Διαθέτει σφιχτές αλλά με γενναιόδωρες διαδρομές αναρτήσεις, 240mm μπρος-πίσω, και μεγάλο τιμόνι που σου δίνει καλό μοχλό.

Ανεβαίνεις στην Tuareg 660, πιάνεις το τιμόνι, ξεκινάς και στο μυαλό σου καρφώνεται ήδη η επιθυμία να μη μείνεις μόνο στην άσφαλτο. Μα, έτσι δεν πρέπει να είναι μια adventure μοτοσυκλέτα; Να σε ωθεί στην περιπέτεια; Στην Aprilia μελέτησαν καλά τον ανταγωνισμό  και μας έδωσαν έναν αυθεντικό εκπρόσωπο της κατηγορίας.

Οι στατιστικές λένε πως οι περισσότεροι αναβάτες αυτού του είδους των μοτοσυκλετών θα χρησιμοποιήσουν τον περισσότερο εάν όχι όλο τον χρόνο που θα περάσουν με την μηχανή τους, στην άσφαλτο. Εάν είστε ένας από αυτούς και επιλέξετε την Tuareg 660 είμαι σχεδόν βέβαιος ότι θα αλλάξετε γνώμη.

Αυτό που ενδέχεται να σας κουράσει είναι η σέλα.

Αυτής της μοτοσυκλέτας δεν της αρκεί μια καθημερινή βόλτα, σου ζητάει να την πας όπου αντέχεις και θα σ’ ανταμείψει.

Η μοτοσυκλέτα σε παρακαλάει να παίξεις μαζί της σε όλα τα εδάφη. Δεν της αρκεί μια καθημερινή βόλτα, σου ζητάει να την πας όπου αντέχεις και θα σ’ ανταμείψει με τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα της.

Είχα καιρό να ανέβω σε μια τέτοια μηχανή και να αισθανθώ την ανάγκη να βρω έστω κι ένα μικρό κομμάτι με χωματόδρομο για να σηκωθώ όρθιος στα μαρσπιέ και να αρχίσω να ντριφτάρω το πίσω λάστιχο σε κάθε ευκαιρία. Είχα καιρό να βγω από ένα τέτοιο κομμάτι και να θέλω να συνεχίσω στην άσφαλτο μπαίνοντας σε μια κλειστή στροφή γλιστρώντας το πίσω μέρος όπως θα το έκανα με ένα super motard.

Κι όλα αυτά χωρίς δράματα, με απόλυτο έλεγχο χάρις στο εξαιρετικό στήσιμο της Tuareg 660, τις σφιχτές αλλά με γενναιόδωρες διαδρομές αναρτήσεις, 240mm μπρος-πίσω είναι αυτά, το μεγάλο τιμόνι που σου δίνει καλό μοχλό και μια θέση οδήγησης που σε προδιαθέτει για πολεμικές καταστάσεις.

Όσο για τον κινητήρα, δε θα σας ενθουσιάσει με τη ροπή του στις χαμηλές αλλά δε θα σας προβληματίσει κιόλας εκτός κι αν οι ικανότητές σας στην εκτός δρόμου οδήγηση ξεπερνάνε τον μέσο όρο και τα θέλετε όλα δικά σας! Γιατί εντός, στον δρόμο, θα συναντήσετε το άλλο πρόσωπο της Aprilia, εκείνο που προδίδει τη συγγένειά της με τα άλλα δυο μοντέλα Tuono 660 και RS660 που φορούν τον ίδιο σχεδόν κινητήρα.

Ο κινητήρας, δε θα σας ενθουσιάσει με τη ροπή του στις χαμηλές αλλά δε θα σας προβληματίσει κιόλας.

Η ψηλή Tuareg 660 θα ξαπλώσει εύκολα στη στροφή, θα κουνήσει λίγο το τιμόνι της αν την πιέσετε στην έξοδο, θα σας αφήσει να της πιείτε το αίμα μέχρι την επόμενη καμπή γεμίζοντας με στριτάδικη μελωδία τ’ αυτιά σας και θα σας κάνει να ξεχάσετε ότι βρίσκεστε πάνω σε μια μοτοσυκλέτα διπλής χρήσης. Τα εξαιρετικά φρένα θα συμπιέσουν το πιρούνι χωρίς όμως να σας τρομάξουν ενώ τα περιθώρια κλήσης θα σας αφήσουν να παίξετε χωρίς άγχος.

Η Tuareg 660 είναι αυτό ακριβώς που θα ζητήσει ο συνειδητοποιημένος αγοραστής: Μια αυθεντική μοτοσυκλέτα διπλής χρήσης.

Αυτό που με κούρασε ήταν η σέλα μετά από τρεις ώρες οδήγηση, με τα μαλακά μου μόρια να παραπονιούνται και η ζελατίνα του φαίρινγκ που σε ανοιχτό δρόμο και σε ταξίδι δεν θα ήταν πιστεύω αρκετή για τα 182 μου εκατοστά.

Η ψηλή Tuareg 660 θα ξαπλώσει εύκολα στη στροφή.

Ώρες ώρες μου ήταν δύσκολο να πιστέψω ότι η Tuareg 660 έχει μόνο 660 κυβικά αλλά και 80 ολόκληρα άλογα. Όχι πολλά χρόνια πριν οδηγούσαμε μοτοσυκλέτες με τα ίδια κυβικά και τη σχεδόν μισή ισχύ χωρίς επιλογές απόδοσης του κινητήρα, η Aprilia έχει τέσσερις, traction control, ρυθμιζόμενο ABS και πολύχρωμη οθόνη υψηλής ευκρίνειας. Σε μια κατηγορία που βρίθει πλέον επιλογών η Tuareg 660 είναι αυτό ακριβώς που θα ζητήσει ο συνειδητοποιημένος αγοραστής: Μια αυθεντική μοτοσυκλέτα διπλής χρήσης.

 

//Την Aprilia Tuareg 660 μας παραχώρησε για δοκιμή η Armakolas Moto και η Piaggio Hellas.

 

Διαβάστε ακόμα: Το «μικρό» KTM 390 Adventure. Ό,τι πρέπει για αστική περιπέτεια.

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top