Το πρόβλημα με τους δύο τροχούς είναι ότι δεν έχουν τη σταθερότητα των τεσσάρων. Ένα βιράζ που πήρες απότομα ή ακατάλληλες συνθήκες και πήγες και καρφώθηκες στο δέντρο ή έγινες ένα με την άσφαλτο. Όμως, με το νέο σύστημα, οι μηχανές της μάρκας καταφέρνουν και μένουν όρθιες.
Ο Ιταλός κατασκευαστής αποκάλυψε πρόσφατα ένα νέο σύστημα σταθεροποίησης, το οποίο αναπτύχθηκε από την Bosch και υπόσχεται πολλά. Πράγμα το οποίο επιβεβαιώνει και το περιοδικό WIRED.
Όπερ σημαίνει ότι μπορείς να επιταχύνεις σε βρεγμένο δρόμο, να πάρεις όσο κλειστές στροφές θέλεις, να φρενάρεις απότομα, ένα σωρό δύσκολες στιγμές που πλέον ούτε οδηγούν σε ατύχημα ούτε δημιουργούν πρόβλημα.
Για να κρατηθεί το μηχάνημα στις ρόδες του, το σύστημα της Bosch το φορτώνει μ’ ένα πλήθος αισθητήρων. Αυτοί κάνουν εκτίμηση σε πραγματικό χρόνο της διαφοράς στην ταχύτητα ανάμεσα στην μπροστινή και την πίσω ρόδα, ενώ επιταχυνσιόμετρα προσδιορίζουν τη γωνία κλίσης της μοτοσικλέτας.
Στην πραγματικότητα, πρόκειται για ένα σύνολο από διαφορικά που επεμβαίνουν σε ένα πλήθος δεδομένων του δίτροχου: διαφορά ταχύτητας, διαφορά ισορροπίας, διαφορά κατανομής μάζας.
Έτσι, μόλις ο υπολογιστής ανιχνεύσει ότι το φρενάρισμα είναι εντονότερο απ’ ό,τι σηκώνει το traction, φέρνει αυτόματα στα ίσα του το πακέτο, ώστε να δώσει τη μέγιστη πέδηση ασχέτου κλίσης. Πράγμα το οποίο σημαίνει ότι οι πτώσεις καθίστανται μία αδυνατότης.
Μια τέτοια λειτουργία μπορεί να κάνει ευτυχισμένους τους μηχανόβιους. Αλλά για να τη χαρούνε, πρέπει να αποκτήσουν είτε τη 2016 Multistrada είτε τη 1299 Panigale. Ειδάλλως, ελπίζουν και περιμένουν πως κι άλλοι κατασκευαστές θα φορέσουν αυτήν την τεχνολογία στις μηχανές τους.
Διαβάστε ακόμα: Η Street 750 κάνει τη Harley Davidson να νιώθει νέα.