Ο Θανάσης Σοφιανός, founder και CEO της επιτυχημένης (και με τη… βούλα της Google) Relevance. Ο δρόμος της καταξίωσης είναι πλέον ανοιχτός. Φωτογραφία: Costas Coutayar.

Όπως ακριβώς το έλεγε κάποτε και ο JF Κένεντι: «Αν γράψεις τη λέξη ”κρίση” στα κινέζικα θα αποτελείται από δύο χαρακτήρες. Ο ένας θα αντιπροσωπεύει τη λέξη ”κίνδυνος” και η άλλη τη λέξη ”ευκαιρία”». Πολλές φορές, η δεδομένα επιβαρυντική συνθήκη που υπάρχει στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια λειτουργεί κι ως άλλοθι για την έλλειψη νέου πνεύματος. Δεν ισχύει για όλες τις εταιρείες. Υπάρχουν και κάποιες που μεγαλουργούν.

Τρανό παράδειγμα είναι η Relevance Digital Agency. Χάρη στις δικές της προσπάθειες, η Ελλάδα βρέθηκε φέτος στο επίκεντρο των βραβείων Google Premier Partner Awards. Η Relevance Digital Agency ξεχώρισε από όλες τις χώρες της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής στις κατηγορίες του Display Innovation & Video Innovation. Είναι μια εξαιρετική διάκριση με δεδομένο το ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο όλων των φετινών συμμετοχών.

Η στιγμή της βράβευσης, στο gala της Google στην Ιρλανδία.

«Αν είχαμε να διαγωνιστούμε για μια ταινία, θα ήταν να σαν είχαμε πάρει το Όσκαρ. Για τον κλάδο μας δεν υπάρχει σημαντικότερο βραβείο απ’ αυτό».

Και αν για τον πολύ κόσμο που δεν γνωρίζει πρόσωπα και καταστάσεις, η διάκριση αυτή να μην λέει πολλά, ο founder και CEO της εταιρίας, Θανάσης Σοφιανός, μιλώντας στο Andro εξηγεί με εύγλωττο τρόπο, το πόσο σημαντικό είναι το βραβείο: «Αν είχαμε να διαγωνιστούμε για μια ταινία μας, θα ήταν να σαν είχαμε πάρει τώρα το Όσκαρ. Για τον κλάδο μας δεν υπάρχει σημαντικότερο βραβείο απ’ αυτό». Ειδικότερα, η  Relevance Digital Agency απέσπασε τα βραβεία στις κατηγορίες Display Innovation και Video Innovation που αναπτύχθηκαν για λογαριασμό της εταιρίας Agnotis και της εταιρίας NAK Shoes αντίστοιχα. Είναι η πρώτη φορά που μια ελληνική εταιρεία φτάνει σ’ αυτό το ύψιστο σκαλί. Πολλώ δε μάλλον που έλαβε δύο βραβεία (επίσης πρώτη φορά για ελληνική εταιρεία στην ιστορία των βραβείων) – δείγμα της αξιοσύνης της.

Τα συγκεκριμένα βραβεία της Google είναι όπως τα Όσκαρ στον κινηματογράφο. Εξού και η βραδιά της απονομής ήταν εκθαμβωτική.

Τα Premier Partner Awards είναι ένας καθιερωμένος θεσμός, καθώς διοργανώνονται κάθε χρόνο από την Google με συμμετοχές των digital agencies που κατέχουν τον τίτλο του Google Premier Partner με στόχο την επιβράβευση των αποτελεσματικότερων και πιο ποιοτικών καμπανιών στο digital marketing. Η Google δίνει τα βραβεία σε διεθνές επίπεδο, ενώ στη διαδικασία αξιολόγησης συμμετέχουν και εξωτερικοί συνεργάτες όπως η Deloitte. Να σημειωθεί πως φέτος οι συμμετοχές στα βραβεία ήταν χιλιάδες από 40 χώρες της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν μόνο Digital Agencies που έχουν κερδίσει το status Premier Partner από τη Google. Αυτό σημαίνει το top 3% όλων των digital agencies.

Για να γιορτάσει τη βράβευση και με τους Έλληνες φίλους και πελάτες της, η Relevance διοργάνωσε ένα εντυπωσιακό πάρτι με live μπάντα, signature cocktails και γενναίες ποσότητες… sushi, στα σαλόνια της Γαλλικής Πρεσβείας.

H Relevance Digital Agency ιδρύθηκε το 2013 ως Performance Marketing Agency και σήμερα καλύπτει όλο το εύρος των υπηρεσιών digital marketing. Τα τελευταία δύο χρόνια η εταιρία έχει επενδύσει σε ανθρώπινους πόρους δημιουργώντας δύο νέα τμήματα που αποτελούνται από data scientists και software developers με βασικό σκοπό την περαιτέρω δημιουργία καινοτόμων λύσεων στο e-commerce και το performance marketing. Έχει αποσπάσει βραβεία σε πολλούς εγχώριους και διεθνείς διαγωνισμούς (Google Ready to Rock Award, Google Export Guru Award) και, φυσικά, τo 2018 ήταν η χρονιά της καταξίωσης από τη στιγμή που αναγνωρίστηκε από τη Google ως Leading Partner της για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.

Πίσω από την επίσημη ιστορία της εταιρείας, όμως, υπάρχει πάντα μια αθέατη πλευρά. Αυτή που ουσιαστικά εξηγεί γιατί ανέβηκε τροχάδην τα σκαλιά της επιτυχίας. Ο Θανάσης Σοφιανός εξηγεί: «Στον δικό μας κλάδο ο ένας χρόνος λειτουργίας είναι σαν 10 χρόνια! Εμείς, ουσιαστικά, μπήκαμε γερά στα μέσα του 2014. Πλέον η εταιρεία αριθμεί 30 άτομα από τα 10 που είχαμε στην αρχή».

