8. Ferrari 250 GTO (1962-64)
Το ομορφότερο ίσως ημι-αγωνιστικό GT και σίγουρα το ακριβότερο συλλεκτικό «κομμάτι» σήμερα (με την ευκαιρία διαβάστε και αυτό). Παρά δε τους κανονισμούς της FIA που, για να «ομολογκαριστεί» ένα αυτοκίνητο για αγώνες GT του Gr. 3 της εποχής, απαιτούσαν να έχει κατασκευαστεί σε τουλάχιστον 100 αντίτυπα, η Ferrari κατασκεύασε μόνο 39 GTO, αριθμώντας τις όμως από το 1 έως το 100, «πηδώντας» νούμερα και τελικά ξεγελώντας τους επιθεωρητές της FIA. Τυπικά ιταλικά…
Στην επόμενη σελίδα: Η Peugeot 205 GTI 1.9.