«Δεν έχω ελιτίστικη προσέγγιση στην τέχνη, επομένως δεν είναι απαραίτητο να βρίσκεται ένα έργο σε μια γκαλερί. Μπορεί να είναι και στο δρόμο», λέει ο Clym Evernden, ένας καλλιτέχνης γνωστός για τη ναΐβ προσέγγιση της ζωγραφικής του. Σκίτσα που τα φτιάχνει στο πι και φι, καρικατούρες που ευφυώς τις ανεβάζει στο Instagram με αποτέλεσμα να πλημμυρίζει followers. Ο Evernden, με το προσωπικό του ύφος, έχει καταφέρει, ως illustrator, να βρίσκεται πάντα σε κίνηση. Δούλεψε μαζί με τους Tiffany & Co, τη Louis Vuitton, τον Michael Kors (από τους αγαπημένους του σχεδιαστές) αλλά και με το περιώνυμο Μπαλέτο της Νέας Υόρκης (New York City Ballet).
Η εγγλέζικη γραφίδα του, αυτή τη φορά, επεμβαίνει στην κλασική Colonia της ιταλικής Acqua di Parma προκειμένου να δημιουργήσει μια ποπ κατάσταση στο αιεθαλές έργο του οίκου για τα Χριστούγεννα. «Για μένα η πολυτέλεια είναι κάτι που πάει πάνω από το συνηθισμένο. Γεννιέται για προσφέρει απόλαυση. Σε ό,τι αφορά το προϊόν, η πολυτέλεια είναι κάτι που φιλοτεχνείται με φροντίδα από κάποιον ειδικό, χωρίς περιορισμούς και πιέσεις» λέει ο Evernden, υπονοώντας και τον τρόπο που δουλεύει, όταν δεν συλλέγει Τ-shirts (ακόμα και από σκουπίδια κάπου στη Νάπολη).
Στην Colonia γέμισε με σκίτσα τη χαρακτηριστική κίτρινη συσκευασία-καπελιέρα και το μπουκάλι, φιλοτεχνώντας τα πάντα στο χέρι, έτσι που και οι ατέλειες να γίνονται μέρος της δημιουργίας. Το πρότζεκτ είναι μέρος του Colonia Artist Edition και αποτελεί κάλεσμα του οίκου σε καλλιτέχνες –στο παρελθόν κυρίως Ιταλούς- που συνδέονται έτσι με το όνομα Acqua di Parma. Τώρα, η συνεργασία με τον Evernden σηματοδοτεί και το άνοιγμα της εταιρείας πέρα από την «Μπότα», καθώς ο οίκος περιλαμβάνεται πλέον στο πορτφόλιο της LVMH.
//Τα προϊόντα Acqua di Parma διατίθενται σε όλα τα πολυκαταστήματα attica και στο ηλεκτρονικό κατάστημα attica beauty.
Διαβάστε ακόμα: Αυτά είναι τα high class αρώματα της σεζόν.