Το Jogger είναι το “people-carrier” που έλειπε από τη γκάμα της Dacia. Με μήκος μεγαλύτερο από 4,5 μ. είναι ένα από τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας (photo Dacia).

Καταρχάς, ξεχάστε τη Dacia που ξέρατε, κάτι που εδώ που τα λέμε, ισχύει καιρό τώρα. Διότι, όπως και η άλλη μάρκα του πάλαι ποτέ ανατολικού μπλοκ, η Dacia εκμεταλλεύεται το παρελθόν της με τον καλύτερο τρόπο. Εξακολουθεί να απευθύνεται σε μια πλατιά βάση πελατών προσφέροντας ένα εξαιρετικό για την τιμή του (φράση-κλειδί) προϊόν με τη βοήθεια φυσικά της μητέρας εταιρείας Renault.

Ως συνέχεια του ηλεκτρικού Spring, του νέου Sandero και του επιτυχημένου Duster, η Dacia διευρύνει τώρα τη γκάμα των οικογενειακών της αυτοκινήτων με ένα νέο, έως και 7θέσιο μοντέλο που αποτελεί μέρος του σχεδιασμού της για πλήρη ανανέωση της γκάμας. Είχαμε την ευκαιρία να το δούμε από κοντά στην πρεμιέρα του στις εγκαταστάσεις της αντιπροσωπίας.

Πρόκειται λοιπόν για το Dacia Jogger, ένα αυτοκίνητο «ελβετικό σουγιά», κατά τα λεγόμενα των υπευθύνων, το οποίο είναι μακρύ σαν station-wagon, ευρύχωρο σαν MPV και φέρνει σε SUV. Διατίθεται δε σε εκδόσεις πέντε και επτά θέσεων. Με μήκος μεγαλύτερο από 4,5 μ. και μεταξόνιο 2,9 μ., το Jogger είναι ένα από τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία.

Οι προσφερόμενοι χώροι είναι ο ένας από τους τρεις λόγους που θα κάνει τους μεγαλο-οικογενειάρχες να σπεύσουν να δώσουν προκαταβολή.

Ο χώρος αποσκευών, σε συνδυασμό με τις πολλές ρυθμίσεις των καθισμάτων, είναι κατά πολύ μεγαλύτερος από τις συνήθεις καθημερινές ανάγκες. Και αν αυτός δεν σας αρκεί, υπάρχουν και αρθρωτές μπάρες οροφής, που αλλάζουν μάλιστα θέση, προσφέροντας τη δυνατότητα μεταφοράς και των υπολοίπων επίπλων σας.

Οι προσφερόμενοι χώροι λοιπόν είναι ο ένας από τους τρεις λόγους που θα κάνει τους μεγαλο-οικογενειάρχες να σπεύσουν να δώσουν προκαταβολή. Στην 5θέσια έκδοση ο χώρος αποσκευών μέχρι το ύψος των καθισμάτων φτάνει τα 708 λίτρα. Στην 7θέσια η χωρητικότητα είναι 160 λίτρα ή 565 λίτρα με τα καθίσματα της 3ης σειράς αναδιπλωμένα.

Το Jogger είναι διαθέσιμο με 3κύλινδρο 1000άρη κινητήρα είτε διπλού καυσίμου, (βενζίνης/LPG) είτε σκέτης βενζίνης. Μένει να φανεί αν τα 100 άλογα της πρώτης έκδοσης και τα 110 άλογα της δεύτερης επαρκούν για να κινήσουν αξιοπρεπώς ένα αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε για να κινείται φορτωμένο (photo Dacia).

Χάρη δε στο ύψος του χώρου φόρτωσης και στο μεγάλο μήκος του δαπέδου εύκολα χωράει ένα καροτσάκι ή ένα παιδικό ποδήλατο, χωρίς να χρειαστεί να αφαιρεθούν τα καθίσματα, απλώς διπλώνοντας το ένα από τα καθίσματα της 3ης σειράς. Οι ως άνω οικογενειάρχες μπορούν επίσης να μεταφέρουν εξοπλισμό πεζοπορίας, εργαλεία ή τα κατοικίδιά τους (ίσως και όλα μαζί) αφαιρώντας απλώς τα καθίσματα της 3ης σειράς.

