Ο Λεωνίδας Κουτσόπουλος είναι ο φίλος με τον οποίο θα ήθελες να τσουγκρίσεις μια παγωμένη ΒΕΡΓΙΝΑ.

Οι Νεοσμυρνιώτες τον ήξεραν πολύ πριν τον μάθει όλη η Ελλάδα. Τώρα όλοι τον ξέρουν -δικαίως- ως ο «θείος Λεωνίδας». Ο Λεωνίδας Κουτσόπουλος είναι, ίσως, ο πιο οικείος έλληνας σεφ. Η επικοινωνιακή ικανότητά του είναι αυταπόδεικτη. Στοιχείο, όμως, που δεν μειώνει καθόλου την επαγγελματική του αξιοσύνη. Ειδικά σε ό,τι έχει να κάνει με προϊόντα και πρώτες ύλες της χώρας μας.

Πώς βάζεις μπύρα στο ποτήρι με στυλ.

Είναι τυχαίο ότι συμπορεύεται, πλέον, με την ΒΕΡΓΙΝΑ; Τα ομώνυμα, αρκετές φορές, ενώνονται. Μέσα σε ένα μπουκάλι μπύρας ΒΕΡΓΙΝΑ, πέραν της τεχνογνωσίας, κρύβεται η εκλεκτή πρώτη ύλη, η αυθεντικότητα, η γνώση, η αφοσίωση. Ακριβώς αυτή είναι και η μαγειρική φιλοσοφία του Λεωνίδα Κουτσόπουλου. Συν η αγάπη του για την μπύρα.

Τώρα, ο «θείος Λεωνίδας» χρίστηκε πρεσβευτής της μάρκας στην πρώτη της τηλεοπτική καμπάνια και στην παρουσίαση της νέας εταιρικής ταυτότητά της. Ο αυθέντης Λεωνίδας Κουτσόπουλος συμπορεύεται με την ΒΕΡΓΙΝΑ διότι εκτίμησε την ιδιαίτερη γεύση της που προέρχεται από την εκλεκτή Βύνη Θράκης. Είναι αυτή που μετουσιώνεται σε μπύρα ολκής μέσω της τεχνογνωσίας της εταιρείας.

Εννοείται πώς μαγείρεψε ο Λεωνίδας Κουτσόπουλος.

Στο τηλεοπτικό σποτ της ΒΕΡΓΙΝΑΣ, ο Λεωνίδας Κουτσόπουλος εμφανίζεται ως «από μηχανής… θείος». Απλός, φιλικός, αλλά και μύστης των γεύσεων, ο Κουτσόπουλος είναι η ιδανική περίπτωση ανθρώπου που θα ήθελες να έχεις στην παρέα σου και να τσουγκρίσεις μαζί του μια παγωμένη ΒΕΡΓΙΝΑ, αλλά και να του «κλέψεις» μια-δυο μυστικές συνταγές για φαγητά. Ας μην ξεχνάμε πως είναι ένας Master της γεύσης.

Η ώρα της απόλαυσης.

Στο μεταξύ, για τους ρέκτες της εκλεκτής μπύρας: η ΒΕΡΓΙΝΑ κάνει την επανεμφάνισή της με νέα εικόνα, λογότυπο και συσκευασίες. Αυτό που δεν αλλάζει είναι η γεύση.

Ιδιαίτερη έμφαση στον σχεδιασμό των ετικετών, που επιμελήθηκε η εταιρία k2design, δόθηκε στην ξεκάθαρη διαφοροποίηση των premium τύπων μπύρας που διαθέτει η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης, καθώς και στην ενίσχυση στοιχείων ενιαίας εταιρικής ταυτότητας των 6 διαφορετικών κωδικών, ώστε να συνθέτουν με την πρώτη ματιά την οικογένεια της ΒΕΡΓΙΝΑ.

Μόλις έφτασε ο «από μηχανής θείος Λεωνίδας».

Το νέο λογότυπο γίνεται κεντρικό σημείο στην οργάνωση της ετικέτας, με σύγχρονη, μίνιμαλ, αλλά ταυτόχρονα στιβαρή γραφή. Εμβληματική η απεικόνιση του λιονταριού που αποκτά τον χαρακτήρα «θυρεού», όπως αξίζει σε μια μπύρα που συνεχίζει την αρχαία παράδοση στη ζυθοποιία στην Ελλάδα.

Η αναμνηστική φωτογραφία από τα γυρίσματα.

Κυρίαρχη στη νέα εταιρική ταυτότητα, είναι η αναφορά στη Βύνη Θράκης. Πρόκειται για την πρώτη ύλη που αποτελεί την «ψυχή» της μπύρας, και ειδικά στη ΒΕΡΓΙΝΑ, βρίσκει την πιο ποιοτική έκφρασή της, χάρη και στο μεράκι και την τεχνογνωσία των ανθρώπων της.

Μια παγωμένη ΒΕΡΓΙΝΑ είναι ό,τι πρέπει για το καλοκαίρι.

Οι παραδοσιακές αξίες της ζυθοποίησης, η προέλευση και ο craft χαρακτήρας της ΒΕΡΓΙΝΑ συνδυάζονται με δυναμικά εικαστικά στοιχεία στις νέες συσκευασίες, φέρνοντας έναν αέρα ανανέωσης και φρεσκάδας στην εικόνα της.

 

Διαβάστε ακόμα: Τα αγαπημένα ποτά των συγγραφέων: για να ξέρουμε τι να πίνουμε.

 

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top