Η παλαίωση των φτωχών είναι να αφήσουν, μερικές ημέρες, το μπουκάλι μισόγεμο (Πίνακας: Nymphs-Offering-the-Young-Bacchus-Wine-Fruit-and-Flowers, Caesar van Van Everdingen).

Απέραντος σεβασμός για τους επαγγελματίες και καταναλωτές που αφιερώνουν χρόνο και χρήμα στο προϊόν κρασί προκειμένου να βελτιώσουν τις γνώσεις και τις ικανότητές τους.

Η αδυναμία προσδιορισμού και η δυσκολία επανάληψης των αποτελεσμάτων μπαίνει εμπόδιο σε οποιαδήποτε εγωιστική διαμόρφωση των ανθρώπων που ασχολούνται με τη γευσιγνωσία. Ακόμη και αν χρειάζεται να προβάλουμε επαγγελματικά τις δυνατότητές μας όλοι γνωρίζουν τους περιορισμούς της γευσιγνωσίας.

Η γευσιγνωσία μας διδάσκει να σεβόμαστε τη γνώμη των άλλων.

Η δημόσια επίδειξη της ιδιωτικής κατανάλωσης του κρασιού ως υποκατάστατο του νεοπλουτισμού.

Σε κάθε επιδεικτική κατανάλωση κρασιού μπορεί αντιστοιχεί σε απώλεια ένας επίδοξου καταναλωτή εμφιαλωμένου κρασιού.

Η γευσιγνωσία του κρασιού έχει περάσει σε μια φάση ανακύκλωσης μεταξύ συνειδητών ερασιτεχνών και επίδοξων επαγγελματιών.

Η γευσιγνωσία μας διδάσκει να σεβόμαστε τη γνώμη των άλλων.

Για να αγαπήσεις πραγματικά το κρασί θα πρέπει πρώτα να το απομυθοποιήσεις.

Για να αγαπήσεις πραγματικά το κρασί θα πρέπει πρώτα να το απομυθοποιήσεις.

Η δημόσια καταγραφή και σημασιοδότηση των κρασιών είναι ιδιωτικό προνόμιο αυτών που εκφράζουν την άποψη τους και όχι δημόσιο αγαθό.

Η παλαίωση των φτωχών είναι να αφήσουν, μερικές ημέρες, το μπουκάλι μισόγεμο.

Η προσωρινή μετακίνηση της κατανάλωσης του κρασιού στο σπίτι, προκειμένου το εμφιαλωμένο να διατηρήσει τις θέσεις του, θα πρέπει να συνοδευτεί από τη ανάλογη ενίσχυσης της εικόνας για την παλαίωση ώστε το κρασί να τοποθετήσει ξανά το δυνατό του σημείο.

Το κρασί όταν απαλλαγεί από την δημόσια επίδειξη γίνεται ιδιωτικό πάθος.

Η κατανάλωση ενός κρασιού, όπως και κάθε κατεργασμένο αντικείμενο, λειτουργεί ως αλλοτρίωση και υποθετική προσταγή αφού αυτός που το έφτιαξε υποδεικνύει ένα τρόπο χρήσης που έχει προβλεφθεί από την κατασκευή του.

Η δημιουργία περιεχομένου είναι πολύ ακριβή για να συνυπάρξει με τις φωτογραφίες κρασιών και φαγητών.

Υπαρξιακή γευσιγνωσία είναι αυτή που έχει τεθεί στο παρελθόν και αναμένει εν αναστολή την επικύρωσή της. Ένα κρασί που μου άρεσε μπορεί να μην μου αρέσει πλέον.

Για το κρασί πάρουν δυο είδη δημοσιογραφίας. Το «όλα καλά» και το «κάποια πράγματα μπορούν να γίνουν καλύτερα» Η πρώτη είναι με το μέρος των παραγωγών και η δεύτερη με αυτή των καταναλωτών.

Το τι θα δημοσιευτεί σε κάθε μέσον οποιοδήποτε είδους είναι στην απόλυτη δικαιοδοσία της διοίκησης του, όπως και η επιλογή των συνεργατών του. Από την άλλη μεριά, όταν θέτει περιορισμούς που οδηγούν σε λογοκρισία ή αυτολογοκρισία δεν μπορεί να διατείνεται για τον πλουραλισμό του.

Οι κανόνες της γευσιγνωσίας ισχύουν για τον ακροατή, όχι για τον ομιλητή.

Η δημιουργία περιεχομένου είναι πολύ ακριβή για να συνυπάρξει με τις φωτογραφίες κρασιών και φαγητών.

Η επιλογή κρασιών σε επίπεδο επισήμων γευμάτων μπορεί να είναι διαδικασία ανάδειξης, επίδειξης, επιβράβευσης, προσωπικής επιλογής του καλούντος, προσωπικής επιλογής του υπευθύνου για το κρασί, επιλογής του υπεύθυνου για το φαγητό, ποιότητας, απόλαυσης των καλεσμένων, δημοσίων σχέσεων, προσωπικών σχέσεων, σύμπτωσης, τύχης, συγκυρίας, συμβιβασμού, συμφωνίας, σκοπιμότητας, εντυπωσιασμού, πολιτικού συμβολισμού. Ο καθένας, έκτος από αυτούς που γνωρίζουν, μόνον υποθέσεις μπορεί να κάνει.

Οι κανόνες της γευσιγνωσίας ισχύουν για τον ακροατή, όχι για τον ομιλητή.

 

Διαβάστε ακόμα: Οι γαστρονομικοί αφορισμοί του Αργύρη Τσακίρη, μέρος Θ, «ορολογία».

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top