Η έκδοση διπλού καυσίμου δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, ενώ μπαίνει καθημερινά στον Δακτύλιο της Αθήνας.

Για εύκολη και ασφαλή στήριξη κατά τη μεταφορά διαφόρων αντικειμένων, ο χώρος αποσκευών διαθέτει ελαστικούς ιμάντες και τέσσερις κρίκους πρόσδεσης. Το Jogger διαθέτει ακόμα τρία άγκιστρα/κρεμάστρες: δύο στον χώρο αποσκευών και ένα στην πλευρά του συνοδηγού, ιδανικό για κρέμασμα τσάντας.

Ο δεύτερος λόγος αφορά την οικονομία καυσίμου, καθώς η φθηνότερη έκδοση, διπλού καυσίμου, του Jogger κινείται και με υγραέριο (LPG) εργοστασιακής τοποθέτησης, διαθέτοντας ένα ρεζερβουάρ υγραερίου 40 λίτρων και ένα βενζίνης 50 λίτρων τα οποία σίγουρα προσφέρουν αξιοθαύμαστη αυτονομία. Επιπλέον, η έκδοση διπλού καυσίμου δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, ενώ μπαίνει καθημερινά στον Δακτύλιο της Αθήνας.

Ο τρίτος είναι φυσικά η τιμή του που ξεκινάει από τα €18.800. Τιμή που δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα χρειαστεί να κάνετε και πολλές παραχωρήσεις στα υπόλοιπα, καθώς ο εξοπλισμός, η ηχομόνωση και η, ελέω Renault, οδηγική συμπεριφορά [για τα δύο τελευταία δεν παίρνουμε και όρκο, η παρουσίαση ήταν στατική] δεν θα πρέπει να υπολείπονται από τον ανταγωνισμό.

Μπορείτε να παραγγείλετε το δικό σας Jogger είτε με πέντε θέσεις είτε με επτά. Τον Αύγουστο που αναμένεται στην Ελλάδα, αυτό με τις επτά θέσεις θα πρέπει να είναι το φθηνότερο 7θέσιο της αγοράς. Και στις δυο περιπτώσεις αυτό που δεν θα σας λείψει είναι οι χώροι (photo Dacia).

Οι παραδόσεις ξεκινούν από τον Αύγουστο και η τιμή του φτάνει στα 18.800 ευρώ.

Όσο για τη συνδεσιμότητα, που στην περίπτωση της Dacia ονομάζεται Media Control, αυτή είναι διαθέσιμη μέσα από ένα σύστημα πολυμέσων. Περιλαμβάνει τα απαραίτητα: βάση στήριξης και σύνδεσης smartphone, Bluetooth, θύρα USB (μία), χειριστήρια στο τιμόνι, πληροφορίες ραδιοφώνου στη μικρή ψηφιακή οθόνη του υπολογιστή ταξιδιού στο κέντρο του καντράν, και φυσικά ηχεία (δύο).

Το Dacia Jogger είναι διαθέσιμο με δύο εκδόσεις ενός 3κύλινδρου κινητήρα 999 κ. εκ.: τη διπλού καυσίμου 1.0 TCe 100 LPG και τη βενζινοκίνητη 1.0 TCe 110, σε τρία επίπεδα εξοπλισμού. Και οι δύο εκδόσεις συνδυάζονται είτε με 5άρι μηχανικό κιβώτιο είτε με 7άρι αυτόματο. Κατά πόσον βέβαια οι ιπποδυνάμεις αυτές των 100 και 110 ίππων επαρκούν για να κινήσουν αξιοπρεπώς ένα φορτωμένο Jogger (αυτός δεν είναι άλλωστε ο λόγος που θα αγοράσει κανείς ένα τέτοιο αυτοκίνητο;) μένει να φανεί στον δρόμο.

Με τις παραδόσεις να ξεκινούν από τον Αύγουστο, πολύτεκνοι ή/και όσοι έχετε μεγάλες παρέες που κάνουν surf, ποδήλατο, beach-parties, snowboard κ.λπ., στην ουρά. Για την ώρα, δείτε περισσότερα για το Dacia Jogger εδώ.

 

Διαβάστε ακόμα: Ηρθε η νέα DS 4. Το μυώδες αλλά στιλάτο αυτοκίνητο πόλης.

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top