
Το πιο δύσκολο με την Ducati Multistrada V4 S Grand Tour είναι να πηγαίνεις χαλαρά.
Δεν υπάρχει περίπτωση να ανέβεις σ’ αυτή τη μοτοσυκλέτα και να μη σε διχάσει. Να ανοίξω το γκάζι και να μπω σε φάση πανηγύρι ή να τσουλήσω χαλαρά μέχρι τον επόμενο προορισμό μου; Μόνιμη κατάσταση. Όσες μέρες είχα την Multistrada V4 S Grand Tour στη διάθεσή μου αναρωτιόμουν μια, δυο, τρεις, πέντε, δέκα φορές, ανάλογα τη διαδρομή, στο πώς θα την οδηγήσω. Είτε βρισκόμουν μέσα στην πόλη είτε έξω από αυτήν. Γιατί κάλλιστα μπορείς να κινηθείς είτε με τον έναν τρόπο είτε με τον άλλον. Το πιο δύσκολο πάντως είναι να πηγαίνεις χαλαρά, ειδικά σ’ αυτή την κολασμένη μεγαλούπολη, όπου όλα βράζουν και μαζί τους και η Ιταλίδα που στο πέρασμά της είναι αδύνατον να μη γυρίσουν κεφάλια να την κοιτάξουν.

Η έκδοση Grand Tour έχει ό,τι μια «απλή» V4s συν θερμαινόμενες σέλες, θερμαινόμενα γκριπ, διπλό σταντ, έξτρα προβολείς, πλαϊνές βαλίτσες, ανιχνευτή πίεσης ελαστικών, hands free κλειδί για το ρεζερβουάρ.
Ναι, με την Ducati δεν περνάς απαρατήρητος, κι ας μην είναι κόκκινη όπως η συγκεκριμένη έκδοση. Και μια και αναφερθήκαμε, η έκδοση Grand Tour έχει ό,τι μια «απλή» V4s συν θερμαινόμενες σέλες, θερμαινόμενα γκριπ, διπλό σταντ, έξτρα προβολείς, πλαϊνές βαλίτσες, ανιχνευτή πίεσης ελαστικών, hands free κλειδί για το ρεζερβουάρ. Έχει επίσης, σε περίπτωση που δεν έχετε ασχοληθεί, παραμετροποιήσιμους χάρτες απόδοσης, ηλεκτρονικές ημιενεργητικές αναρτήσεις, κι αυτές μπορείτε να τις πειράξετε, traction control, wheelie control, ABS, δυο ραντάρ, adaptive cruise control και blind spot detection για να γίνει η ζωή σας ακόμα πιο εύκολη όπου κι αν κινείστε, και πολλά άλλα ακόμα τα οποία θα τα βρείτε αν επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα της Ducati. Καθώς και μια αλμυρή τιμή: 30 χιλιάδες ευρώ. Αν όμως θέλετε να έχετε μια adventure μοτοσικλέτα με ένα κινητήρα V4 και 170 άλογα πάνω σ’ ένα ολοκληρωμένο σύνολο που κουβαλάει την αγωνιστική παράδοση της φίρμας, τότε μάλλον ποσώς θα σας ενδιαφέρει.

Η τιμή είναι αλμυρή αλλά μιλάμε για μια adventure μοτοσικλέτα με ένα κινητήρα V4 και 170 άλογα πάνω σ’ ένα ολοκληρωμένο σύνολο που κουβαλάει την αγωνιστική παράδοση της φίρμας
Αυτό που δεν ενδέχεται να σας συμβεί είναι να την βαρεθείτε. Εδώ μιλάμε για μια μοτοσικλέτα που μπορεί να ταξιδεύει με απαγορευτικές ταχύτητες, να στρίβει με όσα αντέχει ο αναβάτης της, να γίνεται ένα μεγάλο -γιατί είναι και λίγο… τροφαντή- supermotard, αλλά και μια μοτοσικλέτα που θα βολτάρει στην παραλιακή με τη θάλασσα δίπλα της και τον ήλιο να σβήνει κάπου στον ορίζοντα.

Δυστυχώς η κατανάλωση θα είναι πάντα αυξημένη αφού αυτό το γκάζι δεν μπορείς να το αγνοήσεις.
Η Multistada V4 S Grand Tour είναι μια μοτοσικλέτα που μπορεί να σε κουράσει στην καθημερινή μετακίνηση, όχι γιατί δεν μπορείς να ελίσσεσαι ανάμεσα στ’ αυτοκίνητα και να χώνεσαι σχεδόν παντού, αλλά επειδή ο κινητήρας της θα σου ζητάει πάντα να βρεις λίγο χώρο για να «τεντώσει» τα πιστόνια του. Κακά τα ψέματα, δεν αγοράζεις μια τέτοια μοτοσικλέτα για να κινείσαι εδώ μέσα. Σε σχέση με την Multistada V4 Rally που είχαμε οδηγήσει πριν από λίγο καιρό θα έλεγα ότι προτιμώ την Grand Tour με τα έξτρα της, την χαμηλότερη ανάρτησή της και κατά συνέπεια το χαμηλότερο κέντρο βάρους που βοηθάει στο να την ελέγχεις καλύτερα. Η κατανάλωση θα είναι πάντα αυξημένη αφού αυτό το γκάζι δεν μπορείς να το αγνοήσεις. Απ’ την άλλη επειδή ακριβώς ξεπερνάει εύκολα τα 7 λίτρα είναι κι αυτό ένας τρόπος -δεν το ’χατε σκεφτεί, ξέρω- για να την οδηγείτε πιο ήρεμα μέχρι να γεμίσετε και πάλι το ρεζερβουάρ της.
Όλα αυτά βέβαια που γράφτηκαν, είναι για να πάρετε εσείς μια μικρή γεύση περί τίνος πρόκειται. Για μένα, αυτή η Ducati είναι απ’ τις πιο ιδιαίτερες, γοητευτικές και … απαγορευτικές (λόγω τιμής) μοτοσικλέτες που έχω οδηγήσει.
//Την Ducati Multistrada V4 S Grand Tour μας παραχώρησε για δοκιμή η Ducati Hellas.
Διαβάστε ακόμα: Ducati Scrambler Icon – Ένα Scrambler με έντονη προσωπικότητα