H Trident 660 είναι μια απ’ τις καλύτερες επιλογές για σπορ οδήγηση.

Τρεις κύλινδροι, 660 κυβικά εκατοστά, 190 κιλά βάρος, 81 άλογα, χαμηλό ύψος σέλας, quickshifter, cruise control, γωνιακό ABS, νέος χάρτης Sport, αυτά είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της ανανεωμένης για το 2025, Triumph Trident 660. Τώρα που ενημερωθήκατε πάμε να οδηγήσουμε τη γυμνή μοτοσικλέτα της βρετανικής εταιρείας και να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

Η θέση οδήγησης είναι τυπική για naked μοτοσικλέτα, θα σκύψετε λίγο – ελάχιστα αν είστε και ψηλοί – προς τα εμπρός, τα πόδια σας θα είναι λίγο μαζεμένα χωρίς όμως να αισθάνεστε στριμωγμένοι ενώ η σέλα είναι αρκετά άνετη και ευρύχωρη έτσι ώστε να μην σας απασχολήσει σε μια ολιγόωρη βόλτα.

Γιατί η Trident 660 είναι μια απ’ τις καλύτερες επιλογές για σπορ οδήγηση σε γρήγορους έως πολύ γρήγορους ρυθμούς όπου και θα δώσει στον αναβάτη τη μέγιστη ευχαρίστηση. Είναι πραγματικά απολαυστική σε δρόμους γεμάτους στροφές και όταν βρίσκεται πλαγιασμένη μέσα σ’ αυτές σου εμπνέει εμπιστοσύνη για να πιέσεις περισσότερο.

H Trident 660 είναι μια ελαφρώς εξημερωμένη Street Triple 765.

Εύκολα θα παρασυρθείς, θα γεμίζεις τις ταχύτητες μέχρι τον κόφτη προκειμένου να ακούς το τρικύλινδρο μοτέρ να στριγγλίζει και κάπου εκεί ίσως αναλογιστείς το πόσο κοντά είναι η Trident 660 με την ακόμα πιο σπορ ξαδέλφη της, την Street Triple 765. Ναι, υπάρχει διαφορά και αν έχεις οδηγήσει και τις δυο θα γνωρίζεις ότι η Trident 660 δεν θα σου δώσει αυτή την αίσθηση που έχει μια σχεδόν αγωνιστική μοτοσικλέτα. Αλλά, σάμπως την έχεις ανάγκη;

Μόλις ανέβεις επάνω της και αρχίζεις να κινείσαι αλλάζοντας ταχύτητες σ’ αυτόν τον εξαιρετικό κινητήρα που μοιάζει να έχει ροπή παντού και ακούγεται υπέροχα.

Πληρότητα. Αυτή είναι η λέξη που ταιριάζει γάντι σ’ αυτή τη μοτοσικλέτα. Είναι μια πλήρης σπορ naked μοτοσικλέτα κι ας έχει ένα παρουσιαστικό που παντρεύει το μοντέρνο με το κλασικό κρύβοντας εν μέρει τον πραγματικό της χαρακτήρα. Κι όλα αυτά με 9.290 ευρώ.

Μόλις όμως ανέβεις επάνω της και αρχίζεις να κινείσαι αλλάζοντας ταχύτητες σ’ αυτόν τον εξαιρετικό κινητήρα που μοιάζει να έχει ροπή παντού και ακούγεται υπέροχα, θα καταλάβεις ότι ναι μεν μπορείς να τη χρησιμοποιείς καθημερινά χωρίς δράματα μες στους μποτιλιαρισμένους δρόμους της πόλης, όμως το πραγματικό πεδίο δράσης της είναι το στροφιλίκι και η γρήγορη οδήγηση.

Η θέση οδήγησης είναι τυπική για naked μοτοσικλέτα.

Όσο κι αν προσπάθησαν οι Βρετανοί να της δώσουν έναν all around χαρακτήρα η αλήθεια είναι ότι η Trident 660 είναι μια ελαφρώς εξημερωμένη Street Triple 765, τόσο όσο χρειάζεται για να μπορείς να την χρησιμοποιείς παντού χωρίς δεύτερες σκέψεις.

Αν έχετε ταξιδιωτικές βλέψεις θα ήταν καλύτερα να στρέψετε το βλέμμα σας στην sport touring αδελφή της, την Tiger Sport 660.

Τι δε μας άρεσε; Βρήκαμε το quickshifter κάποιες φορές απότομο, ειδικά στα ανεβάσματα. Το πίσω αμορτισέρ μας φάνηκε σκληρό μες στην πόλη, αν είχε ρυθμίσεις θα το είχαμε μαλακώσει, ο συνεπιβάτης δεν έχει από πού να κρατηθεί (υπάρχουν χειρολαβές στα αξεσουάρ) ενώ δεν υπάρχει τρόπος να απενεργοποιήσουμε το πίσω ABS, γιατί, ναι, το ξέρετε αν μας διαβάζετε, μας αρέσουν τα γλιστρήματα με το πίσω λάστιχο να αφήνει μαύρες γραμμές στην άσφαλτο.

Θα πρέπει να έχετε ως δεδομένο ότι θα τρώτε πολύ ξύλο απ’ τον αέρα.

Επίσης θα πρέπει να έχετε ως δεδομένο ότι θα τρώτε πολύ ξύλο απ’ τον αέρα, οπότε αν έχετε ταξιδιωτικές βλέψεις θα ήταν καλύτερα να στρέψετε το βλέμμα σας στην sport touring αδελφή της, την Tiger Sport 660 που θα σας προστατέψει απ’ τα στοιχεία της φύσης έχοντας και μια πιο όρθια θέση οδήγησης.

//Την Triumph Trident 660 μας παραχώρησε για δοκιμή η Triumph Motorcycles Greece.

 

Διαβάστε ακόμα: Suzuki GSX-S 1000, φτιαγμένη για να σου τονώνει τη διάθεση.

 

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top