O Jon Bernthal στο ρόλο του Julian Kaye (φωτογραφία: Warrick Page/SHOWTIME).

To American Gigolo «βγήκε» στις κινηματογραφικές αίθουσες το Φλεβάρη του 1980 και έγινε η ταινία που καθιέρωσε τον Richard Gere ως πρωταγωνιστή, αλλά και τον Giorgio Armani ως έναν από τους πιο αγαπημένους σχεδιαστές στο Hollywood.

«Αφηγήθηκε» την ιστορία του Julian Kay, ενός συνοδού κυριών στο Λος Άντζελες, ο οποίος έπεσε θύμα πλεκτάνης και καταδικάστηκε για φόνο που δεν έκανε -γιατί ήθελε να προφυλάξει τη μόνη γυναίκα που αγάπησε και δεν τον εκμεταλλεύτηκε. Όμως, όπως όλες οι άλλες, στο τέλος -εν γνώσει του- τον πρόδωσε.

Ο ήρωας καταλαβαίνει πως δεν υπάρχει φυσιολογικό. Μόνο τρόποι να σώζεις άλλους, εις βάρος του εαυτού σου -που δεν αξίζει «μία».

Η τηλεοπτική σειρά American Gigolo του Showtime, που μεταδίδεται στην Ελλάδα από την COSMOTE TV, “πατάει” σε αυτήν την ιστορία. Δεν τη συνεχίζει. Ούτε την ‘αποδίδει’ με τον τρόπο που είχε γίνει παγκόσμια γνωστή.

Ο David Hollander (σεναριογράφος και του Ray Donovan) παίρνει το πληκτρολόγιο από τα χέρια του Paul Schrader και αναλαμβάνει να ‘εξηγήσει’ πως μπορεί να δομηθεί μια ζωή πάνω στο “όταν δίνεις κάτι, δεν μπορούν να στο πάρουν”.

Πώς όταν το μόνο που έχεις μάθει -από παιδί- είναι να σε εκμεταλλεύονται και να σε προδίδουν, δεν μπορείς να διαχειριστείς όσα οι περισσότεροι θεωρούν ως ‘φυσιολογικά’. Δεν υπάρχει φυσιολογικό. Μόνο τρόποι να σώζεις άλλους, εις βάρος του εαυτού σου -που δεν αξίζει ‘μία’.

Η τηλεοπτική σειρά American Gigolo του Showtime, που μεταδίδεται στην Ελλάδα από την COSMOTE TV (φωτογραφία: Warrick Page/SHOWTIME).

Ο πρωταγωνιστής Julian Kaye συνειδητοποιεί πως δεν υπάρχει μόνο για να ευχαριστεί τις γυναίκες.

Το προϊόν που είχε αποφασίσει να δημιουργήσει ο Jerry Bruckheimer από το 2014 εστιάζει στη ζωή του Johnny, πριν γίνει ο Julian των εύπορων γυναικών του Hollywood. Ο πρωταγωνιστής Jon Bernthal (Daredevil, Sicario και Fury -μεταξύ άλλων) παρουσιάζει έναν άνδρα που προσπαθεί να σταματήσει να προσδιορίζεται από την ικανότητα του να ευχαριστεί τις γυναίκες.

Τον ‘ξεγυμνώνει’ και μας δείχνει πώς ένας άνθρωπος φτάνει στο σημείο να ‘μπλοκάρει’ κάθε ευχάριστη έννοια, κάθε θετικό συναίσθημα, όπως προσπαθεί να μη νιώσει άλλη απογοήτευση. Να μη βιώσει άλλο πόνο.

Την ίδια ώρα, παραμένει προσκολλημένος στους πιο σημαντικούς ανθρώπους της ζωής του (μολονότι τον πλήγωσαν ανεπανόρθωτα) και δίνει όλο το χρόνο και ό,τι άλλο διαθέτει για να βοηθήσει όποιον βρίσκεται σε ανάγκη (όποια και αν είναι αυτή).

Ασυνείδητα προσπαθεί να σώσει τον εαυτό του. Δεν έχει μάθει όμως, να θέτει ως προτεραιότητα τον εαυτό του. Και άρα δεν πιστεύει πως αξίζει ένα αυτί που θα τον ακούσει, μια χείρα βοηθείας, όντας εγκλωβισμένος στο παρελθόν του (“με πληρώνεις για να σε ακούω, να σε φροντίζω, όχι για να με ακούς”).

Ο David Hollander αναλαμβάνει να «εξηγήσει» πώς μπορεί να δομηθεί μια ζωή πάνω στο «όταν δίνεις κάτι, δεν μπορούν να στο πάρουν» (φωτογραφία: Warrick Page/SHOWTIME).

Ώσπου έρχεται το πλήρωμα του χρόνου (“Stop running away from it. Deal with it. Feel it”) και βρίσκεται αντιμέτωπος με την στιγμή που είναι απόλυτα υπεύθυνος για τη ζωή του. Τι θα κάνει;

Θα το δείτε στην COSMOTE TV, με το Call Me των Blondie -τραγούδι που δημιουργήθηκε ειδικά για την ταινία American Gigolo- να κάθεται στη θέση του ‘συνοδηγού’ σε όλο το ‘ταξίδι’.

 

 

Διαβάστε ακόμα: Οι σκληρές αλήθειες του Μάθιου Πέρι. Το πιο τραυματισμένο «Φιλαράκι».

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top