Αστέρας Βουλιαγμένης και Μουσείο Αυτοκινήτου: Μια «ιστορική» συνεργασία

Δύο ονόματα που συνοδεύονται το καθένα από τη δική του ιστορία συνεργάζονται αρμονικά μέσα στο ιδανικότερο περιβάλλον διακριτικής πολυτέλειας.

 
Astir classics geniki

Ο Αστέρας Βουλιαγμένης εγκαινιάζει τη συνεργασία του με το Μουσείο Αυτοκινήτου, φιλοξενώντας τα δυο πρώτα από μια σειρά επιλεγμένων ιστορικών αυτοκίνητων. (Ρhoto credit: Κώστας Δημητρέλης).

Ο Αστέρας Βουλιαγμένης, το ξενοδοχειακό συγκρότημα του Λαιμού της Βουλιαγμένης, της αθηναϊκής Ριβιέρας, ήδη φιλοξενεί επιλεγμένα «κομμάτια» του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου, του μόνου μέρους στην Ελλάδα όπου μπορεί κάποιος να θαυμάσει αριστουργήματα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Η αρχή γίνεται με δύο αυτοκίνητα: ένα στην είσοδο του συγκροτήματος και ένα έξω από το αριστοκρατικό «Αρίων».

Στην κεντρική είσοδο λοιπόν, μπορεί κάποιος να θαυμάσει ένα σπάνιο αυτοκίνητο: ένα από τα 75 Reliant Sabre Coupé που κατασκευάστηκαν μεταξύ 1961 και 1963, προϊόν συνεργασίας της βρετανικής Reliant (πιο γνωστής από τα τρίτροχα Robin) με την ισραηλινή Autocars, η οποία συναρμολογούσε μοντέλα άλλων κατασκευαστών στη Χάιφα και είχε επίσης συνεργαστεί και με την ελληνική Attica.

Πλησιάζοντας στον «Αρίωνα», το μάτι πέφτει αμέσως σ’ ένα κοκκινόμαυρο Panther Lima, ένα νεότερο απ’ ό,τι δείχνει βρετανικό roadster του 1978, το οποίο θυμίζει τις μεταπολεμικές Allard και τα γνωστότερα Morgan.

 

Astir classics Reliant Sabre Six

Το Sabre είναι αποτέλεσμα συνεργασίας της βρετανικής Reliant, γνωστής από τα ανεκδιήγητα τρίτροχα Robin, με την ισραηλινή Autocars, γνωστής και από τη συνεργασία της με την ελληνική Attica. (Ρhoto credit: Κώστας Δημητρέλης).

To Sabre Six είναι εξέλιξη του Sabre Four με τον ασθματικό κινητήρα 1.7, μόλις 73 ίππων, από Ford Consul. Ευτυχώς, το Four γρήγορα απέκτησε τον ισχυρότερο 6κύλινδρο 2.6 από Ford Zodiac που απέδιδε 109 ίππους και χάριζε στο ελαφρύ, λόγω πολυεστερικού αμαξώματος, Sabre Six τελική ταχύτητα 180 km/h. Το συγκεκριμένο Six αποκτήθηκε από το Μουσείο Αυτοκινήτου μέσω πλειστηριασμού στη Μ. Βρετανία.

Πλησιάζοντας στον «Αρίωνα», το μάτι πέφτει αμέσως σ’ ένα κοκκινόμαυρο Panther Lima, ένα νεότερο απ’ ό,τι δείχνει βρετανικό roadster του 1978, το οποίο θυμίζει τις μεταπολεμικές Allard και τα γνωστότερα Morgan. H βρετανική Panther Westwinds, η οποία ιδρύθηκε από τον σχεδιαστή μόδας Robert Jankel το 1972, ειδικευόταν άλλωστε σε τέτοιου τύπου αυτοκίνητα με ρετρό στυλ

Το Lima έχει αμάξωμα από fiberglass και έναν 4κύλινδρο κινητήρα 2.2 108 ίππων από το σύγχρονό του Vauxhall Magnum. Ένα χρόνο αργότερα, το 1979, παρουσιάστηκε κι ένα Lima Turbo με 178 ίππους. Σχεδόν 900 (897) Lima παράχθηκαν μεταξύ 1976 και 1982, προτού αντικατασταθούν από τα Kallista. Η δε εταιρεία πέρασε το 1980 σε κορεατικά χέρια, μεταξύ των οποίων η SsangYong, από την οποία την αγόρασε ξανά ο Jankel το 2001. Ο ιδρυτής της έφυγε από τη ζωή το 2005 προτού προλάβει να λανσάρει το επόμενό του μοντέλο. Και αυτό το «κομμάτι» αποκτήθηκε από το Μουσείο Αυτοκινήτου, μέσω πλειστηριασμού στη Μ. Βρετανία.

Astir classics Panther Lima

Το Panther Lima είναι ένα νεότερο απ’ ό,τι δείχνει βρετανικό ρετρό roadster του 1978. (Ρhoto credit: Κώστας Δημητρέλης).

Διαβάστε ακόμα: Porsche Mission E: τρέμε Tesla!

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Πιο δημοφιλή

Ο περίφημος Christakis πέθανε πριν λίγες ημέρες, αφήνοντας πίσω του μια σημαντική κληρονομιά, σε πάνω από έναν αιώνα ζωής. Οι διάσημοι πελάτες του ξεκινούσαν από τον «εθνάρχη» Κωνσταντίνο Καραμανλή και έφταναν ως τον Σάκη Ρουβά. Τα εγγόνια του, Χρήστος και Αντώνης, που συνεχίζουν τη σπουδαία παράδοση, αποχαιρετούν τον παππού τους μέσω του Andro.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Αφεθείτε στον μυστικισμό και το ακραιφνές στυλ που προσφέρει αυτή τη θαυμαστή μονοχρωμία. Διότι το μαύρο είναι πρακτικό, διαχρονικό και δεν πρόκειται ποτέ να σας διαψεύσει.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Διατηρεί (δονκιχωτικά) ένα από τα τελευταία παραδοσιακά μαγαζιά στο Μοναστηράκι. Τον επισκεφτήκαμε και τον φωτογραφίσαμε αποκλειστικά. Ένας ιδιοσυγκρασιακός έμπορος παλαιών κοσμημάτων και έργων τέχνης αποκωδικοποιεί -και τεκμηριώνει- το στυλ του.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Οπως η καλή αρχιτεκτονική δεν ορίζεται από ανούσιες πρωτοτυπίες, αλλά βιώνει τη σιγουριά της διαχρονικότητας, έτσι και ο σχεδιασμός ενός bespoke κοστουμιού σημαίνει προσήλωση στην αισθητική και την εξατομικευμένη εμπειρία. Γράφει ο αρχιτέκτων Νικόλας Μπαρελιέ.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή
Button to top

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Andro