Η συνταγή φαντάζει απλή. Παίρνουμε τον δικύλινδρο κινητήρα που φοράνε τα Interceptor και Continental GΤ, φτιάχνουμε ένα cruiser, βλέπε Meteor 650 και μετά, επειδή μας έχει ανοίξει η όρεξη, δηλαδή όχι η δική μας, των Ινδών, φτιάχνουμε και το Shotgun 650. Μπερδευτήκατε; Η συνταγή όμως όντως ήταν απλή γιατί το Shotgun 650 είναι πιο λιτό, είναι πιο σπορ, πιο όμορφο κατά τη γνώμη μας και πιο φτηνό κατά 500 ευρώ, ανάλογα το χρώμα, από το Meteor 650.
Αν εσείς επιμένετε και θέλετε cruiser, μη διαβάσετε παρακάτω γιατί το Shotgun 650 έχει βαλθεί να φτιάξει μια κατηγορία από μόνο του. Οι Ινδοί έφεραν τα ποδοστήρια λίγο πιο πίσω, άλλαξαν τους τροχούς από 16 ίντσες πίσω στις 17, και από 19 μπροστά στις 18, κάνοντας το Shotgun πιο ‘στριφτερό’ και πιο κοντά στα ρετρό αδελφάκια του. Οπότε τι ακριβώς είναι αυτό το Royal Enfield;
Είναι μια μοτοσικλέτα βόλτας, είναι μια μοτοσικλέτα όχι για εκείνους που κυνηγάνε τις επιδόσεις αλλά τις αισθήσεις! Το Shotgun 650 μοιάζει να έχει φτιαχτεί για να μυήσει τους νεότερους στην ουσία της οδήγησης ενός δίτροχου μηχανικού συνόλου, χρησιμοποιώντας τα απολύτως απαραίτητα στοιχεία, αφήνοντας απέξω τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, πλην του απαραίτητου ABS.
Οι έμπειροι θα συναντήσουν μια μοτοσικλέτα με μπόλικη ροπή, επαρκώς άνετες αναρτήσεις με σπορ ανησυχίες, μια άνετη σέλα – υπάρχει η δυνατότητα και για προσθήκη δεύτερης -, οδική συμπεριφορά που περιορίζεται μόνο από τα χαμηλά τοποθετημένα μαρσπιέ και χορταστικό ήχο!
Αν και οφείλουμε να επισημάνουμε ότι οι περαστικοί είναι πιο τυχεροί μια και το Shotgun ‘ακούγεται’ από μακριά, πολύ ευχάριστα, μ’ έναν μπάσο ήχο που παραπέμπει σε άλλες εποχές, ο ήχος αυτός δίνει κι ένα μικρό πλεονέκτημα κατά τη διήθηση ανάμεσα σε σταματημένα αυτοκίνητα μια και λειτουργεί ως προειδοποίηση χωρίς να ενοχλεί.
Αυτό το Royal Enfield είναι μια ερωτεύσιμη μοτοσικλέτα. Επίσης θα έλεγα ότι είναι μια μοναχική μοτοσικλέτα. Γι αυτό και το μονόσελο της, που θα βολέψει όλα τα αναστήματα, της ταιριάζει απόλυτα.
Είναι μια μηχανή με την οποία θα νιώσεις την ταχύτητα χωρίς όμως να τρομάξεις, θα καταφέρεις να στύψεις το γκάζι χωρίς να χρειαστεί να έχεις κάνει τάμα πριν σε οποία θεότητα πιστεύεις, θα στρίψεις με μέτρο για να μην την πληγώσεις, αυτήν και όχι τον εγωισμό σου επειδή δεν κατάφερες να βρεις τα όρια της, και θα φτάσεις σ’ έναν κοντινό προορισμό για να απολαύσεις μια θέα, ένα ποτό, μια θάλασσα, έναν ουρανό, έχοντας γεμίσει τις αισθήσεις μ’ αυτό που ξέρεις ότι για σένα είναι μια μορφή ψυχοθεραπείας: η οδήγηση της μοτοσικλέτας σου.
Το Shotgun 650 το είχαμε για λίγες μέρες στη διάθεσή μας, δεν καταφέραμε να το απολαύσουμε στο έπακρο λόγω καιρού και περιορισμένου χρόνου – αν και κάθε φορά που το καβαλούσαμε διαλέγαμε τον πιο μακρύ δρόμο είτε για να πάμε κάπου είτε για να επιστρέψουμε. Είναι μια μοτοσικλέτα που άρεσε σε φίλες και φίλους με ετερόκλητα γούστα, και σ’ αυτούς που αγαπάνε τα ξυραφένια super bikes ή τα υπερκυβισμένα naked καθώς και σ’ εκείνους που αγαπάνε τις ρετρό μοτοσικλέτες ή τα ογκώδη adventure bikes.
//Το Royal Enfield Shotgun 650 μας παραχώρησε για δοκιμή η Muvus.
Διαβάστε ακόμα: Ducati Desert X. Έρωτας με την πρώτη ματιά