από όλον τον κόσμο να εκθέσουν το έργο τους, και γιατί όχι να αναπτύξουν ένα ισχυρό brand name στα social media. Κάθε δημιουργός έχει τη δυνατότητα να εκθέσει δωρεάν τη δουλειά του, συνδυάζοντας πολλαπλές πηγές (Instagram, YouTube, Tumblr, Vimeo, Hard Drive κ.α.).

    q-logo

    Ο εμπνευστής αυτού του live εκθετηρίου ιδεών και δημιουργιών δεν είναι άλλος από τον Έλληνα επιχειρηματία Νικόλα Ιωαννίδη, ο οποίος πέρασε τη φιλοσοφία του στην πράξη.

    Ο εμπνευστής αυτού του live εκθετηρίου ιδεών και δημιουργιών δεν είναι άλλος από τον Έλληνα επιχειρηματία Νικόλα Ιωαννίδη. Με πολλά χρόνια εμπειρίας στο χώρο του τουρισμού και της φιλοξενίας στην Ελλάδα και στην Ελβετία, ο πρώην τεχνολόγος ρομποτικής έχει βάλει στοίχημα ότι μια πλατφόρμα με αφετηρία την Ελλάδα μπορεί να πρωταγωνιστήσει στα social media διεθνώς. Το όραμά του υποστηρίζει μία δεκαμελής ομάδα σε Λονδίνο, Αθήνα και Χανιά.

    Τα οφέλη είναι πολλαπλά, καθώς εκτός από την προβολή δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για επαγγελματικές ευκαιρίες στην πράξη.

    Εδώ και δύο μέρες το www.qrator.com είναι σε φάση beta, που σημαίνει ότι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να πάρουν μια πρώτη γεύση από τη νέα πλατφόρμα, το στήσιμο της και τις επιλογές που προσφέρει, χωρίς ωστόσο να έχουν ακόμα πρόσβαση στο πλήρες εύρος των δυνατοτήτων της.

    map

    Απώτερος στόχος είναι το Qrator να εξαπλωθεί σαν «ιός» σε όλες τις κοιτίδες πολιτισμικής δραστηριότητας, όπως είναι το Σαν Φρανσίσκο, το Λος Άντζελες, το Βερολίνο και το Σίδνεϊ.

    Απώτερος στόχος είναι το Qrator να εξαπλωθεί σαν «ιός» σε όλες τις κοιτίδες πολιτισμικής δραστηριότητας, όπως είναι το Σαν Φρανσίσκο, το Λος Άντζελες, το Βερολίνο και το Σίδνεϊ, με επόμενους σταθμούς τη Νέα Υόρκη, τη Βαρκελώνη, το Λονδίνο, το Σαο Πάολο, το Άμστερνταμ, το Τόκιο, το Παρίσι και το Μιλάνο. Εκεί, στο κοντινό μέλλον, community curators θα οργανώνουν τις επιμέρους δημιουργικές κοινότητες, εμπλουτίζοντας το συνολικό δίκτυο της πλατφόρμας. Στόχος είναι μέχρι τα μέσα Ιουλίου το Qrator να έχει φτάσει τους 1500 δημιουργούς και τα 150,000 ενδιαφερόμενα μέλη.

     

    Διαβάστε ακόμα: Μάθημα πολυ-πολιτισμικής οικονομίας.

    q-icon

    Το corporate identity της Qrator φέρει την υπογραφή της Winkreative του Tyler Brûlé (Monocle, ex Wallpaper).

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Button to top