Αυτή η μηχανή θα μυήσει τον νέο αναβάτη στα μυστικά της σπορ οδήγησης.

Φωτιά έχει πάρει η κατηγορία των 400 και πλέον κυβικών εκατοστών με πολλές επιλογές από διάφορες εταιρείες, και η Aprilia, βέβαια, δεν θα μπορούσε να μείνει απέξω. Πήρε λοιπόν το πετυχημένο της RS 660 και το ‘μίκρυνε’ κόβοντας 200 περίπου κυβικά, διατηρώντας τους δυο κυλίνδρους και την εξαιρετική λειτουργία ενός μηχανικού συνόλου που συναντήσαμε κι εμείς πριν δυο χρόνια στο Tuareg 660 της ίδιας εταιρείας.

Το RS 457 είναι ένα supersport τσέπης, ένας μικρός πύραυλος που θα ικανοποιήσει απόλυτα όσους αγαπούν αυτή την κατηγορία και θα μυήσει τον νέο αναβάτη στα μυστικά της σπορ οδήγησης. Το RS 457 έχει μια θέση οδήγησης ελάχιστα πιο άνετη από αυτήν ενός superbike, τα clipons βρίσκονται λίγο πιο πάνω απ’ την πανέμορφη τιμονόπλακα, ενώ τα μαρσπιέ θα πάνε τα πόδια σας πίσω και πάνω έτσι ώστε το σώμα να φορτίζει με το βάρος του τον μπροστινό τροχό.

Παρόλο το μικρό του βάρος, μόλις 175 κιλά, ο αναβάτης θα κουραστεί στα σταμάτα-ξεκίνα της πόλης.

Όποιος σκέφτεται να αγοράσει το RS 457 για να το χρησιμοποιεί στην πόλη θα πρέπει πρώτον να είναι κάτω από 1.80 μ.

Όποιος σκέφτεται να αγοράσει το RS 457 για να το χρησιμοποιεί στην πόλη θα πρέπει πρώτον να είναι κάτω από 1.80 μ. και δεύτερον να έχει υπόψη του ή της, ότι παρόλο το μικρό του βάρος, μόλις 175 κιλά, θα τον κουράζει στα σταμάτα-ξεκίνα και ύστερα από κανένα εικοσάλεπτο θα θέλει να σταματήσει για να ξεπιαστεί. Ξεχάστε επίσης και τις μετακινήσεις με συνεπιβάτη αφού ο τελευταίος θα σας ζητήσει πολύ γρήγορα να κατέβει μια και χώρος δεν υπάρχει αρκετός και οι αναρτήσεις είναι σκληρές, ξεκάθαρα προσανατολισμένες στην σπορ χρήση.

Πέρα λοιπόν από εκείνους οι οποίοι έχουν μάθει και συνηθίσει τις ‘σκυφτές’ μηχανές, υπάρχουν και τέτοιοι και καλά κάνουν, οι υπόλοιποι θα ευχαριστηθούν αυτή τη μοτοσικλέτα στις βόλτες, σε ορεινές διαδρομές, σε κλειστές και ανοιχτές στροφές ή σε μια πίστα – κρίμα, γιατί δεν υπήρχε χρόνος για να πάμε μια βόλτα σ’ αυτή των Μεγάρων, θα του ταίριαζε γάντι – όπου το RS 457 είναι απολαυστικό, ακλόνητο και σε κάνει να νιώθεις ένας μικρός θεός των MotoGP.

Θα ευχαριστηθείτε οδήγηση καθώς και θα μάθετε τα μυστικά της αν είστε ένας νεοεισερχόμενος αναβάτης στον κόσμο των 2 τροχών.

Μόλις τα φανάρια τελειώσουν, το supersport της Aprilia ανεβάζει πρόθυμα στροφές γεμίζοντας και τις αντίστοιχες ενδείξεις στην καλοσχεδιασμένη TFT οθόνη του.

Πράγματι, μόλις τα φανάρια τελειώσουν, το supersport της Aprilia ανεβάζει πρόθυμα στροφές γεμίζοντας και τις αντίστοιχες ενδείξεις στην καλοσχεδιασμένη TFT οθόνη του και σε προκαλεί να βρεις τα όρια του, δίνοντας σου την εντύπωση ότι πάει με μεγαλύτερες ταχύτητες από αυτές που βλέπεις κι ότι τα 47,6 άλογά του είναι αρκετά για να διασκεδάσεις, και να πάρεις το πολύτιμο απόσταγμα που σου δίνει μια μοτοσικλέτα με ιδιαίτερο χαρακτήρα. Και τολμώ να πω πως αυτή η μικρή (στο μάτι) Aprilia μου το έδωσε.

Με 7.199 ευρώ παίρνετε μια σπορ μοτοσικλέτα με τρεις χάρτες απόδοσης, ABS, traction control. Shifter δεν έχει αλλά μπαίνει ως έξτρα.

Ένα άλλο θετικό στοιχείο είναι η εμφάνισή της. Η Aprilia τραβάει τα βλέμματα στα φανάρια, τα τραβάει και σταματημένη, ειδικά σ’ αυτούς τους χρωματισμούς που είχε το μοντέλο της δοκιμής, το ‘Racing Stripes’. Και δεν φαίνεται φτηνή. Κάθε άλλο, την παρατηρείς, όλα μοιάζουν ότι θα αντέξουν τη φθορά του χρόνου, είναι μια ποιοτική πρόταση σ’ αυτή την κατηγορία, σίγουρα όχι η οικονομικότερη αλλά σχεδιαστικά η πιο ξεχωριστή. Με 7.199 ευρώ παίρνετε μια σπορ μοτοσικλέτα με τρεις χάρτες απόδοσης, ABS, traction control. Shifter δεν έχει αλλά μπαίνει ως έξτρα, άψογα στημένη, για να ευχαριστηθείτε οδήγηση καθώς και να μάθετε τα μυστικά της αν είστε ένας νεοεισερχόμενος αναβάτης στον κόσμο των 2 τροχών.

//Την Aprilia RS 457 μας παραχώρησε για δοκιμή η Armakolas Moto και η Aprilia Hellas.

 

Διαβάστε ακόμα: Triumph Scrambler 1200 Χ. Ένα δυνατό και παιχνιδιάρικο Scrambler.

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top