Βρουμ-βρουμ... Έρχεται μέσα τον Ιούνιο!

Βρουμ-βρουμ… Έρχεται μέσα στον Ιούνιο!

To 2015 o οίκος του περιώνυμου Ιταλού σχεδιαστή κλείνει σαράντα χρόνια ζωής. Ένας άλλος οίκος, αυτός των μυθικών δίτροχων της Piaggio, υπεραιωνόβιος, κλείνει τα 130. Δύο εμβληματικά ιταλικά brands έχουν συμβολικά γενέθλια την ίδια χρονιά. Υπάρχει καλύτερος τρόπος από το να τα γιορτάσουν μαζί;

Κάπως έτσι προέκυψε και η νέα, συλλεκτική Vespa 946 δια χειρός Giorgio Armani. Με βασικό χρώμα ένα ιδιαίτερο μεταλλικό ανθρακί και βαθυπράσινες λεπτομέρειες (που διακρίνονται μόνο κάτω από συγκεκριμένο φωτισμό τη νύχτα), κατ’ αρχάς ξεχωρίζει από του στυλ της! Από μόνο του το μοντέλο 946 έχει νοσταλγικά σημαινόμενα, μιας και η αριθμολογική κατάληξή του προέρχεται από τη χρονιά που το θρυλικό σκούτερ είδε το φως του εργοστασίου -το μακρινό 1946, σε μια επίμονη, παρότι ρημαγμένη, μεταπολεμική Ιταλία.

image (1)

Τα αναγνωρίσιμα φτερά του Εmporio Armani πάνω από το φανάρι | Ο Ρομπέρτο Κολανίνο, πρόεδρος της Piaggio και ο διάσημος σχεδιαστής στη σημερινή παρουσίαση.

Από μόνο του το μοντέλο 946 έχει νοσταλγικά σημαινόμενα -το μακρινό 1946, όταν και είδε το φως του εργοστασίου σε μια επίμονη, παρότι ρημαγμένη, μεταπολεμική Ιταλία. Τώρα, πλέον, με την παρέμβαση του Armani αποκτά μια ακόμη πιο συμβολική αξία.

Τώρα, πλέον, με την παρέμβαση του Armani αποκτά μια ακόμη πιο συμβολική αξία, δεχόμενη τις παρεμβάσεις του, ενώ διατηρεί το retrophiliac χαρακτήρα της. Τα μεταλλικά μέρη της θα είναι είναι γαλβανισμένα, προσφέροντας ένα υπέρκομψο opaque (βλ. “θαμπό”, ματ) εφέ, η επιγραφή Εmporio Armani θα διακρίνεται στο πλάι, ενός το logo του θα βρίσκεται πάνω από το μπροστινό φανάρι. Το φινίρισμα των θέσεων θα είναι από καφέ δέρμα, ενώ θα συνοδεύεται και από μια σειρά high-end αξεσουάρ (γάντια, κράνος κ.ο.κ.)

EA VESPA 946_3 Front_mediagallery-articleΤι έμεινε; Α, ναι φυσικά, τα τεχνικά χαρακτηριστικά: Βλέπετε δεν θα είναι μόνο συνώνυμο του στυλ, αλλά και της τεχνολογίας. Τετράχρονος κινητήρας με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου, ιδανικός για την κίνηση στις πόλεις, σχεδιασμένος για μάξιμουμ απόδοση καυσίμου και μίνιμουμ εκπομπές ρύπων. Το διπλό δισκόφρενο 220 χιλιοστών, το σύστημα πέδησης ABS δύο καναλιών και οι μεγάλοι τροχοί 12 ιντσών θα προσφέρουν, τέλος, μέγιστη ασφάλεια οδηγικής συμπεριφοράς. Οπότε, πόπολο της Vespa τι μένει; Αβάντι!

Διαβάστε ακόμη: Vespa σαν άλλοτε…

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top