Emmanuelle L’Antivierge2

3. Εμμανουέλα No2: Η Αντιπαρθένα (Emmanuelle: L’Antivierge, 1975)

Σκηνοθεσία: Φρανσίς Τζιακομπέτι.
Παίζουν: Σίλβια Κριστέλ, Ουμπέρτο Ορσίνι, Κατρίν Ριβέ.

What’s up, doc? Η Εμμανουέλα (Σίλβια Κριστέλ) ταξιδεύει στο Χονγκ Κονγκ όπου πρόκειται να συναντήσει το σύζυγό της Ζαν (Ουμπέρτο Ροσίνι). Μαζί θα ζήσουν διάφορες ερωτικές περιπέτειες, καθώς αναζητούν εμπειρίες πότε μεταξύ τους και πότε με άλλους συντρόφους, μεταξύ των οποίων η νεαρή όσο και παρθένα κόρη του πρεσβευτή Άννα-Μαρία (Κατρίν Ριβέ) και ένας Αμερικανός πιλότος, ο Κρίστοφερ (Φρεντερίκ Λαγκάς).

Mélodie d’amour chante le cœur d’Emmanuelle: Ένα χρόνο μετά την πρώτη «Εμμανουέλα», η Σίλβια Κριστέλ επιστρέφει πιο ώριμη, πιο έμπειρη και πιο νυμφομανής από ποτέ. Από τότε και στο εξής το «κλισέ» θα γίνει η αγαπημένη λέξη των συντελεστών των ταινιών με θέμα τις περιπέτειες της Εμμανουέλας. Η κάμερα κινείται αυτάρεσκα και ματαιόδοξα στα ευρύχωρα δωμάτια αποικιοκρατικού ύφους, ενώ περιστασιακά τα κάδρα γεμίζουν με πλάνα οδοιπορικών στην ενδοχώρα καλύπτοντας κάθε ανάγκη του National Geographic για υλικό της τελευταίας στιγμής – όσο για την πλοκή, είναι υποτυπώδης, σε αντίθεση με τους χαρακτήρες που μοιάζουν σαν παραγεμισμένες κούκλες, λαμπερές, αλλά παγερά αδιάφορες. Κι όμως, η αισθησιακή σκηνή του μασάζ (full-bodied massage) από τρεις μασέζ (μεταξύ των οποίων και η Λάουρα Γκέμσερ, η μελλοντική μαύρη Εμμανουέλα) αρκεί ώστε να ανθολογήσουμε την «Αντιπαρθένα» στην κορυφαία πεντάδα των ταινιών με ηρωίδα τη μικρή, γλυκιά Εμανουέλ.

Emmanuelle L’Antivierge1

Αντιπαρθένες και παρθένες: «Λέοντες ωρυόμενοι επί στήθους παρθένου βαυκαλιζομένης από τα κύματα της κρεμαστής πολιτείας κοιμίζουν το πάθος της για τα πουλιά και τα ερωτικά τροπάρια. Το σμήνος όμως που αγάπησε δεν εγκατέλειψε το φως της. Το πήρε και το σήκωσε και αφού μετουσιώθη και η ριπή ακόμη το ξανακκούμπησε τριγύρω της. Ένα λεοντάρι ερωτεύθηκε την παρθένον και τότε το σμήνος τρομαγμένο χωρίστηκε σε δύο σε τρία σε τέσσαρα και τέλος σε εικοσιπέντε και ενώ οι άλλοι λέοντες ενεσκολώπιζαν τον μάρτυρα της αγάπης πέσανε απάνω της και την εχάιδεψαν με τα ματωμένα τους φτερά…» (Από την «Υψικάμινο» του Ανδρέα Εμπειρίκου).

 

Στην επόμενη σελίδα: Η Λάουρα Γκέμσερ αναζητά την ερωτική της ταυτότητα στην Αφρική…

1 2 3 4 5

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top