Μια μηχανή με φουτουριστικό design, μαζεμένες διαστάσεις, σπορ θέση οδήγησης και σπορ διαθέσεις.

Ας πούμε ότι είσαι ένας από αυτούς που βλέπουν τις naked μοτοσικλέτες μεσαίου ή μεγάλου κυβισμού στα φανάρια, στα πεζοδρόμια, στις βιτρίνες και θες μια. Και δυο, και τρεις αλλά δεν σου περισσεύουν. Κι έπειτα ψάχνεις, κοιτάς στις μικρότερες κατηγορίες. Και ψάχνεις. Και πέφτεις πάνω σ’ αυτήν. Την CFMOTO 450NK. Με φουτουριστικό design, σε κάποιους μπορεί να μην αρέσει σ’ άλλους πάλι μπορεί να τους κάνει «κλικ», μαζεμένες διαστάσεις, σπορ θέση οδήγησης και σπορ διαθέσεις. Και πώς θα καταλάβεις ότι αυτή κάνει για σένα;

Πρώτα απ’ όλα με κάτι παραπάνω από 5,5 χιλ. ευρώ παίρνεις μοτοσικλέτα 450 κυβικών εκατοστών, δικύλινδρη, με 46 άλογα και 4 κιλά ροπής, μ’ ένα σωστά κλιμακωμένο αλλά κάπως σκληρό κιβώτιο ταχυτήτων, σφιχτές, μα καλορυθμισμένες αναρτήσεις και αντεστραμμένο μπροστινό, TFT οθόνη με πολλές πληροφορίες και κάπως μικρή γραμματοσειρά στις επιμέρους ενδείξεις, traction control που απενεργοποιείται και ABS. Και, το βασικότερο όλων, φίλε μου, φίλη μου: Ήχο! Αυτή η μοτοσικλέτα πρέπει να μελετηθεί από όλους τους ανταγωνιστές της, γιατί μόλις ανέβεις επάνω της και πατήσεις το κουμπί της μίζας δεν θα πιστεύεις ότι φοράει την κανονική της εξάτμιση κι ότι περνάει με επιτυχία τα νόμιμα όρια ήχου. Στα πρώτα μέτρα θα γκαζώνεις για να την ακούς, κι έπειτα όταν θα κινείσαι θα απολαμβάνεις και τα σκασίματα τα οποία θα σε συνοδεύουν.

H CFMOTO 450NK χώνεται παντού, χωράει παντού κι έχει όσο γκάζι χρειάζεται για να κινείσαι σβέλτα.

Στις ανοιχτές στροφές βέβαια έχεις την αίσθηση ότι βρίσκεσαι πάνω σε μια ελαφριά κατασκευή κι αυτό σου προκαλεί μια μικρή ανασφάλεια. Ας μην τα θέλουμε κι όλα δικά μας.

Σπορ λοιπόν και naked, και πάμε βόλτα πρώτα στην πόλη όπου δε θα κυνηγάς αλλά θα σε κυνηγάνε παπιά, σκούτερ και ηλεκτρικά πατίνια, και δε θα σε φτάνουν. H CFMOTO 450NK χώνεται παντού, χωράει παντού κι έχει όσο γκάζι χρειάζεται για να κινείσαι σβέλτα και να μην σκέφτεσαι τι θα συναντήσεις μπροστά σου. Θα φτάσεις στον προορισμό σου χωρίς δράματα – με λίγα βηξίματα απ’ τον όχι και τόσο καλό ψεκασμό – κεφάτος, κεφάτη, αλλά το πιο πιθανό χωρίς συνεπιβάτη αφού ο τελευταίος δύσκολα θα χωρέσει στο πίσω σελάκι που μοιάζει να ναι εκεί, απλώς για να ναι. Κι αν χωρέσει θα ταλαιπωρηθεί από το σκληρό setup των αναρτήσεων που είναι ρυθμισμένες για ενθουσιώδη οδήγηση.

Πάμε βόλτα και στην αγαπημένη σου διαδρομή, κι ετοιμάσου να μπαίνεις όπως έρχεσαι στις στροφές, να πέφτεις χωρίς καμία προσπάθεια στο εσωτερικό τους και να βγαίνεις χουφτώνοντας το γκάζι, με τον ήχο απ’ τον κινητήρα να ουρλιάζει και εσύ να συνεχίζεις να απορείς: μα πώς γίνεται να τα κάνει όλα αυτά μια naked μοτοσικλέτα με μόλις 450 κυβικά;

H CFMOTO 450NK είναι μια μοτοσικλέτα που θα μυήσει έναν άπειρο οδηγό στην σπορ οδήγηση.

H CFMOTO 450NK είναι μια μοτοσικλέτα που θα διασκεδάσει τον έμπειρο με τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα της.

Στις ανοιχτές στροφές βέβαια έχεις την αίσθηση ότι βρίσκεσαι πάνω σε μια ελαφριά κατασκευή κι αυτό σου προκαλεί μια μικρή ανασφάλεια. Ας μην τα θέλουμε κι όλα δικά μας. Επίσης αν το ύψος σας είναι πάνω από 1.75 ίσως να μην την βολευτείτε και τόσο. Προσωπικά, με τα 182 εκατοστά μου, τα πόδια μου έβρισκαν στα ‘νεύρα’ του ρεζερβουάρ, κάτι που με έκανε να αισθάνομαι σχετικά στριμωγμένος.

H CFMOTO 450NK είναι μια μοτοσικλέτα που θα μυήσει έναν άπειρο οδηγό στην σπορ οδήγηση ενώ θα διασκεδάσει τον έμπειρο με τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα της.

//Την CFMOTO 450NK μας παραχώρησε για δοκιμή η CFMOTO Hellas.

 

Διαβάστε ακόμα: Ducati Multistrada V4 S Grand Tour – Ένα δίτροχο «Δόκτωρ Τζέκιλ και Μίστερ Χάιντ».

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top