Το διαχρονικό «For successful living» της Diesel

    Tο διαχρονικό denim της εταιρείας επιστρέφει υπενθυμίζοντας ότι επιτυχημένη ζωή σημαίνει να παραμείνεις αληθινός χωρίς, όμως, να παίρνεις τον εαυτό σου πολύ σοβαρά.

     

    Η DIESEL επιστρέφει στη «βάση» της με το ντεμπούτο σε μια νέα ιστορία For Successful Living, με πρωταγωνιστή το διαχρονικό denim.

    Στις 31 Ιανουαρίου, στο Breganze της Ιταλίας, η Diesel παρουσίασε την καμπάνια της «For Successful Living, Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020». Δεν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται αυτός ο δηλωτικός υπότιτλος από το γνωστό brand.

    Eίχε δημιουργηθεί στις αρχές της δεκαετίας του 90, όταν ο ιδρυτής Renzo Rosso ήθελε μια φράση που θα παραμείνει τόσο διαχρονική όσο και αληθινή. Κάπως έτσι προέκυψε το περιλάλητο «For Successful Living». Η φράση, που αποτελείται από 3 μόνο λέξεις, περικλείει το όραμα του Rosso: ειρωνεία, πρόκληση, εκκεντρικότητα. Εάν τότε φορούσατε DIESEL, ζούσατε μια επιτυχημένη ζωή. Τόσο απλό.

    Στην καμπάνια Άνοιξη / Καλοκαίρι 2020 πρωταγωνιστεί ένας ηθοποιός που για τις ανάγκες του ρόλου γίνεται superhero.

    Σήμερα η DIESEL επιστρέφει στη «βάση» της με το ντεμπούτο σε μια νέα ιστορία For Successful Living, με πρωταγωνιστή το διαχρονικό denim, υπενθυμίζοντας ότι επιτυχημένη ζωή σημαίνει να παραμείνεις αληθινός στον εαυτό σου – χωρίς όμως να παίρνεις τον εαυτό σου πολύ σοβαρά.

    «For Successful Living» σημαίνει: ειρωνεία, πρόκληση, εκκεντρικότητα.

    Η καμπάνια Άνοιξη / Καλοκαίρι 2020 είναι μια ταινία του François Rousselet. Πρωταγωνιστής είναι ένας ηθοποιός που υποδύεται έναν superhero. Σε κάποιες σκηνές ταινίας, έχοντας μια δύσκολη μέρα, προσπαθεί να «πετάξει» χωρίς να έχει μεγάλη επιτυχία. Αμέσως μετά (αφού έχει  εξαντλήσει την υπομονή του σκηνοθέτη του), κατευθύνεται πίσω στο van του, φοράει DIESEL Denim, βγαίνει χαλαρός και κάνει αυτό που δεν μπορούσε να κάνει στο σετ: τελικά πετάει!

    Παρακολουθήστε το video:

     

    Διαβάστε ακόμα: Το λουκ του μήνα: η κλασική γοητεία του γκρι κοστουμιού.

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή

    Τα έχουμε φορέσει πολλάκις. Μας ξυπνούν μνήμες από το παρελθόν. Αν ψάχνουμε ένα άρωμα με υπογραφή, δεν έχουμε παρά να επιστρέψουμε στα κλασικά. Διότι το να κυνηγάς τυφλά το κάθε νέο trendy παρφουμάρισμα, δεν είναι και πολύ στυλάτο.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Παράδοξο, εκκεντρικό και με πρωταγωνιστές άλογα. Ο Γιώργος Λάνθιμος σκηνοθέτησε το διαφημιστικό του οίκου Gucci για τη συλλογή του Ανοιξη-Καλοκαίρι 2020 και το αποτέλεσμα είναι vintage και άκρως πρωτότυπο. Τα γυρίσματα έγιναν στο Λος Άντζελες και αποδεικνύουν πως ο έλληνας σκηνοθέτης ξέρει να φτιάχνει και ιδιαίτερα διαφημιστικά. Από τη διαφήμιση ξεκίνησε άλλωστε. 

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Το αρχιτεκτονικό γραφείο Α31 σχεδίασε δύο κατοικίες στο νησί των Κυκλάδων με καθαρές σχεδιαστικές γραμμές και την ανάγκη για πλήρη ένταξη στον περιβάλλοντα χώρο. Το απλό είναι πάντα πιο δύσκολο, αλλά και πιο κοντά στην αυθεντική ελληνική ωραιότητα.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Το πράσινο των φύλλων, του κηνυγιού, το ραλίστικο πράσινο των βρετανών, το μιλιτέρ χακί. Το πράσινο που ταιριάζει με όλα τα λουράκια τα παπούτσια και τις ζώνες επίσης μην ξεχνάμε, είτε μιλάμε για μαύρο, καφέ ή μπορντό.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close