H σημερινή DS 4 είναι ένα σχεδιασμένο από την αρχή, πολυτελές hatchback εμπνευσμένο από το concept DS Aero Sport Lounge του 2020. Ξεχωρίζουν τα ευμεγέθη επιβλητικά φώτα ημέρας (photo Citroën).

Η DS 4 θα πρέπει να είναι το πρώτο μοντέλο που λανσάρεται από τη Stellantis, μεγα-όμιλο που προέκυψε, μόλις τον προηγούμενο μήνα, από τη συγχώνευση της PSA (Peugeot, Citroën, DS, Opel, Vauxhall) με την FCA (Fiat, Chrysler, Alfa Romeo, Jeep, Lancia [ποια;], Maserati κ.ά.)

Αν θέλουμε βέβαια να είμαστε απόλυτα ακριβείς, η εν λόγω DS 4 [θα επιμείνω πως, επί DS, αρμόζει το «η» αντί του «το»] πρόκειται για τη 2η γενιά DS 4, αφού υπήρξε και η Citroën DS 4 του 2011, όταν η DS ήταν υπο-μάρκα της Citroën που είχε διερευνητικά δημιουργηθεί το 2009.

Η DS 4 δημιουργήθηκε για να καλύψει το όποιο κενό είχαν αφήσει, καταργούμενες το 2018, η Citroën DS 4 και η Citroën DS 5.

Εδώ όμως και έξι χρόνια, η DS Automobiles είναι μια, ας πούμε, αυθύπαρκτη, κερδοφόρα μάρκα με διαρκώς αυξανόμενο μερίδιο αγοράς παγκοσμίως, η γκάμα της οποίας περιλαμβάνει τις DS 3 Crossback, DS 7 Crossback και DS 9 (άνευ Crossback), πλέον και την DS 4.

Η DS 4 λοιπόν δημιουργήθηκε για να καλύψει το όποιο κενό είχαν αφήσει, καταργούμενες το 2018, η Citroën DS 4 και η Citroën DS 5 – η δε τελευταία, από το 2015, είχε απεμπολήσει το “Citroën” και ήταν DS 5 σκέτη. Μπερδευτήκατε; Μα γιατί; Δεν θα ‘πρεπε.

Όπως άλλωστε και πολλά άλλα μοντέλα των Peugeot, Citroën και Opel που παρουσιάστηκαν τα δυο τελευταία χρόνια, το νέο hatchback είναι βασισμένο και αυτό στην πλατφόρμα EMP2 της PSA στην οποία βασίζεται και η Citroën C4.

«Plus ça change, plus c’est la même chose», λοιπόν; Ποσώς! Διότι, αφενός ένα 70% του μοντέλου, σύμφωνα με την εταιρεία, είναι νέα εξαρτήματα και αφετέρου η σημερινή DS 4 είναι ένα σχεδιασμένο από την αρχή, πολυτελές hatchback εμπνευσμένο από το concept DS Aero Sport Lounge του 2020.

Γαλλικά κομψό εσωτερικό που συνδυάζει την ευχρηστία με την τεχνολογία, την πολυτέλεια με τη λιτότητα (photo Citroën).

Η επιθετική εμπρός όψη έχει μια νέα, τολμηρή, in-your-face φωτεινή «υπογραφή» όπου οι λεπτοί matrix LED προβολείς συμπληρώνονται, εκεί που τα φτερά συναντούν τη μάσκα, με επιβλητικά φώτα ημέρας με συνολικά 98 LED, παρακαλώ.

Οι γραμμές του μακρύτερου και φαρδύτερου από την πρώτη DS 4 αμαξώματος, σε συνδυασμό με τους μεγάλους τροχούς (μέχρι και 20’), επίσης θυμίζουν το πρωτότυπο Aero Sport Lounge. Ενώ νέες χειρολαβές για τις πόρτες αντικαθιστούν τώρα εκείνες τις, της μόδας τότε, κρυμμένες στην τελευταία κολώνα της προηγούμενης γενιάς και βρίσκονται τώρα εκεί που θα περίμενες να βρίσκονται.

Η νέα DS 4 θα κυκλοφορήσει το τελευταίο τρίμηνο του 2021.

Πίσω, ξεχωρίζουν η οροφή που χαμηλώνει καταλήγοντας σ’ ένα απότομα κεκλιμένο παράθυρο παραπέμποντας σε coupé, η τελευταία πλαϊνή κολώνα, σε μαύρο φινίρισμα με το λογότυπο της DS Automobiles, τα νέας γενιάς ανάγλυφα, λεπτά φωτιστικά σώματα και οι διπλές απολήξεις για την εξάτμιση.

Στο εσωτερικό, που συνδυάζει την ευχρηστία με την τεχνολογία και την πολυτέλεια με τη λιτότητα, υψηλής ποιότητας υλικά και επενδύσεις πλαισιώνουν το ψηφιακό καντράν με DS Extended Head-up Display, τους «αόρατους» αεραγωγούς DS Air, την κεντρική οθόνη DS Smart Touch και το μικρό χειριστήριο DS E-Toggle για το αυτόματο κιβώτιο στην κεντρική κονσόλα. Όλα δε αυτά συν την sine qua non wall-to-wall συνδεσιμότητα.

Η οροφή που χαμηλώνει στο πίσω μέρος παραπέμπει σε coupé. Νέα φωτεινή «υπογραφή» με ανάγλυφα, λεπτά φωτιστικά σώματα και διπλές απολήξεις της εξάτμισης (photo Citroën).

Η νέα DS 4 θα κυκλοφορήσει το τελευταίο τρίμηνο του 2021 σε εκδόσεις DS 4, DS 4 Cross και DS 4 Performance Line με προφανώς άγνωστες ακόμα τιμές. Κινητήρες θα είναι οι γνωστοί PureTech 1.2 130 ίππων, 1.6 180 και 225 ίππων και ο diesel 1.5 BlueHDi 130 ίππων. Όλες δε οι εκδόσεις θα προσφέρονται μόνο με αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο.

Τέλος, θα υπάρχει και μια υβριδική, plug-in E-Tense, όπου ο 4κύλινδρος PureTech 1.6 των 180 ίππων συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων και το κιβώτιο ταχυτήτων e-EAT8 παρέχοντας συνολική ισχύ 225 ίππων και δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης για «περισσότερα από 50 χιλιόμετρα».

Δείτε περισσότερα για τη DS 4 εδώ

 

Διαβάστε ακόμα: DS Store – η «θεά» απέκτησε σπίτι στην Αθήνα.

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top