Τα νέα sexy μαγιό και το μυστικό του #CLZ

Μόλις κυκλοφόρησαν τα νέα μαγιό της Calzedonia και στην καμπάνια που υπογράφει ο Mariano Vivanco, η Sara Sampaio -ένα από τα πιο ποθητά κορίτσια στον πλανήτη- ακκίζεται με ένα γιγάντιο hashtag. Δίνοντας «γραμμή» για τις selfies του καλοκαιριού...

Γράφει : Guest / Στυλ

Η νέα σειρά μοιάζει να έχει σχεδιαστεί για digital-addicted κορίτσια αφού το hashtag #CLZ είναι εμφανές πάνω σε κάθε μαγιό. Μπικίνι με «παπαγαλίσια»  χρώματα, στράπλες σουτιέν, βραζιλιάνικα σλιπ φιλοδοξούν να γίνουν viral στις παραλίες σε λίγες εβδομάδες.

Μετά από το εντυπωσιακό ranking των social πρωτοβουλιών της τα τρία τελευταία χρόνια η Ιταλική μάρκα ρίχνει όλη την ενέργειά της στα ψηφιακά μέσα για να προβάλλει τις συλλογές της και να δημιουργήσει buzz online. Ετσι το hashtag ταξιδεύει από τους υπολογιστές πάνω στο μαγιό για να επιστρέψει στα social media με user generated περιεχόμενο.

Έχουμε κάτι παραπάνω από μια ετικέτα.Μια έξυπνη, μαρκετινίστικη βουτιά στον ψηφιακό βυθό των hashtags και των ματαιόδοξων selfies. Η Calzedonia θέλει να κάνει το hashtag της συνώνυμο του καλοκαιριού από την Ιπανέμα ως την Αντίπαρο.

Δεν είναι τα ζουμερά, πολύχρωμα υφασματάκια λίκρα που «χτίζουν» το μπικίνι. Δεν είναι τα χαμογελαστά prints σαν ένα τροπικό κοκτέιλ, ούτε και οι εμπνευσμένες κοψιές. Αυτά, άλλωστε, είναι σταθερές αξίες για το brand. Είναι ότι κλείνει συνεχώς πια το μάτι στη νέα εποχή, χρησιμοποιώντας όλο και περισσότερο την digital τεχνολογία.

Έτσι το αποτέλεσμα είναι πιο ζωντανό, πιο «θορυβώδες», πιο interactive. Με μια συλλογή για τα νέα κορίτσια, όπως η ατίθαση μούσα του brand Σάρα Σεμπάιο, που πληκτρολογούν στις οθόνες των κινητών, των tablets, των υπολογιστών του στυλ και των στιγμών τους.

Και φυσικά τα μοιράζονται. Μια ετικέτα, ένα hashtag #CLZ και ένα μαγιό Calzedonia αρκούν. It’s a viral world.

Απολαύστε τη Σάρα και τα #CLZ… μνημεία της:

150127_CALZEDONIA_S01_071

150127_CALZEDONIA_S03_011

150127_CALZEDONIA_S03_100

150127_CALZEDONIA_S03_106

150127_CALZEDONIA_S04_018

150127_CALZEDONIA_S05_052

150127_CALZEDONIA_S06_010

150127_CALZEDONIA_S06_224

150127_CALZEDONIA_S07_080

150127_CALZEDONIA_S09_056

output_2Sot6J

Δείτε επίσης

Πιο δημοφιλή

Η Falconeri με τη συλλογή «silk-cotton» μάς προσφέρει μια ευρεία γκάμα από πουκάμισα και μπλούζες στα 99 ευρώ που στηρίζονται σ’ αυτή την ευγενή σύμπραξη του βαμβακιού με το μετάξι.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Εξαρτάται από την περίσταση, το είδος του πουκαμίσου, το μήκος του (πολύ σημαντικό), και από το αν είναι κουμπωμένο ή ανοικτό. Εξηγεί ο Γιώργος Κωνσταντινίδης.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Είναι γνωστά και μη εξαιρετέα, αλλά με τι συνδυάζονται, τι πρέπει να προσέχουμε για να μην χαλάσει το στυλ μας και πέντε συνήθη λάθη που κάνουμε φορώντας τα. Συμβουλεύει ο Γιώργος Κωνσταντινίδης.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Οι αρχιτέκτονες του «Urban Soul Project» ολοκλήρωσαν το νέο «σπίτι» της εταιρείας Prodea Investments στο κέντρο της Αθήνας μετατρέποντας ένα προπολεμικό κτίριο σε σύγχρονο κτίσμα ώστε να πληροί τα υψηλότερα πρότυπα των σύγχρονων χώρων γραφείων.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή
Button to top