H βασιλική θωριά μιας Jaguar.

Ο Miles S. Nadal έχει ένα μεγάλο πάθος: τα αυτοκίνητα. Θα πει κανείς, πολλοί άντρες μοιράζονται την ίδια αγάπη για τους τέσσερις τροχούς. Μόνο που ο εν λόγω επιχειρηματίας δεν συλλέγει όποιο κι όποιο αυτοκίνητο. Στο γκαράζ του μουσείου του (ναι, έχει μουσείο) στο Τορόντο είναι παρκαρισμένα κάποια από διασημότερα και τα πλέον εμβληματικά αυτοκίνητα που βγήκαν από την αυτοκινητοβιομηχανία.

Η συλλογή των αυτοκινήτων που διαθέτει o επιχειρηματίας Miles S. Nadal κόβει την ανάσα του κάθε aficionado των αυτοκινήτων.

Το Μουσείου Dare to Dream στο Τορόντο του Καναδά είναι αυτό που δηλώνει και η ονομασία του: να τολμάς να ονειρεύεσαι. Η συλλογή των αυτοκινήτων που διαθέτει κόβει την ανάσα του κάθε aficionado των αυτοκινήτων. Εκεί θα βρείτε μοντέλα όπως: Mercedes 300SL Gullwing and Roadster, τις Ferrari Five (LaFerrari, Enzo, F50, F40, 288 GTO), την Bugatti Type 35, την Jaguar D-Type, την  Porsche 911 2.7 RS και κάμποσα άλλα.

Τίποτα πιο κόκκινο από μια Ferrari.

Επίσης, διαθέτει διάφορα memorabilia έως και πρωτότυπα μοντέλα παπουτσιών της Nike που έχουν φορεθεί από τον Μάικλ Τζόρνταν. Ολα αυτά ανήκουν στην προσωπική του συλλογή, την οποία όμως εκθέτει ώστε να μπορεί ο καθένας να την δει από κοντά. Να πλησιάζει, δηλαδή, το όνειρο.

Τώρα, μεγάλο μέρος αυτής της συλλογής ενέπνευσε τον οίκο Assouline να εκδώσει ένα πολυτελές λεύκωμα που περιλαμβάνει πολλά από το ονομαστά μοντέλα αυτοκινήτων που βρίσκονται στην κατοχή του Miles S. Nadal. Ως γνωστόν: η ομορφιά πρέπει να μοιράζεται!

H Ford GT και η «καρδιά» της μηχανής της.

Ο βραβευμένος συγγραφέας Ken Gross ανέλαβε το έργο να γράψει την ιστορία πίσω από κάθε αυτοκίνητο που εικονίζεται στο λεύκωμα.

Ο βραβευμένος συγγραφέας Ken Gross ανέλαβε το έργο να γράψει την ιστορία πίσω από κάθε αυτοκίνητο που εικονίζεται στο λεύκωμα. Οι φωτογραφίες, δε, ανήκουν στον αναγνωρισμένο φωτογράφο Michael Furman. Η λογική του εκδοτικού οίκου ήταν να δημιουργηθεί ένα «ζωντανό» λεύκωμα που να δίνει στον αναγνώστη την αίσθηση πως βρίσκεται στο μουσείο και περιδιαβάζει τους χώρους του.

Mιλώντας για το μεγαλείο μιας Lamborghini.

Το λεύκωμα «Iconic: Art, Design, Advertising, and the Automobile» δεν περιορίζεται μόνο στο να μας προσφέρει μια καλή ματιά στη συλλογή του Nadal, αλλά διερευνά τι σημαίνει για ένα αυτοκίνητο να αποκτάει τον χαρακτήρα του κλασικού και του επιδραστικού ανά τις δεκαετίες.

Στο λεύκωμα υπάρχουν και συνεντεύξεις με διάσημες προσωπικότητες του αυτοκινήτου που εξερευνούν τι κάνει ένα αυτοκίνητο «εμβληματικό»

Γι’ αυτό στο λεύκωμα υπάρχουν και συνεντεύξεις με διάσημες προσωπικότητες του αυτοκινήτου όπως ο Bruce Meyer, ο Jay Leno, ο Mark Trostle και ο Chris Bangle, που εξερευνούν τι κάνει ένα αυτοκίνητο «εμβληματικό» – χθες, σήμερα και αύριο.

Εξερευνώντας την Shelly Daytona 427 Coupe.

Επίσης, μέσω του μετρ της διαφήμισης Τσακ Πόρτερ εξετάζεται πώς ο χώρος του μάρκετινγκ διαμορφώνει την αντίληψη του κόσμου για το αυτοκίνητο ως αντικείμενο επιθυμίας. Από τα supercars μέχρι τη Ferrari και από τη Ford στην Porsche και τα τελευταία ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αυτό το βιβλίο καλύπτει κάθε μάρκα, εποχή και γεγονός που είναι σημαντικό για τον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το λεύκωμα αναμένεται να κυκλοφορήσει τις επόμενες ημέρες από τον οίκο Assouline.

Ο τόμος μέσα σε 341 σελίδες περιλαμβάνει 200 φωτογραφίες και αναμένεται να κυκλοφορήσει από τον οίκο Assouline τις επόμενες ημέρες.

 

Διαβάστε ακόμα: Villeggiatura, η αυθεντική ντόλτσε βίτα της καλοκαιρινής Ιταλίας.

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top