Υπάρχουν σχέδια σε μαγιό που είναι δημοκρατικά. Κι αυτό μπορείς να το καταλάβεις ακόμα κι αν τα μοντέλα που το φοράνε έχουν κοιλιακούς ξυράφι. Αν μάλιστα κάνεις τη σωστή σύνδεση σχεδίου και σωματότυπου, κατορθώνεις να διαλέξεις τα πιο πετυχημένα δώρα για μία γυναίκα. Αυτή η δεξιότητα αξίζει προσοχής γιατί χαίρει πολλών ανταμοιβών -όλοι καταλαβαίνουμε τι σημαίνει αυτό- και ένα τέτοιο δώρο δεν είναι απλά ένα μαγιό αλλά μία όμορφη αυτοεικόνα. Αυτό είναι το πρώτο συμπέρασμα από το ταξίδι μου στη Βερόνα για το andro.gr, με αφορμή το Calzedonia Summer Show, όπου επιδείχθηκαν οι συλλογές μαγιό για το καλοκαίρι του 2018.
Το δεύτερο συμπέρασμα είναι πως η Βερόνα είναι μία όμορφη πόλη. Αν και είμαι φαν του πάθους, της υπερβολής και της πολυπλοκότητας -από κάθε άποψη- του Νότου, στους πρόποδες των Άλπεων οι πόλεις κερδίζουν την προσοχή, γιατί είναι εξαιρετικά συντηρημένες. Η Παλιά Πόλη έχει επικαιροποιηθεί ώστε να είναι η καρδιά της σύγχρονης αστικής ζωής. Δεν υπάρχουν κτίρια κατάλληλα για την μπιενάλε αυθαιρέτων. Το ποτάμι, ανάμεσα στα κίτρινα και κεραμιδί σπίτια με τα σκαλιστά κασώματα, προσθέτει μυστήριο και ποίηση. Στον κεντρικό εμπορικό δρόμο συνυπάρχουν οι μπουτίκ της Gucci και των Dolce Gabanna με το Zara και το Stradivarius. Φυσικά η Calzedonia, η Intimissimi και η Tezenis είναι πανταχού παρούσες, αφού τα HQ τους βρίσκονται στη Βερόνα. Το όνομα του ιδρυτή τους, Sandro Veronesi, δημιουργεί αυτόματα συνειρμούς για την πορεία του αστικού γίγνεσθαι σε σχέση με αυτούς τους κολοσσούς της μόδας.
Η Βερόνα είναι η πόλη του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας. Γι’ αυτό και ένα από τα διασημότερα αξιοθέατα είναι το σπίτι της Ιουλιέτας, όχι και τόσο ρομαντικό εξαιτίας των χιλιάδων τουριστών -τρία πιτσιρίκια παρίσταναν την Ιουλιέτα στο θρυλικό μπαλκόνι της, κατά τη διάρκεια της επίσκεψής μου- και των χιλιάδων μηνυμάτων αγάπης γραμμένα στους λερωμένους τοίχους, ακόμα και πάνω σε κολλημένες σερβιέτες. Ωστόσο τα υγρά δρομάκια, οι κρυφές, εσωτερικές αυλές πίσω από τις βαριές πόρτες και τις προσόψεις και οι κατάφυτοι λόφοι με τα κυπαρίσσια μέσα στην πόλη, πείθουν πως εδώ κάποτε περπάτησαν πραγματικά οι Σαιξπηρικοί ερωτευμένοι.
Άλλο ένα σημείο έκπληξη είναι ακριβώς αυτό. Η Βερόνα δε φωνάζει τουριστικά συνθήματα για τον Σαίξπηρ. Έχει τη δική της ιστορία, αυτή που εξάλλου τράβηξε και τον ίδιο τον Σαίξπηρ. Στους δρόμους της είναι τα αγάλματα του Δάντη και του Γκαριμπάλντι που θα προσέξεις, κοντά σε εκκλησίες, μοναστήρια, κάστρα και φυσικά την κεντρική της αρένα, ανοιχτή για παραστάσεις όπερας.
Πριν περπατήσουμε την πόλη, εκατοντάδες fashion bloggers και fashion editors από την Ιταλία, την Ισπανία, την Ελλάδα, την Πολωνία και τη Γερμανία, μεταξύ άλλων βρέθηκαν στα HQ της Calzedonia για να πάρουμε μία πρώτη εικόνα από τις συλλογές στην fashion gallery. Οι τάσεις είναι οι γνωστές. Μαρινιέρες, ναυτικό look, εξωτικά prints, aloha vibes, άρωμα καραϊβικής, florals και μονοχρωμίες.
