Veuve Clicquot: η σαμπάνια που έγινε pop σύμβολο

Ο θαυμαστός οίκος Veuve Clicquot Ponsardin με τη χαρακτηριστική κίτρινη ετικέτα, τώρα και σε ένα όμορφο λεύκωμα του εκδοτικού οίκου Assouline.

 

Με την χαρακτηριστική κίτρινη ετικέτα.

Η ιστορία της Veuve Clicquot ξεκινάει το 1772 και σημαδεύεται από μία γυναίκα,την Barbe Nicole Ponsardin. Τη Madame Clicquot που έμεινε χήρα στα 27 της χρόνια, το 1805, όταν και ανέλαβε την οικογενειακή επιχείρηση. Μάλιστα η πρωτοπόρος χήρα το 1810 παράγει την πρώτη χρονολογημένη σαμπάνια στην περιοχή.

Έκτοτε, η μάρκα δεν έχει σταματήσει να ξεπερνάει το ένα σύνορο μετά το άλλο. Δεν θα πρέπει να λησμονούμε πως ήδη από το 1775 ήταν ο πρώτος οίκος που δρόσισε τα ποτήρια των οινόφιλων με ροζέ σαμπάνια, ενώ η συνεργασία με τους καινοτόμους interior designers Andrée Putman και τους Campana Brothers, πριν από λίγα χρόνια, έδειξε πως η θρυλική εταιρεία προσπαθεί συνεχώς να κάτι κάτι πρωτοποριακό.

Άλμπουμ για σαμπάνια; Γιατί όχι.

Το σύνθημα της χήρας Ponsardin όταν κληρονόμησε την επιχείρηση το 1805 ήταν: «Μόνο μια ποιότητα, η καλύτερη». Αιώνες αργότερα, η μάρκα πίσω από τη χαρακτηριστική κίτρινη ετικέτα συνεχίζει να γράφει τη δική της λαμπρή ιστορία. Τώρα πλέον οι αναφορές δεν περιορίζονται μόνο στη σαμπάνια, αλλά περιλαμβάνουν έναν ολόκληρο τρόπο ζωής.

Η έκδοση του λευκώματος από τον οίκο Assouline είναι ένας ύμνος στην εταιρεία-θρύλο με την κίτρινη ετικέτα.

Το 2010, η έδρα της Veuve Clicquot έξω από τη Reims άνοιξε ξανά έπειτα από εκτεταμένη τετραετή ανακαίνιση από τον σχεδιαστή εσωτερικών χώρων Bruno Moinard. Τα σύγχρονα έργα των Yayoi Kusama, Karen Knorr και Pablo Reinoso κοσμούν τώρα την ξύλινη επένδυση του 18ου αιώνα στο Hôtel du Marc: ένας σπαρταριστός συνδυασμός ντιζάιν, τέχνης και γαστρονομίας που λειτουργεί ως κέντρο διάδοσης του πλούτου ενός υπέροχου κρασιού.

Το σύνθημα της χήρας Ponsardin όταν κληρονόμησε την επιχείρηση το 1805 ήταν ένα: «Μόνο μια ποιότητα, η καλύτερη».

Το 2013, η Veuve Clicquot συνεργάστηκε με τον τριάστερο σεφ Joël Robuchon, τοποθετώντας της cuvées speciales της σε καθένα από τα είκοσι τρία του εστιατόρια. Τον επόμενο χρόνο, μια συνεργασία με τη Ferrari έφερε στο φως τη συλλογή περιορισμένης έκδοσης υπό τον τίτλο «Veuve Clicquot Maranello».

Ο οίκος Veuve Clicquot Ponsardin είναι συνυφασμένος με την πολυτέλεια και το στυλ.

Η έκδοση του λευκώματος από τον οίκο Assouline είναι ένας ύμνος στην εταιρεία-θρύλο και στην απόλαυση της σαμπάνιας που είναι ο συνυφασμένη με την χαρά και το στυλ. Μέσω από τις σελίδες του, μπορεί να μην την γευόμαστε παγωμένη, ωστόσο μαθαίνουμε την ιστορία της και εκτιμούμε ακόμη περισσότερο τον σπινθιροβόλο χαρακτήρα της.

 

Διαβάστε ακόμα: Clovis Taittinger – «Η σαμπάνια είναι η ελευθερία!»

 

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close