Ο σχεδιασμός τους έχει εμπνευστεί από τα αγωνιστικά τετράτροχα της Ferrari στις δεκαετίες ’50 και ’60, έχουν κατασκευαστεί από ανθρακόνημα και διαθέτουν έναν V12 κινητήρα απόδοσης 810 ίππων.

«Δεν οδηγώ για να πηγαίνω από το ένα μέρος στο άλλο. Μου αρέσει να νιώθω τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου, να γίνομαι ένα με αυτό». Αυτό είχε δηλώσει κάποτε ο Enzo Ferrari, «πατέρας» του γνωστού ιταλικού brand και αυτή του τη φιλοσοφία κατάφερε να περάσει και στα τετράτροχά του.

Δεν είναι τυχαίο ότι η Ferrari εδώ και δεκαετίες δεν ανήκει στην κατηγορία των «κανονικών» αυτοκινητοβιομηχανιών αλλά σε αυτήν που κάνουν τα όνειρα πραγματικότητα: ο σέξι σχεδιασμός, οι εκρηκτικές επιδόσεις και ένας «στόλος» από φανατικούς οπαδούς την έχουν μετατρέψει σε μια θρυλική μάρκα.

Το μονοθέσιο Monza SP1.

Όμως, όπως φαίνεται, από θρυλική η σκουντερία θέλει να γίνει εξωπραγματική. Και μάλλον δεν θα δυσκολευτεί να το πετύχει, όσο παρουσιάζει τέτοια μοντέλα. Λοιπόν, η ιταλική εταιρία παρουσίασε πριν από λίγες ημέρες δύο νέα και άκρως συλλεκτικά supercars: το μονοθέσιο Monza SP1 και το διθέσιο Monza SP2.

Οι SP1 και SP2 πιάνουν τα 100 χλμ. σε 2,9 δευτερόλεπτα, ενώ η Ferrari αναμένεται να κατασκευάσει μόλις 500 κομμάτια.

Ο σχεδιασμός τους έχει εμπνευστεί από τα αγωνιστικά τετράτροχα της Ferrari στις δεκαετίες ’50 και ’60, έχουν κατασκευαστεί από ανθρακόνημα και διαθέτουν έναν V12 κινητήρα απόδοσης 810 ίππων. Όσο για τις επιδόσεις τους; Σκεφτείτε ότι πιάνουν τα 100 χλμ. σε 2,9 δευτερόλεπτα.

Το διθέσιο Monza SP2.

Και τώρα πάμε στα άσχημα νέα: η Ferrari θα κυκλοφορήσει μόλις 500 κομμάτια, ενώ δεν ανακοίνωσε την τιμή τους. Καλύτερα βέβαια, για να μην μας πιάσει κατάθλιψη. Μπείτε εδώ για να χαζέψετε λίγο περισσότερο τα νέα supercars της Ferrari.

 

Διαβάστε ακόμα: Τα 10 ακριβότερα classic cars στον κόσμο

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top