Πάμε τώρα στα διαφορετικά και καινοτόμα. Η Calzedonia λανσάρει φέτος για πρώτη φορά το βελούδο, το must υλικό της χειμερινής σεζόν στο ρούχο, στα μαγιό. Η ροζ και σκούρα μπλε προθήκη ξετρέλανε τις instagramers του event.
Επίσης η πρώτη beachwear Special Edition παρουσιάστηκε για να γίνει η χαρά των αντρών. Η συλλογή περιλαμβάνει 5 πολύ σέξι μπικίνι και 3 luxe ολόσωμα που μπορούν να φορεθούν και ως outerwear συνδυασμένα με φετιχιστικά κοσμήματα και ψηλοτάκουνα ή μπότες. Επί το ρεαλιστικότερον, στην τελευταία αίθουσα της Fashion Gallery, η Clazedonia παρουσίασε όλα τα χρώματα και τα σχέδια σε μπικίνι για να φτιάξεις το σωστό σετ ανάλογα με κάθε σωματότυπο. Ήταν ξεκάθαρα μία παρουσίαση for dummies -γι’ αυτό και προσωπικά την εκτίμησα ιδιαίτερα- που σε παίρνει από το χέρι για να μάθεις τι κάνει push up, τι προσθέτει όγκο, τι αφαιρεί, τι καλύπτει, τι αναδεικνύει. Βολάν, 80’s κοψίματα, χιαστί ψηλόμεσα και brazilians, καθένα απέκτησε το δικό του manual.
Την ώρα του show όλα αυτά έγιναν ξεκάθαρα με άλλον τρόπο. Εμπνευσμένο από τη σύγχρονη εποχή, τους Ιταλούς, διεθνείς celebrities και social media influencers, το show στηρίχθηκε στο trend του unboxing. Το μαγικό κουτί της Calzedonia τοποθετήθηκε στο κέντρο του catwalk. Από αυτό έβγαιναν μοντέλα σαν θέες και μυώδεις αλλά όχι φουσκωτοί χορευτές που μας έκαναν να πιστεύουμε πως κάπου στον πλανήτη υπάρχει μία παράδοξη φωλιά στην οποία η ευγονική κάνει θαύματα. Η upbeat μουσική συνδυάστηκε άψογα με ένα laser show, νέον φώτα και καπνούς σε ένα φουτουριστικό pop σκηνικό. Τόσο καλά σχεδιασμένο και εκτελεσμένο, ώστε τα 26 λεπτά που διήρκεσε να μοιάζουν με 5’.
Μετά το wow του show η μέρα προχώρησε προς το φινάλε της, με socializing και άφθονο καλό φαγητό. Και μερικές σκέψεις για την παγκόσμια κοινότητα της μόδας. Στα 90’s για τις μοδάτες το καλό, επώνυμο ρούχο αποτελούσε μία εκδήλωση πίστης στο στυλ της Kate Moss. Τα 00’s έφεραν το υβριδικό στυλ που luxury branded ενώνει τις δυνάμεις του με mass market statement pieces για ένα μεταβαλλόμενο all day look. Σήμερα το νόημα βρίσκεται στη συσσώρευση και την υπερβολή. Τροπικά φύλλα γίνονται γυαλιστερά σκουλαρίκια διακοσμημένα με ροζ πετράδια και γαλάζιες φούντες. Τα μπεζ και τζην σορτς φοριούνται με λεπτά μαύρα καλσόν. Τα λεπτά 12ποντα τακούνια εξαπολύουν ανενδοίαστα ταξιδιωτικές επιθέσεις στα καλντερίμια της Βερόνας. Σκέφτομαι πως όλα αυτά τα κομμάτια θα πεταχτούν στο τέλος της σεζόν για να τα διαδεχτούν άλλα, από τις συλλογές του 2019. Μέχρι τότε όμως κάνω μία αναδρομή στα μαγιό της Calzedonia που όπου να ναι, προσγειώνονται σε δόσεις στα ελληνικά καταστήματα, κάνοντας την ατμόσφαιρα να μυρίσει καλοκαίρι και σεξαπίλ.
Διαβάστε ακόμα: Σε τι διαφέρουν δανδισμός και κομψότητα