«Οι φιάλες του χαλκού, τα δρύινα βαρέλια, η τεχνογνωσία που απαιτείται για την παραγωγή ενός κλασικού προϊόντος – αυτά ήταν τα στοιχεία που με ενέπνευσαν για να δημιουργήσω αυτή τη συσκευασία» δήλωσε ο Dixon.

Ο ένας ξεκίνησε την πορεία του τον 19ο αιώνα και δεν έχει σταματήσει ούτε στγμή να… περπατάει έχοντας καταφέρει να γίνει το πιο γνωστό brand σκωτσέζικου ουίσκι στον πλανήτη. Ο άλλος έκανε τα πρώτα του βήματα στον κόσμο του design στα μέσα της δεκαετίας του ’80, αρχικά ως ανερχόμενο αστέρι του χώρου και στη συνέχεια βλέποντας τις δουλειές του να κοσμούν μεγάλα μουσεία του πλανήτη. Όμως το 2017 είναι η χρονιά που οι δρόμοι του Johnnie Walker και του Tom Dixon συναντήθηκαν και το αποτέλεσμα είναι από εντυπωσιακό.

Ένα μνημειώδες ποτό για τζέντλεμεν δεν θα μπορούσε να μην έχει το δικό του συλλεκτικό μπουκάλι.

Άλλωστε δεν μιλάμε για ένα «απλό» Johnnie Walker, αλλά για το εκλεκτό Johnnie Walker Blue Label. Την κορωνίδα του πορτφόλιο του «Περιπατητή», που γεννιέται από το πάντρεμα των σπανιότερων και εκλεκτότερων ουίσκι της Σκωτίας. Ένα μνημειώδες ποτό για τζέντλεμεν που οι aficionados του Andro έχουν απολαύσει και σε events υψηλής ραπτικής που διοργανώσαμε κατα το παρελθόν καθώς είναι συνυφασμένο με την αθόρυβη πολυτέλεια. Ένα τέτοιο ουίσκι, φτιαγμένο για ειδικές περιστάσεις, δεν θα μπορούσε να μην έχει το δικό του συλλεκτικό μπουκάλι κάθε χρυσή πρωτοχρονιά.

Οι πολύτιμες λεπτομέρειες στη συσκευασία, σε συνδυασμό με την πλούσια γεύση του κάνουν το Johnnie Walker Blue Label Tom Dixon Limited Edition ένα υπέροχο δώρο στον καλύτερο φίλο σας ή ακόμα και στον εαυτό σας αυτές τις γιορτές.

Το Johnnie Walker Blue Label Tom Dixon Limited Edition αναδεικνύει σχεδιαστικές λεπτομέρειες που υπογραμμίζουν την αφοσίωση του brand αφενός στη βαριά κληρονομιά του, και αφετέρου στο διαρκές κυνήγι της πρωτοπορίας. Ο διάσημος Tom Dixon, ένας σύγχρονος «walker», καταξιωμένος για το έργο του, παρών τόσο σε προθήκες μουσείων όσο και σε εφήμερες, λαμπερές εκθέσεις όπως η ετήσια συνάντηση κορυφής του ντηζάϊν στο Salone Del Mobile, υπογράφει τη γιορτινή του συσκευασία.

Το ορειχάλκινο πλέγμα μας μεταφέρει νοερά στους χάλκινους άμβυκες των παραδοσιακών σκωτσέζικων αποστακτηρίων.

Θέτοντας στο επίκεντρο τον Περιπατητή – σύμβολο του brand, η συλλεκτική φιάλη αποτυπώνει τις τεχνικές που δοκιμάζει επί δεκαετίες ο σπεσιαλίστας του σχεδιασμού φωτιστικών και επίπλων επάνω στο μέταλλο. Ο Dixon ήταν από τους πρωτοπόρους που προσέγγισαν το μέταλλο και ειδικά τον ορείχαλκο με τέτοια πλαστικότητα, με φιλικό και με γήινο τρόπο, δίνοντας του μια ανοικτόχρωμη νότα ροζ χρυσού, και μετατρέποντας τον σε διαχρονική τάση.

Το ορειχάλκινο πλέγμα της επετειακής συσκευασίας παίζει με το φως και αφηγείται θαρρείς ψιθυριστά, το πάθος του δημιουργού για την ύλη του ενώ παράλληλα μας μεταφέρει νοερά στους χάλκινους άμβυκες των παραδοσιακών σκωτσέζικων αποστακτηρίων. Όπως τα «δάκρυα» του πολύτιμου υγρού δραπετεύουν από τον λαιμό του χάλκινου αποστακτήρα για να βρουν καταφύγιο στο βαρέλι, και στη συνέχεια να εμφιαλωθούν, έτσι και στο δώρο που θα προσφέρετε, το ουίσκι έχει προστατευτεί σε ένα πολύτιμο χάλκινο πλέγμα από το οποίο θα βρει το δρόμο για ένα βαρύτιμο κρυστάλλινο ποτήρι.

Ο Tom Dixon με το συλλεκτικό μπουκάλι του Johnnie Walker Blue Label που ο ίδιος δημιούργησε.

«Οι φιάλες του χαλκού, τα δρύινα βαρέλια, η τεχνογνωσία που απαιτείται για την παραγωγή ενός κλασικού προϊόντος – αυτά ήταν τα στοιχεία που με ενέπνευσαν για να δημιουργήσω αυτή τη συσκευασία» δήλωσε ο Dixon. Ο χαλκός, η δρυς, ο φελλός που κλείνει κάθε μπουκάλι Johnnie Walker Blue Label, το κρύσταλλο, όλα τα υλικά εν συγχορδία συνεργάζονται για να μετακυλύσουν το ελιξίριο ως τα χείλη εκείνου που θα έχει την τύχη να το απολαύσει.

Ένα πραγματικά αξιόλογο δώρο στις φετινές γιορτές – τόσο για τον καλύτερο φίλο σας όσο και για εσάς τον ίδιο.

Από την πλευρά του, ο Master Blender του Johnnie Walker, Jim Beveridge πρόσθεσε μιλώντας για τον Βρετανό designer: «Αυτό που ο Tom και εγώ κάνουμε στις δουλειές μας είναι να βρίσκουμε μια ιδέα και να τη μετατρέπουμε σε κάτι ουσιαστικό, σε κάτι χειροπιαστό. Το να συλλάβεις την αρχική ιδέα είναι το εύκολο κομμάτι. Η πρόκληση είναι στη διαρκή προσπάθεια και στον πειραματισμό, ώστε να κάνεις την ιδέα πραγματικότητα».

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η πρόκληση στέφθηκε με επιτυχία. Οι λεπτομέρειες στη συσκευασία (που μπορείτε να μετατρέψετε και σε «σέξι», ατμοσφαιρικό φωτιστικό) σε συνδυασμό με την επικής απαλότητας μεστή γεύση του Blue Label, κάνουν το Johnnie Walker Blue Label Tom Dixon Limited Edition ένα πραγματικά αξιόλογο δώρο στις φετινές γιορτές – τόσο για τον καλύτερο φίλο σας όσο και για εσάς τον ίδιο.

 

Διαβάστε ακόμα – Spike Marchant: «Η νέα σκηνή των Ελληνικών cocktail bars είναι δείγμα ότι αψηφάτε την κρίση!»

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top