Τι συμβαίνει όταν μια από τις πλέον παλιές ωρολογοποιίες της Ελβετίας αποφασίζει να φτιάξει το πιο ακριβό δίτροχο του πλανήτη; Η Bucherer Harley-Davidson Blue Edition είναι η απάντηση. (Φωτογραφίες: Bucherer)

Δεν ανήκει στην κατηγορία «μια ακόμα μηχανή». Από τις αρχές του 20ου αιώνα που έκανε την εμφάνισή της στους δρόμους της Αμερικής -και στη συνέχεια όλου του κόσμου- η Harley-Davidson έγινε το σύμβολο του ελεύθερου τρόπου ζωής, της ανεμελιάς και της αντίδρασης. Ενώ μετατράπηκε σε όνειρο εκατομμυρίων οπαδών των δύο τροχών και γνώρισε ακόμα περισσότερες δόξες μέσα από μερικά εντυπωσιακά -και ακραία αρκετές φορές- projects.

Ωστόσο το πιο ακραίο project που φέρει στην ταμπέλα του την ονομασία Harley-Davidson ήρθε από εκεί που δεν το περίμενε κανείς: από την Bucherer. Για όποιον δεν γνωρίζει η Bucherer είναι μια από τις πλέον παλιές ωρολογοποιίες της Ελβετίας, που φημίζεται για τις luxury δημιουργίες της. Όμως αυτή τη φορά αποφάσισε να δοκιμάσει κάτι διαφορετικό και το αποτέλεσμα είναι σίγουρα εντυπωσιακό – αλλά και πολύ τρελό.

Η Harley-Davidson Blue Edition χρειάστηκε 2.500 ώρες για να κατασκευαστεί και κοστίζει 1.5 εκ. ευρώ.

Η Bucherer συνεργάστηκε με την -γνωστή για τις custom δημιουργίες της-Bündnerbike, βασίστηκαν στον σκελετό της Harley-Davidson Softail Slim S και «γέννησαν» την Harley-Davidson Blue Edition. Για να ξέρεις τα πάντα πάνω στη μηχανή αυτή είναι ολοκαίνουργια και φυσικά custom (από το κάθισμα μέχρι τις ζάντες), ότι τρέλα περνούσε από το μυαλό τους την έκαναν πραγματικότητα (επιχρυσωμένες βίδες, χρηματοκιβώτια στο ρεζερβουάρ κ.ο.κ.), ενώ για κερασάκι στην τούρτα στόλισαν τη μηχανή με 360 διαμάντια.

Ότι τρέλα περνούσε από το μυαλό τους την έκαναν πραγματικότητα: επιχρυσωμένες βίδες, χρηματοκιβώτια στο ρεζερβουάρ και 360 διαμάντια για ντεκόρ.

Άρα μόνο εντύπωση δεν προκαλεί ότι η Harley-Davidson Blue Edition χρειάστηκε 2.500 ώρες για να κατασκευαστεί και κοστίζει 1.5 εκ. ευρώ, δηλαδή είναι η πιο ακριβή μηχανή που υπάρχει αυτή τη στιγμή στον κόσμο. Βέβαια κανείς ακόμα δεν ξέρει αν η Bucherer θα τη βγάλει προς πώληση – κι αν το κάνεις, το ερώτημα είναι ποιος θα την αποκτήσει. Όμως τον στόχο του τον πέτυχε το Ελβετικό brand: κατάφερε να τραβήξει πάνω του τα φώτα της δημοσιότητας. Κόστισε λίγο παραπάνω βέβαια η διαφήμιση, αλλά δεν φαίνεται να το μετανιώνει.

 

Διαβάστε ακόμα: Honda Monkey 2018, το Ζετάκι επιστρέφει

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top