To Hyundai Bayon, που βασίζεται στο επιτυχημένο i20, είναι ένα ψηλότερο, κομψό hatchback με την προστιθέμενη αξία της ευκολότερης εισόδου/εξόδου (photo Hyundai).

To Bayon είναι το νέο (και μικρότερο) crossover/SUV στην ανελέητα επεκτεινόμενη γκάμα της Hyundai. Κοστίζοντας κάτι παραπάνω από το i20 στο οποίο ουσιαστικά βασίζεται, πρόκειται για ένα ψηλότερο, κομψό hatchback με την προστιθέμενη αξία της ευκολότερης εισόδου/εξόδου.

Και μιας και το Bayon σχεδιάστηκε για την Ευρώπη, τι καλύτερο (κατά τη Hyundai, τουλάχιστον) από το να ονομαστεί, επί το κατά τι απλούστερον, προς τιμήν μιας ευρωπαϊκής πόλης –της γαλλικής Bayonne–, ακολουθώντας και αυτό την τακτική της μάρκας να προικίζει τα crossover της με ονόματα αντί με παράγωγα των αριθμών των μοντέλων στα οποία βασίζονται.

Εννέα χρώματα αμαξώματος είναι διαθέσιμα, συμπεριλαμβανομένου του Mangrove Green, χρώμα με το οποίο το Bayon λανσαρίστηκε.

Αναμενόμενα, και το Bayon ακολουθεί τη σύγχρονη σχεδιαστική εταιρική ταυτότητα των crossover της μάρκας, κατορθώνοντας στην πορεία να δείχνει αρμονικότερο, δείχνοντας λιγότερο φουτουριστικό από το Tucson που μοιάζει να μπήκε στην παραγωγή όντας ακόμα στο στάδιο του πρωτότυπου.

Τα τριγωνικά σχεδιαστικά του στοιχεία, εμπρός και πίσω, καθώς και αυτά σε σχήμα βέλους, τονίζουν τη δυναμική του εμφάνιση η οποία χαρακτηρίζεται από μια ευμεγέθη μάσκα και φωτιστικά σώματα που συνδυάζονται με εισαγωγές αέρα.

Εννέα χρώματα αμαξώματος είναι διαθέσιμα, συμπεριλαμβανομένου του Mangrove Green, χρώμα με το οποίο το Bayon λανσαρίστηκε, ενώ, για το δικό σας Bayon, μπορείτε να επιλέξετε, προαιρετικά φυσικά, τη de riguer πλέον διχρωμία οροφής, σε Phantom Black, για μεγαλύτερη εξατομίκευση.

Wall-to-wall, 24/7 τεχνολογία συνδεσιμότητας και πλούσιος εξοπλισμός ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας (photo Hyundai).

Για το δε εσωτερικό, μπορείτε να επιλέξετε έναν από τρεις χρωματισμούς: ή κατάμαυρο, ή σκούρο γκρι με ανοιχτό γκρι, ή σκούρο γκρι με ραφές και λεπτομέρειες στο ως άνω Mangrove Green.

Ο πίνακας οργάνων και η κεντρική οθόνη είναι 10,25 ιντσών, ενώ προσφέρεται προηγμένη τεχνολογία συνδεσιμότητας.

Ανεξαρτήτως πάντως χρώματος, στο εσωτερικό, λέει η Hyundai, έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στη μεγιστοποίηση της άνεσης για τους επιβάτες και στην αύξηση του χώρου αποσκευών. Είμαι σίγουρος πως είναι έτσι, κάτι που υποθέτω πως θα μου δοθεί η ευκαιρία να επιβεβαιώσω σύντομα.

Ο πίνακας οργάνων και η κεντρική οθόνη είναι 10,25 ιντσών, ενώ προσφέρεται προηγμένη τεχνολογία συνδεσιμότητας, όχι και τόσο συνήθης για τη συγκεκριμένη κατηγορία: ηχοσύστημα Bose Premium, για παράδειγμα, Apple CarPlay και Android Auto, Bluelink® υπηρεσίες Connected Car και LIVE [ό,τι κι αν σημαίνει αυτό], wireless charging, τρεις θύρες USB, online αναγνώριση φωνής και πολλά άλλα εκ των ων πλέον ουκ άνευ τεχνολογικά συμπαρομαρτούντα.

Βενζινοκινητήρες 1.2 και 1.0Τ με υβριδική ή μη υποβοήθηση και ισχύ από 84 έως 120 άλογα που, ανάλογα με την έκδοση, συνδυάζονται είτε με 5άρι ή 6άρι μηχανικό κιβώτιο είτε με 7άρι αυτόματο (photo Hyundai).

Ανάλογα μακροσκελής είναι και η λίστα του εξοπλισμού ασφαλείας με δυνατότητες ημιαυτόνομης οδήγησης όπως Lane Following και Lane Keeping Assist, βασιζόμενα στο σύστημα πλοήγησης Smart Cruise Control αυτά, άφθονες προειδοποιήσεις αποφυγής επακούμβησης από κάθε μπάντα, υποβοήθηση στάθμευσης [έλεος κάπου] κ.λπ.

Οι τιμές τέλος ξεκινούν από €15.790 και μπορούν να φτάσουν μέχρι και τα €21.790.

Οι κινητήρες είναι δυο, και οι δυο βενζίνης: ένας entry level ατμοσφαιρικός 1.2 με 84 άλογα και 5άρι μηχανικό κιβώτιο και ένας 1.0Τ απόδοσης 100 ή 120 ίππων, με υβριδικό σύστημα υποβοήθησης 48V ή μη, ο οποίος, ανάλογα με την έκδοση, συνδυάζεται είτε με μηχανικό 6άρι κιβώτιο (6iMT) είτε με 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη (7DCT).

Οι τιμές τέλος ξεκινούν από €15.790 για το Bayon που ίσως βρείτε στα γραφεία ενοικίασης στην Πάρο και μπορούν να φτάσουν μέχρι και τα €21.790 για την πλουσιότερη από τις υβριδικές εκδόσεις των 120 ίππων.

Δείτε περισσότερα για το νέο Hyundai Bayon εδώ

 

 

Διαβάστε ακόμα: Νέο Hyundai Tucson, πιο μοντέρνο και πιο ασφαλές.

 

 

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top