CC7C2862

«Το αγαπημένο μου ρητό: ”Μέτριος ούτε ο καφές”. Φιλτράρει κάθε μου απόφαση κάθε στιγμή».

Πιτσιρικάς, τι δουλειά λέγατε ότι θα κάνετε «όταν μεγαλώσω»;
Αεροπόρος. Η πτήση με συνέπαιρνε αφάνταστα, μια και δεν είχε «τοίχους και δρόμους εκεί πάνω». Ήμουν κολλημένος: σε ηλικία έξι ετών αναγνώριζα τα πολεμικά αεροπλάνα της εποχής (Noratlas, F104, T33 κ.α.) από τον ήχο τους.

Πότε συλλάβατε το όραμα που σας κατευθύνει μέχρι σήμερα;
Πριν από έξι χρόνια, στο Βερολίνο, σε συνέδριο της FΙPP, μετά από απανωτές ερωτήσεις στους δυο κορυφαίους εκδότες περιοδικών στον κόσμο, χωρίς να πάρω ούτε μια απάντηση για το μέλλον των traditional media.

Ποιο είναι, με δυο λόγια, το mission statement της επιχείρησής σας;
Αγαπάμε να κατεβάζουμε τα Brands από το θρόνο τους και να τα βάζουμε στην καθημερινότητα των ανθρώπων, βοηθώντας τα να αναπτυχθούν δυναμικά μέσα από το Humanization της φύσης τους.

Τι ήταν αυτό που σας ενέπνευσε περισσότερο να συνεχίσετε, παρά τις αντιξοότητες, όταν στήνατε την επιχείρησή σας;
Η βεβαιότητα ότι μπορούμε να είμαστε μια κατηγορία αγοράς από μόνοι μας.

Τι σημαίνει για εσάς επιτυχία;
Να ξυπνάς το πρωί και να γυαλίζει το μάτι σου στη σκέψη των προκλήσεων που αντιμετωπίζεις. Να χαμογελάς σε εποχές κρίσης και μιζέριας. Να απολαμβάνεις στο μέγιστο κάθε στιγμή στο ταξίδι της ζωής σου.

Για ποια απόφασή σας έχετε μετανιώσει;
Που δεν έφυγα από το χώρο των εκδόσεων δυο χρόνια νωρίτερα. (Έφυγα αισίως το 2007).

Τι ώρα ξυπνάτε το πρωί και ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνετε;
Ξυπνάω στις 6:30. Και, ανάλογα με το σε ποια χώρα βρίσκομαι, κάνω «upload το ανάλογο interface». Συνήθως παίζω mind games στο iPad ή τρέχω μερικά χιλιόμετρα σε διάδρομο.

CC7C2867

«Επιτυχία είναι να ξυπνάς το πρωί και να γυαλίζει το μάτι σου στη σκέψη των προκλήσεων που αντιμετωπίζεις. Να χαμογελάς σε εποχές κρίσης και μιζέριας. Να απολαμβάνεις στο μέγιστο κάθε στιγμή στο ταξίδι της ζωής σου».

Γιατί, κατά τη γνώμη σας, η επιχειρηματικότητα έχει δαιμονοποιηθεί στη χώρα μας;
Η εξίσωση στην Ελάδα είναι: επιχείρηση= επιχειρηματίας+κέρδη και, φυσικά, δεν περιλαμβάνει υπηρεσίες και προϊόντα, ούτε τους εργαζόμενους, και, ακόμη χειρότερα, καμία επένδυση από τις πολλές που χρειάζονται για να κρατήσεις υγιή μια εταιρεία. Δυστυχώς, το να έχει μια εταιρεία κέρδη (με άλλα λόγια, να είναι επιτυχημένη) είναι η μαγιά της δαιμονοποίησης. Και εδώ ξεκινούν όλα: εχθρικό προς τις εταιρείες νομοθετικό περιβάλλον, χειρίστης ποιότητας υπηρεσίες από τους δημόσιους οργανισμούς και τις τράπεζες, ανακοινώσεις επί ανακοινώσεων για το πόσο κακό είναι το «κεφάλαιο» για τον πολίτη και πάει λέγοντας… Όλο αυτό το πλέγμα έχει κρατήσει την ανάπτυξη νέων εταιρειών σε κάτω του μηδενός ποσοστά, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται περισσότερα startups από Έλληνες στο εξωτερικό παρά στην Ελλάδα. Μετά όλοι αναρωτιούνται γιατί φεύγουν η μια εταιρεία μετά την άλλη από τη χώρα μας…

