«Μια από τις βίδες του Κίνσκι είναι να επιμένει να δείχνει πώς θα έπρεπε να εστιάζεται καθεμιά λήψη».

Μια από τις βίδες του Κίνσκι είναι να επιμένει να δείχνει πώς θα έπρεπε να εστιάζεται καθεμιά λήψη. Αυτό προκάλεσε μια φοβερή σκηνή με τον αρχικό χειριστή μηχανής λήψης, ο οποίος έφυγε αγριεμένος από την Ελμίνα. Ένας αντικαταστάτης, ο Βίκτωρ Ρεντζίτσκα, ήρθε βιαστικά από την Πράγα. Σταθερά καλοδιάθετος άνθρωπος, ο οποίος ξέρει με ακρίβεια πώς να αντιμετωπίζει τον αστέρα, πότε να είναι υποχωρητικός και πότε αμετακίνητος.

«Ε, Βίκτωρ», του φωνάζει ο Κίνσκι, «υπάρχει ακόμη χαρτί τουαλέτας στην Τσεχοσλοβακία; Ο Πολάνσκι μου έλεγε πως, στη Βαρσοβία…»
«Και βέβαια έχουμε χαρτί τουαλέτας».
«Εντάξει;» διακόπτει ο Βέρνερ. «Πάμε τώρα για γύρισμα;»
«Γι’ αυτό ήρθαμε εδώ χάμω», λέει ο Κίνσκι.

Ο μακιγιέρ πλησιάζει και του βάζει κι άλλο μαύρο χρώμα στο πρόσωπο. Στο μεταξύ, ο Βέρνερ οργανώνει τους κομπάρσους.
«Τώρα, κοιτάξτε όλοι προς τον άσπρο!» φωνάζει.
«Προς τον μαυρόασπρο», διορθώνει ο Κίνσκι. […]

 

Στην επόμενη σελίδα: «Οι αμαζόνες».

1 2 3 4 5

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top