Η φήμη της Rodial στο εξωτερικό, προηγείται αυτής που απέκτησε η Μαρία Χατζηστεφανή από την τηλεόραση.

Από την Μυτιλήνη και το σημειωματάριο με τις DIY συνταγές καλλυντικών της γιαγιάς της, στη σκληρή αρένα της corporate καριέρας και τη δημιουργία ενός υψηλής ποιότητας, παγκόσμιου (και στη χώρα μας πια) skincare brand:  H Μαρία Χατζηστεφανή συστήνει για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό την ενδιαφέρουσα εταιρεία καλλυντικών Rodial.

Η φήμη της Rodial στο εξωτερικό προηγείται αυτής που απέκτησε η Μαρία Χατζηστεφανή λόγω της πρόσφατης τηλεοπτικής της παρουσίας στη χώρα μας. Η πορεία της στη βιομηχανία καλλυντικών μετρά πολλά χιλιόμετρα στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου και ιδρύθηκε πριν από 25 χρόνια, σε άλλες ακόμα χώρες αλλά και στον κυβερνοχώρο. Μία πορεία μάλιστα που έχει στεφθεί με επιτυχία, κερδίζοντας πιστούς καταναλωτές σε αγορές που η προσφορά είναι τεράστια και ο ανταγωνισμός μεγάλος.

Το ερώτημα γιατί δεν επιδίωξε νωρίτερα μία πιο ισχυρή παρουσία στην Ελλάδα, είναι εύλογο. Το επιχειρηματικό παρελθόν της Μαρίας Χατζηστεφανή στον τραπεζικό-επενδυτικό τομέα δικαιολογεί τη στρατηγική επιλογής της να καθυστερήσει το λανσάρισμα του brand στη χώρα μας, αναμένοντας το βέλτιστο timing.

Μπορεί η εταιρεία να μην έχει ποντάρει ακόμα σε εξειδικευμένες ανδρικές σειρές, αλλά τα προϊόντα της στέκονται επάξια στο ανδρικό νεσεσέρ.

Τα προϊόντα της Rodial φιλοδοξούν να χαρίσουν ένα πιο λείο, σφριγηλό δέρμα και μια νεανικότερη όψη.

Στην ουσία: Αξίζουν τα προϊόντα αυτά για τον άνδρα; Η Μαρία Χατζηστεφανή δεν επαναπαύθηκε απλά σε ένα όραμα αναβίωσης παραδοσιακών συνταγών ομορφιάς πλαισιωμένες από ένα μοντέρνο περιτύλιγμα. Μαθημένη στην σκληρή δουλειά επένδυσε στην επιστημονικότητα και τη μελέτη γύρω από ενεργά συστατικά, που, όπως μου επεσήμανε, συγκεντρώνονται από κάθε γωνιά του πλανήτη και συμπυκνώνονται σε πολύ υψηλές δόσεις στα προϊόντα, τέτοιες που κάνουν τις φόρμουλές τους “αδύνατο να αντιγραφούν από τον ανταγωνισμό”.

Εκτός όμως από έρευνα και τεχνογνωσία υπάρχει και ισχυρό ένστικτο σχετικά με τις ανάγκες και προσδοκίες των αγοραστών. Γι’ αυτό και οι best seller κωδικοί, όπως οι Dragons’s Blood (!) και Snake σειρές, φέρουν αυτά τα τολμηρά ονόματα. Όχι μόνο υπόσχονται αντιληπτά αποτελέσματα ακόμη και από τις πρώτες τους εφαρμογές αλλά τηρούν σε μεγάλο βαθμό την υπόσχεσή τους. Έμεινα έκπληκτος όταν δοκίμασα μερικά από αυτά, καθώς αισθάνθηκα ότι μου χάρισαν ένα πιο λείο, σφριγηλό δέρμα στην αφή και μία νεανικότερη όψη.

Μπορεί η εταιρεία να μην έχει ποντάρει ακόμα σε εξειδικευμένες ανδρικές σειρές ή στρατηγικές επικοινωνίας αλλά μην πτοείστε αδέρφια -τα προϊόντα της στέκονται επάξια και στο ανδρικό νεσεσέρ. Δεν είναι λίγοι δε οι άρρενες φίλοι μου, που έχοντας προμηθευτεί τα προϊόντα της Rodial σε ταξίδια ή online, χαίρονται που θα τα βρίσκουν και σε ελληνικά καταστήματα.

 

Διαβάστε ακόμα: Περί αρώματος. Πίστη σε ένα brand ή εναλλαγές ανάλογα με τη διάθεση;

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top