Ποιο θα έπρεπε να είναι, κατά τη γνώμη σας, το μοντέλο ανάπτυξης της Ελλάδας;
Ένα μοντέλο που θα δίνει έμφανση στον τουρισμό. Ουσιαστική έμφαση, όχι ευχολόγια. Αντιμετώπιση του Νο1 εθνικού προϊόντος με εξωστρέφεια, με δημιουργία μοντέλων διασφάλισης της μοναδικής εμπειρίας (Unique Experience Design) και πλήρη αξιοποίηση της γεωγραφικής θέσης της Ελλάδας, με σεβασμό τόσο στο περιβάλλον όσο και σε αυτόν που σε πληρώνει, τον πελάτη-τουρίστα.

Ποιο είναι το βασικό γνώρισμα του δικού σας επιχειρηματικού στυλ;
Το «Differentiate or Die».

Ποια επαγγελματική αρετή ξεχωρίζετε σε έναν άνδρα;
Τη Συνέπεια.

Ποια επαγγελματική αρετή ξεχωρίζετε σε μια γυναίκα;
Την Ευελιξία.

Αν δεν ήσασταν στο τιμόνι της εταιρείας σας, ποια άλλη δουλειά θα σας γοήτευε να επιχειρούσατε;
Να γίνω πιλότος ελικοπτέρου για skydiving στις Άλπεις.

    «Το βασικό γνώρισμα του δικού μου επιχειρηματικού στυλ; Το ''Differentiate or Die''».

«Το βασικό γνώρισμα του δικού μου επιχειρηματικού στυλ; Το ”Differentiate or Die”».

Ποιο είναι αγαπημένο σας ρητό; Πώς σας έχει επηρεάσει στις αποφάσεις σας;
«Μέτριος ούτε ο καφές». Φιλτράρει κάθε μου απόφαση κάθε στιγμή.

Ποιος επιχειρηματίας σάς έχει εμπνεύσει με το success story του;
Ο Richard Branson. Χαμόγελο, ανατροπή, όραμα, doer.

Ένα βιβλίο για τη διοίκηση ή το επιχειρείν που σας έχει βοηθήσει στην πορεία σας;
Το «The Art of War» του Sun Tzu.

Με ποιες ιστορικές προσωπικότητες νιώθετε πνευματική συγγένεια;
Με τον Steve Jobs και τον Sun Tzu.

Με ποιο έμφυτο ταλέντο θα θέλατε να είστε προικισμένος;
Με αυτό του μουσικού. Diatonic φυσαρμόνικα σε μπάντα Blues.

Τι σας δίδαξε ο πατέρας σας και θα θέλατε μια μέρα να κληροδοτήσετε ως γνώση στο παιδί σας;
«Κανείς δεν σου χαρίζει τίποτε. Αφοσιώνεσαι σε αυτό που θέλεις και αποδεικνύεις έμπρακτα ότι το θέλεις, κάνοντάς το εσύ πραγματικότητα».

CC7C2877

«Το mission statement της XPLAIN; Αγαπάμε να κατεβάζουμε τα Brands από το θρόνο τους και να τα βάζουμε στην καθημερινότητα των ανθρώπων, βοηθώντας τα να αναπτυχθούν δυναμικά μέσα από το Humanization της φύσης τους».

// H XPLAIN είναι κορυφαία εταιρεία Social Media & Word of Mouth Marketing και ένα από τα πιο γρήγορα αναπτυσσόμενα και βραβευμένα Content Marketing Agencies. Δραστηριοποιείται σε 8 χώρες στον κόσμο, με πελάτες της μεγάλες εταιρείες από τον χώρο του Retail, Finance, Technology, Entertainment, FMCG, Automotive κ.α.

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top