Η τραγουδοποιός Παυλίνα Βουλγαράκη και ο Θανάσης Σοφιανός στη δεξίωση που παρέθεσε η Relevance στη Γαλλική Πρεσβεία της Ελλάδας.

Επί της ουσίας, έχουμε να κάνουμε με ένα ακόμη «παιδί της κρίσης» που κατάφερε να ξεφύγει από την οικονομική στενωπό προβάλλοντας τη θετική της πρόταση. Εξηγεί ο κ. Σοφιανός: «Η κακή οικονομική συνθήκη εμάς μας ευνοεί. Επειδή όλες οι εταιρείες προσέχουν πλέον τα χρήματά τους αναζητούν νέους τρόπους διαφήμισης. Δεν είμαστε στην Αγγλία όπου μια εταιρεία μπορεί να έχει δύο εκ. ευρώ μπάτζετ κι επομένως έχει την ευκολία να τα διαθέσει όπως θέλει. Στη δική μας περίπτωση, ξεχωρίζουν αυτοί που προβάλλουν κάτι νέο, όπως κάνει η Relevance Digital Agency».

«Η κακή οικονομική συνθήκη μας ευνοεί. Επειδή όλες οι εταιρείες προσέχουν τα χρήματά τους αναζητούν νέους τρόπους διαφήμισης και ξεχωρίζουν αυτούς που προβάλλουν κάτι νέο, όπως κάνει η Relevance».

Το γεγονός ότι το 30% του πελατολογίου της Relevance προέρχεται από το εξωτερικό λέει πολλά για το πώς η φήμη της έχει ξεπεράσει τα στενά όρια της ημεδαπής. Ωστόσο, ακόμη και οι μισές ελληνικές εταιρείες που προσφέρουν σ’ αυτήν έχουν ως στόχο την κατάκτηση του εξωτερικού. Πρόκειται, ως εκ τούτου, για μια εξωστρεφή διαδικασία από αυτές που έχει άμεση ανάγκη η ελληνική οικονομία.

Τα δύο βραβεία που κέρδισε η Relevance.

Με αυτά τα δύο βραβεία η Relevance Digital Agency αναγνωρίζεται πλέον από τη Google ως ο Leading Partner της για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική σε ότι αφορά το Display και Video Innovation. Αυτό σημαίνει ότι ανοίγεται ο δρόμος επέκτασης για τη Relevance σε νέες αγορές του εξωτερικού κάτι που προβλέπεται και στα άμεσα σχέδια της εταιρείας.

Οι υπηρεσίες που προσφέρει η Relevance Digital Agency είναι από τις πλέον προωθημένες για μια επιχείρηση που θέλει να προβάλλει τη δουλειά της σε ένα σύγχρονο περιβάλλον. Συνεπώς, περιλαμβάνει: Analytics και Data Science, Performance Marketing, Paid Search Marketing και Display Advertising, YouTube Advertising, Search Engine Optimization, Email Marketing, Branding και UI/UX Design. Το γεγονός ότι ήδη την εμπιστεύονται αρκετές σημαντικές εταιρείες στον τομέα τους δείχνει πολλά (ενδεικτικά ονόματα: Avis, Intralot, Viva Wallet, NAK Shoes, Celestino, Coffee Island, Cyprus Airways, Funky Buddha).

Aπό αριστερά: Γιάννης Μπιζάς (DJ – John John), Παυλίνα Βουλγαράκη, Θανάσης Σοφιανός, Κωσταντίνος Τσουκάκης (event planner της UEFA), Διονύσης Μυρωνίδης.

Κι επειδή, ως γνωστόν, sky is the limit, ο κ. Σοφιανός σημειώνει: «Συνεχίζουμε με πάθος να αναπτυσσόμαστε και να καινοτομούμε. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος και περήφανος που είμαστε το μόνο agency που έχει κατακτήσει δύο συνολικά βραβεία σε μία χρονιά στην ιστορία του θεσμού. Η εταιρία μας αναγνωρίζεται από τη Google ως ο Leading Partner σε επίπεδο EMEA δημιουργώντας νέες ευκαιρίες και συνεργασίες σε αγορές του εξωτερικού. Ένα μεγάλο μπράβο σε όλη την ομάδα της Relevance και ένα μεγάλο ευχαριστώ στους πελάτες μας που μας εμπιστεύονται και μας στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια».

Από την μεριά του, ο Manager στην Google Ιρλανδίας, Θοδωρής Καρακώστας, επισήμανε: «Χαιρόμαστε πραγματικά τόσο για την εξέλιξη όσο και για την πολύ σημαντική επιτυχία της Relevance Digital Agency. Είναι πλέον προφανές ότι η στρατηγική μας να επενδύουμε σε πολύ καλούς συνεργάτες με στόχο και σκοπό το digital transformation στην Ελλάδα αποδίδει καρπούς».

Για τον εορτασμό της διάκρισης, η Relevance Digital Agency πραγματοποίησε εκδήλωση στη Γαλλική Πρεσβεία της Ελλάδας με τη συμμετοχή συνεργατών, πελατών και στελεχών της ομάδας. Στην εκδήλωση το «παρών» έδωσε ο αξιότιμος Γάλλος Πρέσβης στην Ελλάδα, Κριστόφ Σαντεπί και γνωστοί επιχειρηματίες και καλλιτέχνες.

 

Διαβάστε ακόμα, Νικόλαος Αναστασίου: Ο διεθνής Έλληνας επιχειρηματίας των εξαιρετικών ξύλινων επενδύσεων.

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top