Screen shot 2015-01-13 at 2.10.24 PM

Ο κατάλογος μεταμορφώνεται σε ένα καινοτόμο gadget που ονομάζεται “book book”, μια τεχνολογική υποτίθεται επανάσταση του ΙΚΕΑ, και από εκεί ξεκινάει η παρωδία

Μπορεί να έχουν περάσει αρκετές εβδομάδες από το λανσάρισμά της, αλλά κάτι στην προεκλογική παπαρολογία μας οδήγησε να ξανακάνουμε κλικ:

Οθόνη χαρτιού, εικόνα πλάκας. Σε 2:26 λεπτά, ο νέος κατάλογος του ΙΚΕΑ μεταμορφώνεται σε ένα gadget της Apple. Όλα αυτά, στο πλαίσιο μιας διαφήμισης στην οποία το χιούμορ και η παρωδία επικοινωνούν την άφιξη της γνωστής έκδοσης του καταλόγου της σουηδικής εταιρείας. Είναι από τις ωραίες φορές που η δημιουργικότητα λέει κάτι απλό με έξυπνο τρόπο, διότι πολύ απλά οι άνθρωποι σκέφτηκαν out of the box, έκαναν ένα πέρασμα εκτός της πεπατημένης.

Είναι από τις ωραίες φορές που η δημιουργικότητα λέει κάτι απλό με έξυπνο τρόπο, διότι πολύ απλά οι άνθρωποι σκέφτηκαν out of the… book.
Jörgen-Eghammer_

O Jorgen Eghammer, “chief design guru” της διαφήμισης, παρουσιάζει το book – book.

Στο πλαίσιο αυτό, ο κατάλογος μεταμορφώνεται σε ένα καινοτόμο gadget που ονομάζεται “book book”, μια τεχνολογική υποτίθεται επανάσταση του ΙΚΕΑ, και από εκεί ξεκινάει η παρωδία, συμπαρασύροντας όλα τα βασικά που απαρτίζουν τη χρήση ενός smartphone ή ενός tablet. Ας πούμε, η μετάφραση του “share” είναι πολύ απλή: δίνεις τον κατάλογο, τιγκαρισμένο στα post it, στον διπλανό σου. Ο αφηγητής, ο Jorgen Eghammer, chief designer και γκουρού του είδους, άλλοτε με voice over, άλλοτε ανφάς, συστήνει το σούπερ gadget, απαριθμώντας τις χάρες του, σε αγγλικά με άψογη σουηδική προφορά. Κύριος!

 

Η διαφήμιση τρέχει στο κανάλι του ΙΚΕΑ στο You Tube με χίλια ή, μάλλον, με εκατομμύρια, γιατί ήδη την έχουν δει πάνω από 14 εκατομμύρια άνθρωποι. Κι έτσι, μιας διαφήμισης μύρια views έπονται.

 

Δείτε εδώ την έξυπνη διαφήμιση του ΙΚΕΑ:

Διαβάστε ακόμα: Η εξωφρενική συλλεκτική έκδοση της Taschen για τους Rolling Stones.

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top