Το Defender OCTA είναι το πιο ισχυρό, το πιο ικανό και το πιο πολυτελές Defender που παρήχθη ποτέ (photo JLR).

Την πρόσφατη… σύντμηση της Jaguar Land Rover σε JLR ήταν μάλλον αναμενόμενο να ακολουθήσει και ο διαχωρισμός του ιστορικού brand Land Rover στα υπο-brand Range Rover, Discovery και Defender. Που, μαζί με την πρόσφατα αμφιλεγόμενα επαναλανσαρισμένη Jaguar, συνιστούν πλέον το “House of Brands” της JLR.

Το νέο Defender OCTA, που παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο πέρυσι τον Ιούλιο στο Goodwood Festival of Speed, είναι, σύμφωνα με την εταιρεία, το πιο σκληροτράχηλο, το πιο ικανό, το πιο ισχυρό και το πιο πολυτελές Defender που παρήχθη ποτέ.

Είναι το μόνο Defender με Twin-Turbo V8 βενζινοκινητήρα 4.4, με ήπια υβριδική τεχνολογία (MHEV).

Είναι δε το μόνο Defender με Twin-Turbo V8 βενζινοκινητήρα 4.4, με ήπια υβριδική τεχνολογία (MHEV). Αυτός αποδίδει 635 PS στις 7000 rpm και 750 Nm ροπής από τις 1.800 έως τις 6.000 rpm – και μέχρι και 800 Nm με τη λειτουργία Dynamic Launch. Το αποτέλεσμα είναι ένα άκρως εντυπωσιακό, και όχι μόνο για τέτοιο αυτοκίνητο, 0-100 km/h σε μόλις 4,0”.

Η ονομασία OCTA (την οποία η JLR θέλει με κεφαλαία) προέρχεται από το σκληρότερο και πιο περιζήτητο ορυκτό στη γη –το διαμάντι– και το χαρακτηριστικό του σχήμα. Αυτό το οκτάεδρο ήταν η έμπνευση και για το νέο ιδιαίτερο γραφικό, με το γυαλιστερό μαύρο διαμάντι μέσα σ’ έναν δίσκο από τιτάνιο, που υποδηλώνει το OCTA ως τη ναυαρχίδα των Defender· σκληρό και ανθεκτικό, και ταυτόχρονα σπάνιο και ποθητό.

Η πολυτέλεια του OCTA είναι πρόδηλη στην έκδοση Defender OCTA Edition One, διαθέσιμη τον πρώτο χρόνο παραγωγής (photo JLR).

Το εξωτερικό του OCTA είναι πιο δυναμικό από ποτέ και με ξεχωριστό χαρακτήρα. Συγκριτικά με τα υπόλοιπα Defender, η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 28 mm και τα μετατρόχια κατά 68 mm. Οι δε επανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες επιτρέπουν μεγαλύτερες γωνίες προσέγγισης και αναχώρησης.

Ενισχυμένη προστασία του αμαξώματος προσφέρει στον οδηγό αυτοπεποίθηση για περαιτέρω εξερεύνηση off-road.

Το εξωτερικό του OCTA είναι πιο δυναμικό από ποτέ και με ξεχωριστό χαρακτήρα (photo sharpmagazine.com).

Όσον αφορά την ανάρτηση, το OCTA εξοπλίζεται με μακρύτερα ψαλίδια για μεγαλύτερη διαδρομή των τροχών, με τη νέα τεχνολογία 6D Dynamics, και με σύστημα που αναγνωρίζει αυτόματα σε ποια επιφάνεια κινείται το αυτοκίνητο, αλλάζοντας τις ρυθμίσεις του ανάλογα.

Υπάρχει και εδώ η επιλογή προγραμμάτων Terrain Response με τα υπόλοιπα Defender, με τις ρυθμίσεις Sand, Mud and Ruts, Grass Gravel Snow και Rock Crawl. Στη δε νέα λειτουργία οδήγησης “OCTA” ενεργοποιείται το Off-Road launch control για σβέλτη εκκίνηση και σε χώμα, ενώ, ανάλογα με την επιφάνεια, ρυθμίζεται και η απόκριση του ABS.

Το OCTA έχει τη δυνατότητα να διασχίσει βαθύτερα νερά από οποιοδήποτε άλλο Defender – έως και ένα μέτρο βαθιά. Ιδού (photo JLR).

Ενισχυμένη προστασία του αμαξώματος προσφέρει στον οδηγό αυτοπεποίθηση για περαιτέρω εξερεύνηση off-road. Μάλιστα, το OCTA, λέει η εταιρεία, έχει τη δυνατότητα να διασχίσει βαθύτερα νερά από οποιοδήποτε άλλο Defender – έως και ένα μέτρο βαθιά.

Η πολυτέλεια του OCTA είναι πρόδηλη στην έκδοση Defender OCTA Edition One, διαθέσιμη τον πρώτο χρόνο παραγωγής. Αυτή διαθέτει ξεχωριστές προδιαγραφές σ’ ένα νέο πράσινο χρώμα Faroe Green με χακί πλεκτό εσωτερικό δίχως ραφές. Αυτά συνοδεύονται από λεπτομέρειες με ανθρακονήματα, τροχούς 20’ από σφυρήλατο αλουμίνιο και ειδικά εξελιγμένα ελαστικά all-terrain.

Ένα ειδικά προσαρμοσμένο πρόγραμμα δοκιμών, για επιβεβαίωση της αντοχής του αυτοκινήτου εκτός και εντός δρόμου, δημιουργήθηκε αποκλειστικά για το Defender OCTA. Η ομάδα εξέλιξης δοκίμασε τα αυτοκίνητα σε κάθε συνθήκη: από την πίστα του διαβόητου Nürburgring και τη βρεγμένη άσφαλτο στο Ladoux της Γαλλίας, έως τους πάγους της Σουηδίας, τους αμμόλοφους των ΗΑΕ και τα βράχια της Utah, στις ΗΠΑ.

Το OCTA είναι το μόνο Defender που εξοπλίζεται με έναν Twin-Turbo V8 βενζινοκινητήρα 4.4 με ήπια υβριδική τεχνολογία (MHEV) που αποδίδει 635 άλογα και έως και 800 Nm ροπής (photo JLR).

Και βέβαια, το νέο Defender OCTA δεν μπορούσε να μη διακριθεί και στην παραδοσιακή χωμάτινη πίστα δοκιμών και εξέλιξης της JLR στο Eastnor του Herefordshire.

Εν αναμονή της έλευσης του μοντέλου στην Ελλάδα δείτε περισσότερα για το Defender Octa εδώ.

 

Διαβάστε ακόμα: Destination Defender. Tο Andro έζησε μια οδηγική -και όχι μόνο!- περιπέτεια στην Ίμπιζα.

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top